Landhuis Groepsaccommodatie Het Reirinck

Landhuis Groepsaccommodatie Het Reirinck
8,7

65 reviews over Landhuis Groepsaccommodatie Het Reirinck in het Nederlands

Met vrienden

Gezellig weekend op een prachtige lokatie

Dames Duiven
21-11-2017

Sfeervolle lokatie , prima voorzieningen, gastvrije eigenaar.

Goede informatie vooraf. Heel geschikt voor groepen.

Gezellig samenzijn!

Madelon
5-11-2017

Wij waren met 5 stellen en 11 jonge kinderen een weekend weg in de Herberg. Plus: Prachtig landgoed. Authentieke boerderij accommodatie. Mooie omgeving om te wandelen en leuke steden als Winterswijk te bezoeken. Slaapkamers zijn sfeervol en bedden erg comfortabel. De open haard is geweldig! Evenals de oud Hollandse spelen, de trampoline en het voetbalveldje voor de kids. Minpunten: De verplichte drankregeleling zouden wij geen volgende keer willen. En de tekstbordjes in de boerderij doen afbreuk aan de stijl en gastvrijheid. Badkamers toe aan een modernisering dat komt de hygiëne ten goede.

Genieten!

Brenda
18-10-2017

Aanrader! Aardige en behulpzame gastheer, mooie omgeving en de locatie is voor grote groepen prima!

het was een leuk en aan te raden verblijf.

wim goossens
6-8-2017

het een geweldige locatie en je krijgt werkelijke alle informatie die van belang is toegestuurd, alles is goed geregeld.vriendelijke eigenaren

Super omgeving om te wandelen

NedFox
28-7-2017

Fantastische omgeving om te fietsen en wandelen. Prima accommodatie . Het blijft een landelijke omgeving dus verwacht geen 5* luxe maar de aankleding en slaapkamers en leefruimte zijn zeer comfortabel, en kan makkelijk een grote groep huisvesten.

Prachtige monumentale accommodatie

Frans Hol
27-6-2017

Mooie schone en verzorgde accommodatie op een prachtige locatie. Wij verbleven met onze vriendengroep een weekend in het Voorhuis en waren onverdeeld enthousiast. De bedden zijn prima. De accommodatie beschikt over een mooi terras grenzend aan prachtig grasveld. Enige minpuntje: koken op de electrische kookplaat in de keuken was wat ingewikkeld. Vriendelijke en behulpzame beheerder.

Genoten van de heerlijke locatie

Willie
30-5-2017

De accommodatie is rustig gelegen, het grote grasveld was uitstekend voor onze jeugvereniging met jongeren tussen de 16 en 26 we konden badmintonnen en voetballen en een fijn terras om te zitten.

De omgeving bied genoeg mogelijkheden voor activiteiten.

Een fijne bijkomstigheid was dat de kamers een eigen wastafel hebben. De eigenaar was erg vriendelijk en staat direct klaar.

Erg genoten van dit prachtige huis

Wilke
28-5-2017

Dit huis is schoon, ruim en netjes en het is goed om een prachtige vakantie te beleven!

Mooie locatie, van alle gemakken voorzien

Joris
19-5-2017

Hele prettige bosrijke omgeving. Ideaal voor grote families. Indien er gezinnen met kleine kinderen zijn mogelijkheid om aparte huisjes te huren. Grote gemeenschappelijke ruimte. Fijn contact met eigenaar die hele weekend goed bereikbaar was voor vragen.

Buitengewoon goed ervaren door iedereen

SeniJoriske
29-4-2017

Zowel de verblijfsruimte, als de keuken, als de overnachtingsmogelijkheden zijn ruim voldoende voor onze groep van 20 personen.

De omgeving kent ongekend mooie natuur bij en over de Duitse grens.

Heerlijk wandelgebied.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Landhuis Groepsaccommodatie Het Reirinck in Groenlo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Landhuis Groepsaccommodatie Het Reirinck zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.