Vakantiepark Vakantieboerderij Schuppen Recreatie

Meer vakantieparkinfo

189 reviews over Vakantiepark Vakantieboerderij Schuppen Recreatie

• 2017
    10Jan en Berna Buwalda28-05-2017

wat een verademing. de rust, faciliteiten,gastvrij

alles was perfect. de plaatsen, grasmat, sanitair en de voorzieningen. Maar boven al ook de gastvrijheid en behulpzaamheid van de eigenaren.

• 8Activiteiten

• 10Opa Henk en oma Anneke15-05-2017

Fantastisch kampeerweekend gehad

Wij hebben met onze kleinzoon een fantastisch kampeerweekend gehad bij de fam. Reurink op Schuppen Recreatie. Onze kleinzoon van 3 jaar wist niet waarmee hij het eerste of laatste zou spelen. Er is van alles op deze camping....mooie kampeervelden en zandbakken met glijbanen en trekkertjes en niet te vergeten een supersoon toiletgebouw.En dan de overdekte binnenspeelplaats met een hooiberg glijbanen en heel veel kleinvee en fietsjes driewielers enz. Ondanks dat wij zo dicht in de buurt wonen hebben wij allemaal genoten. Om te genieten hoef je niet ver weg te gaan als de kleinkinderen het naar hun zin hebben hebben opa en oma het ook en daarom komen wij nog graag weer terug. Wij kunnen geen min punten bedenken.

• 8Lianne05-05-2017

Mooi gelegen

We hebben het fijn gehad, mooie plekken, goed sanitair en lekker de ruimte om te spelen voor de kinderen.

• 8Onderkomen
    • 8Activiteiten

• 9HZ02-05-2017

Prima

Goed sanitair en ruime plaatsen met water en electriciteit.

• 10Emina Joosten11-04-2017

Perfecte accommodatie

Zeer complete accomodatie. Wij waren met een groep van 32 volwassenen en kinderen. Binnen is alles ruim, meer dan genoeg zitplekken en meer dan genoeg borden, glazen, etc. Buiten zijn er twee speeltuinen voor de kinderen en een kinderboerderij. Een van de kinderen zei de eerste dag:"ik denk dat ik droom". Ook op loopafstand zijn er twee grote speeltuinen voor de kinderen en terrasjes voor de volwassenen. Wij hebben echt een perfecte weekend gehad.

Met vrienden

• 9Schuppen een 1009-01-2017

Het was supper mooi,ruim, en alles aanwezig.

Wij hebben geen min punten.

• 9Activiteiten

Met vrienden

• Oude reviews

10Schipster26-09-2016

Heerlijke plek

Dichtbij en verder weg, binnen en buiten vanalles te doen , kortom volop genieten.

• 10Jessica22-08-2016

Voor herhaling vatbaar!

Vooral met kleine kinderen is deze camping een aanrader (alhoewel er ook heerlijke rustige campingplaatsen zijn met een fantastisch uitzicht!) Genoeg vertier (ook bij slechter weer), erg vriendelijke eigenaren, schoon sanitair. Wij komen zeker nog eens terug.

• 10Jolanda22-08-2016

Geweldige camping met leuke voorzieningen !

Wat is dit een leuke camping! Er is genoeg te doen voor de kinderen (1-8 jaar) Op het familie veld is een grote zandbak met een waterpomp, een wip, glijbaan en op de Lammetjes weide staat een groot speeltoestel met oa 2 glijbanen en een grote ingegraven trampoline. Ook staat hier een zwembad(je) die elke dag wordt schoongemaakt en gevuld. De kinderen kunnen overal zo naar toe lopen en vermaken zich echt met elkaar. In het Diervertier kunnen de kinderen ook heerlijk spelen zowel binnen in de klimtorens of met de fietsjes en karren die er staan. of naar de dieren toe. Er staan picknick banken waar ouders kunnen gaan zitten. Ook worden er hier activiteiten gehouden die echt heel leuk zijn!! Onze kinderen vonden de: mini disco, ezel tocht, knutselen en de kookclub erg leuk! Verder zijn er voldoende wc's en douches, wij hebben nooit hoeven wachten. EN alles wordt ook echt goed schoongemaakt. Er staat een wasmachine en droger (heel goedkoop!) en een koelkast en vriezer die men mag gebruiken. Tevens is er een broodjes service. Kortom een aanrader! Een hele leuke camping in een mooie omgeving met aardige en behulpzame eigenaar.

• 10Isra van Velzen19-08-2016

Heerlijk en kindvriendelijk genieten

geweldig vermaak voor kinderen. binnen en buiten

• 9Onderkomen
    • 9Activiteiten

14 tips over Vakantiepark Vakantieboerderij Schuppen Recreatie

• Terry, 28-10-2013

Klompengolf bij de Melktap, Klimbos in Ruurlo

• Esther Beentjes, 17-07-2014

Erve Brooks op ongeveer 5 minuten rijden met de auto www.erve-brooks.nl Tevens zijn wij in Goor en Markelo geweest om te shoppen, boodschappen te doen en een hapje te eten

• A. Kogelman, 30-09-2013

Vlakbij op loop of fietsafstand is Erve Brooks pannekoekenhuis en museumboerderij Niehof. Dit zijn echte aanraders. De kinderen kunnen hier geweldig spelen en papa en mama kunnen dan lekker op het terras zitten. Ook is er het avonturenpad. Met de auto ben je zo in Lochem,dit is een erg leuk gezellig stadje. Ook is er een mooie waterplas Hambroekplas (bij Borculo) in de buurt.

2 vragen over Vakantiepark Vakantieboerderij Schuppen Recreatie

• H. Kortekaas, 25-02-2018

12 persoon vakantiehuis

is er een afwas aanwezig?

• gwesterik , 12-03-2017

Vak apartement