Camping Groot Antink

Camping Groot Antink
9,1

5 reviews over Camping Groot Antink in het Nederlands

Een zeer nette, schone en rustige camping.

Fam klein zeggelink, 5-6-2015

Een zeer mooie en rustige camping aan de rand van het mooie stadje Groenlo.

Alles zeer netjes en schoon, vriendelijke mensen en een uitgebreide winkel met alles op het gebied van , jam, noten, beleg en alles eigengemaakt.

een mooije camping om te fietsen richting Duitsland, 4 km of naar de houtzagerij thans een museum.

een aanrader voor als je rust wil en wil genieten van de natuur

Geweldige plek

Fam. Bruurs, 8-9-2014

Begin september zijn we een lang weekeinde op deze mooie camping geweest. Dat is heel goed bevallen. Niet in de laatste plaats vanwege de erg leuke winkel op de boerderijcamping, vooral als je van fruit en jam houdt.

De campingplekken zijn erg ruim, het sanitair mooi, en de omgeving is fantastisch om te fietsen. Deze camping is een echte aanrader !!

Geweldige camping!!!

Fam Bos, 9-8-2014

Wij zijn hier een week geweest: wat een rust .

Leuke boerderijwinkel, prima sanitair!!!

Mooie minicamping

ellaro1965, 7-7-2014

2 nachten hier gestaan in mooie omgeving met veel fruit om je heen. Keurig netjes sanitair, zeer ruim. Boerderijwinkel is ook zeker een bezoekje waard. Het dorp Groenlo viel alleen tegen. Op koopavond een troosteloze aanblik.

supere camping, maar jammer

anneleen couckuyt, 12-8-2012

Wij hebben een super leuke vakantie achter de rug op deze camping.

Redelijk rustiig, totdan onze buren, waar wij al 5 dagen mee overeen kwamen ruzie begonnen te maken.

Onze hond had 1 keer een kak gedaan op camping, wij onmiddelijk opgekuist maar de geburen moesten direct gaan klagen bij baas en terroriseren ons nu op de camping. Dus wees voorbereid zou ik zeggen, doe niets verkeerd of je kan te maken hebben met schijnheilige geburen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Groot Antink in Groenlo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Groot Antink zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Groot Antink scoort een 9.07 uit 10 op basis van 5 reviews.