Vakantiepark
Weer vandaag19°
9,1

• Activiteiten8,7
  • Onderkomen9,0

185 reviews over Vakantiepark Vakantieboerderij Schuppen Recreatie in het Nederlands

Geweldig, ook of juist voor kleine kinderen!

Herman H
26-6-2017

Lang gezocht naar een camping die ook voor kleine kinderen ingericht was maar het bezoek overtrof alle verwachtingen! Mooie grote hal met dieren en speeltoestellen en plek waar (groot)ouders even rustig met een blik op de kinderen, kunnen zitten. Zelfs een soort pipo wagen ingericht als kinder-sanitairgebouw kwamen we bij vertrek achter. Zeer aan te bevelen!

Gereisd Met jonge kinderen in juni 2017

Prachtige camping voor jonge kinderen

Van Baaren
20-6-2017
  • Activiteiten9

We zouden een weekend gaan met onze camper, maar na goed overleg zijn wij 8 dagen incl hemel Vaart gebleven. Kinderen van 4 en bijna 1 hebben zich zeer goed vermaakt. Elke dag even de beestjes in de stal aaien en daarna spelen op de glijbanen. Sanitair gebouw zeer netjes en mooi. Speeltoestellen op de velden vielen erg in de smaak bij de kinderen. Mooie plekken, keuze uit verhard en onverhard. Bewust gekozen voor het grasveld vanwege de zandbak op het veld. Dit was geen probleem met onze vrij grote camper. Gehele terrein zeer goed onderhouden en contact met eigenaren verliep zeer prettig.

Gereisd Met jonge kinderen in Mon May 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Zeer nette plekken

Edwin Kort
7-6-2017
  • Activiteiten9

Schuppen Recreatie is een mooie camping rustig en zeer netjes

Gereisd Met partner in mei 2017

En perfect verblijf, ook deze vierde maal

Fam. Wijnhoven
4-6-2017
  • Activiteiten10

Bij het organiseren van ons familieweekenden zijn we nimmer een betere lokatie tegen gekomen. We huurden 3 huisjes en 3 kampeerplekken. Dicht bij Erven Brooks (museum, speeltuin, pannenkoekboerderij) gelegen en het prachtige Achterhoekse landschap geven met hun eigen Dierenvertier, de seniorenveldn en speelmogelijkheden een uitstekende basis voor een fijne vakantie voor jong en oud!! Ga zo door!

Gereisd Met vrienden in april 2017

super!

Fam Cremers
  • Activiteiten10

Mooie, nette camping. Zeer geschikt voor gezinnen met jonge kinderen. Sanitair is heel netjes en schoon. Ziet er allemaal vrij nieuw uit. De kinderen (1, 2 en 4) hebben zich uitstekend vermaakt. Vooral in de binnen speeltuin, met speeltoestel en de fietsjes en kinderdisco, die zelf te bedienen was d.m.v. een drukknop.
De staanplaatsen waren verhard dmv bestrating, ideaal voor een (voor)tent of vouwwagen. het gras was heel netjes en er waren diverse tractoren en kinderfietsjes tot de beschikking. Deze waren al ver versleten zouden best aan vervanging toe zijn. De omgeving is landelijk en mooi, in de buurt is ook e.e.a. te doen voor de kinderen. Voor ouderen kinderen (boven de 11) lijkt de camping met faciliteiten wat minder geschikt te zijn. wij hebben een paar hele mooie, aangename dagen gehad. Een echte aanrader dus!

Het was fantastisch

Ans Rossing
  • Activiteiten9

Schoon, gezellig, gastvrij, geweldig voor kinderen

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2017

zeer fijne kleine camping met appartementen

jan buwalda
29-5-2017

Wat een verademing. Deze camping is geschikt voor jong en oud en alles wat daar tussenin zit. Een prachtige plek met uitstekend verzorgd en schoongehouden sanitair en de camping zelf. Zeer leuk voor kleine kinderen met indoor speeltuin en dierenpark. Prachtig uitzicht en ver van alle lawaai.

Gereisd Met partner in Mon May 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

wat een verademing. de rust, faciliteiten,gastvrij

Jan en Berna Buwalda
28-5-2017
  • Activiteiten8

alles was perfect. de plaatsen, grasmat, sanitair en de voorzieningen. Maar boven al ook de gastvrijheid en behulpzaamheid van de eigenaren.

Gereisd Met partner in Mon May 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Fantastisch kampeerweekend gehad

Opa Henk en oma Anneke
15-5-2017
  • Activiteiten10

Wij hebben met onze kleinzoon een fantastisch kampeerweekend gehad bij de fam. Reurink op Schuppen Recreatie. Onze kleinzoon van 3 jaar wist niet waarmee hij het eerste of laatste zou spelen. Er is van alles op deze camping....mooie kampeervelden en zandbakken met glijbanen en trekkertjes en niet te vergeten een supersoon toiletgebouw.En dan de overdekte binnenspeelplaats met een hooiberg glijbanen en heel veel kleinvee en fietsjes driewielers enz. Ondanks dat wij zo dicht in de buurt wonen hebben wij allemaal genoten. Om te genieten hoef je niet ver weg te gaan als de kleinkinderen het naar hun zin hebben hebben opa en oma het ook en daarom komen wij nog graag weer terug. Wij kunnen geen min punten bedenken.

Gereisd Met jonge kinderen in Mon May 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Mooi gelegen

Lianne
5-5-2017
  • Onderkomen8
  • Onderkomen8
  • Activiteiten8

We hebben het fijn gehad, mooie plekken, goed sanitair en lekker de ruimte om te spelen voor de kinderen.

Vakantiepark info

• BBQToegestaan

• Overige servicesWasserette

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Vakantieboerderij Schuppen Recreatie in Gelselaar, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Vakantieboerderij Schuppen Recreatie zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.