Landhuis

67 reviews over Landhuis Groepsaccommodatie Het Reirinck in het Nederlands

Super!!

J. Beijers,
11-10-2018

Echte aanrader voor grote groepen. Prachtige locatie! In de directe omgeving van zwembad, golfbaan, supermarkt, etc. Mooi ruim huis, de Herberg. We waren met familie en iedereen was enthousiast over de faciliteiten. Gezellige open haard, fijne bar, oud-Hollandse spelen, biljart en (valse) piano. Ook aan de kleintjes was gedacht, zoals tafelvoetbal. Groot speelveld met trampoline en doelpalen. Prima slaapkamers met fijne, keurige bedden. Zeer tevreden, graag een volgende keer!!

Gereisd met vrienden in oktober 2018

Prima verblijf voor grote(re) groepen!

Brouwerij ,
20-9-2018

Met de collega's van Brouwerij een nacht verbleven in de Herberg van Het Reirinck! Prachtige locatie, voldoende ruimte, prima bedden, kortom, een geslaagd personeelsuitje!!

Gereisd zakelijk in september 2018

Gezellig weekend op een prachtige lokatie

Dames Duiven,
21-11-2017

Sfeervolle lokatie , prima voorzieningen, gastvrije eigenaar.

Goede informatie vooraf. Heel geschikt voor groepen.

Gereisd met vrienden in november 2017

Gezellig samenzijn!

Madelon,
5-11-2017

Wij waren met 5 stellen en 11 jonge kinderen een weekend weg in de Herberg. Plus: Prachtig landgoed. Authentieke boerderij accommodatie. Mooie omgeving om te wandelen en leuke steden als Winterswijk te bezoeken. Slaapkamers zijn sfeervol en bedden erg comfortabel. De open haard is geweldig! Evenals de oud Hollandse spelen, de trampoline en het voetbalveldje voor de kids. Minpunten: De verplichte drankregeleling zouden wij geen volgende keer willen. En de tekstbordjes in de boerderij doen afbreuk aan de stijl en gastvrijheid. Badkamers toe aan een modernisering dat komt de hygiëne ten goede.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2017

Genieten!

Brenda,
18-10-2017

Aanrader! Aardige en behulpzame gastheer, mooie omgeving en de locatie is voor grote groepen prima!

Gereisd met vrienden in september 2017

het was een leuk en aan te raden verblijf.

wim goossens,
6-8-2017

het een geweldige locatie en je krijgt werkelijke alle informatie die van belang is toegestuurd, alles is goed geregeld.vriendelijke eigenaren

Gereisd met vrienden in juli 2017

Super omgeving om te wandelen

NedFox,
28-7-2017

Fantastische omgeving om te fietsen en wandelen. Prima accommodatie . Het blijft een landelijke omgeving dus verwacht geen 5* luxe maar de aankleding en slaapkamers en leefruimte zijn zeer comfortabel, en kan makkelijk een grote groep huisvesten.

Gereisd met vrienden in juli 2017

Prachtige monumentale accommodatie

Frans Hol,
27-6-2017

Mooie schone en verzorgde accommodatie op een prachtige locatie. Wij verbleven met onze vriendengroep een weekend in het Voorhuis en waren onverdeeld enthousiast. De bedden zijn prima. De accommodatie beschikt over een mooi terras grenzend aan prachtig grasveld. Enige minpuntje: koken op de electrische kookplaat in de keuken was wat ingewikkeld. Vriendelijke en behulpzame beheerder.

Gereisd met vrienden in juni 2017

Genoten van de heerlijke locatie

Willie,
30-5-2017

De accommodatie is rustig gelegen, het grote grasveld was uitstekend voor onze jeugvereniging met jongeren tussen de 16 en 26 we konden badmintonnen en voetballen en een fijn terras om te zitten.

De omgeving bied genoeg mogelijkheden voor activiteiten.

Een fijne bijkomstigheid was dat de kamers een eigen wastafel hebben. De eigenaar was erg vriendelijk en staat direct klaar.

Gereisd met vrienden in mei 2017

Erg genoten van dit prachtige huis

Wilke,
28-5-2017

Dit huis is schoon, ruim en netjes en het is goed om een prachtige vakantie te beleven!

Gereisd met vrienden in januari 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Landhuis Groepsaccommodatie Het Reirinck in Groenlo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Landhuis Groepsaccommodatie Het Reirinck zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.