Aparthotel Havezate Marveld

Tonen op kaart

22 reviews over Aparthotel Havezate Marveld

• 2019
    10Marco en Marije14-10-2019

Geweldig, moet je een keer geweest zijn!

Nu twee keer geweest, prachtig hotel met hele mooie ruime kamers. Zeer sfeervol en heel schoon en netjes. Wij hadden halfpension, en het ontbijt is super. Maar ook het diner is van hoge kwaliteit, en dat alles met alleen maar zeer vriendelijke mensen. Wij komen zeker een derde keer terug.

Gereisd met partner in oktober 2019

• 9Tess22-08-2019

Geweldig

Het was weer als thuiskomen! Super vriendelijk personeel, mooi groot appartement met whirlpool in de badkamer :)! Ook kan je gebruik maken van de faciliteiten op het naastgelegen recreatiepark zoals het subtropisch zwembad en de restaurants waar je heerlijk kunt genieten. Wij komen snel weer terug!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 7Sanne17-08-2019

Aantal verbeterpuntjes om up to date te blijven!

Locatie en aparthotel zijn mooi. Maar er zijn een aantal verbeterpuntjes/tips. Matrassen zijn onderhand aan vervanging toe je ligt in een kuiltje. Ontbijt kan echt beter dit voor de repeaters onder ons die toch iedere keer verrast willen worden. Denk hierbij aan een smootie,een gebakken eitje,biologische of streekproducten.Enz enz. En de gastvrijheid van de dames bij het ontbijt kan echt beter,ze zijn erg serieus er kan geen lachje af.En erg streng. Misschien toch een idee om in de zomermaanden het restaurant in de Havezate te openen voor de de gasten,tuurlijk zijn er de andere restaurants op het park,maar dit zou toch een extra service zijn.Ik hoop dat hier iets mee gedaan wordt.....

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 7Anoniem04-02-2019

Ontbijt kan echt veel beter!En personeel op cursus

Wij komen al een aantal jaar bij Marveld Havezate. Wij zijn vooral zeer tevreden over de ligging en de accommodatie zelf. Er zijn een aantal dingen die wel verbeterd kunnen worden hier wat tips,het ontbijt is namelijk zeer standaard en al jaren hetzelfde.Het is heel gemakkelijk uit breiden met bijvoorbeeld een gebakken eitje,of een pannenkoekje,smoothie,s,havermout enz enz.Jammer dat hier niets aan gedaan wordt.Ook een restaurant/bar bij het Havezate gedeelte zou in de drukke periodes een uitkomst zijn.De ruimte is er dus waarom niet?Binnenbad met de glijbanen erg druk in de zomermaanden dit kan leiden tot gevaarlijke situaties.Sommige personeels leden zijn niet gastvriendelijk en spontaan,dit kan verbeterd worden door bijvoorbeeld een training Hospitality te geven.Voor de rest alles heel fijn.Hopelijk wordt het nog beter na deze tips!

Goedemiddag,

Fijn dat jullie tevreden zijn over het hotel en de ligging ervan. Bedankt voor uw tips. Er zijn diverse redenen waarom er geen restaurant of bar in het hotel is. Gasten kunnen namelijk van alle faciliteiten gebruik maken op het bungalowpark. Wij vinden het jammer om te lezen dat u niet al het personeel als gastvriendelijk heeft ervaren. Wij proberen er altijd alles aan te doen om iedereen zo goed mogelijk te helpen. Bedankt voor de tijd en moeite die u heeft genomen voor het schrijven van een review.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 2018
    9LeJo19-11-2018

Uitstekend!

Keurig, ruim, modern appartement, van alle gemakken voorzien. Mooi en compleet ingericht. Superruime badkamer met bubbelbad. twee ruime slaapkamers met prima bedden. Prima ontbijt, met lekker vers broodjes,croissants, roerei, spek,worst, vers fruit, diverse beleg, verse jus, etc, etc

Beste LeJo,

Wij vinden het erg leuk om te lezen dat u zo positief bent! Hartelijk dank voor de complimenten.

Gereisd met partner in november 2018

• 7Simone17-10-2018

Nooit meer pizza

Het hotel was prima. Ga maar geen pizza of spaghetti op het park eten want je komt zwaar teleurgesteld naar buiten. Het duurt zeer lang voordat je iets krijgt en wat je dan krijgt......

Beste Simone,

Bedankt voor uw review. Fijn dat u het hotel als prima heeft ervaren.

Jammer dat u de pizza en de lasagne niet lekker vond en teleurgesteld naar buiten kwam. Onze excuses hiervoor. Als u dit had aangegeven in het restaurant op dat moment hadden wij dit op de een of andere manier voor u kunnen oplossen. Hopelijk kunnen wij u in de toekomst nog een keer verwelkomen voor een meer comfortabele ervaring.

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2018

• 8Safira20-05-2018

Geweldig mooi Aparthotel, met lekker ontbijt!!

Ontzettend groot en prachtig modern ingerichte hotelkamer met waanzinnige mooie badkamer, inclusief jacuzzi. Een bar in het hotel erbij zou nog leuker zijn geweest, al kun je gebruik maken van de naastgelegen faciliteiten van het park

Beste Safira,

Heel erg bedankt voor de leuke en positieve review! Uw mening is voor ons erg van belang, dus nogmaals dank.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

• Oude reviews

9Astrid Scholtz27-08-2017

Heerlijk ontspannen!

Wij waren hier voor de tweede keer. Het is een rustig hotel met een erg luxe kamer, waaronder jacuzzi. In de sauna op de begane grond is het nooit erg druk. Wel heerlijk relaxen met Finse sauna, stoomcabine, zonnebank, zwembad en grote jacuzzi. Het is jammer dat er geen buitenterrein is voor de sauna waar je even kan relaxen in de zon. Verder mis ik kannen verfrissend water in de sauna. Het restaurant is alleen voor ontbijt, wel zijn er restaurants op de 'plaza' van het complex.

Gereisd met partner in mei 2017

• 9Joe05-08-2017

Heerlijk ontspannend

De uitstraling die het hotel heeft maakt het ook waar

Gereisd met partner in juli 2017

• 9Familie Kusters28-05-2017

Bijna execellent !!

Voortreffelijke kamer/appartement in een mooie omgeving. Zeer schoon, uitstekende bedden, prachtig balkon en een balzaal als badkamer. Alle gebruikte materialen ademen topkwaliteit. Heerlijk zwembad/sauna in het hotel. Ook nog een prachtig Subtropisch zwembad, een mooi buitenbad en buitenspeelterrein. Voor de kids een waar paradijs. Klantvriendelijkheid absolute klasse. Aandachtspunten. Haakje in de WC's om een jas op te hangen. Grillrestaurant voorzien van airco's of ruim openslaande ramen. Dit restaurant is ongeschikt voor kinderen. Prijs/productverhouding onvoldoende. Voor de rest zeggen wij doen!!

Gereisd met jonge kinderen in mei 2017

0 tips over Aparthotel Havezate Marveld

1 vraag over Aparthotel Havezate Marveld

• Anite, 18-06-2016

marveld havezate

Welke kamers hebben de meeste zon

A, 22-08-2016

rechtsachter