Vakantiepark
9,1

• Activiteiten8,8
  • Onderkomen9,1

186 reviews over Vakantiepark Vakantieboerderij Schuppen Recreatie in het Nederlands

Absoluut voor herhaling vatbaar

Carly
24-10-2017
  • Activiteiten10

We hadden hele positieve verhalen gehoord, maar ons bezoek aan Schuppen Recreatie overtrof alle verwachtingen. Fijn kleinschalig en met ongelooflijk veel te doen voor jonge kinderen. Een fantastisch varkentje, ezels, geiten, konijnen, kippen, schapen, maar ook leuke speeltoestellen, skelters, zandbakspullen, kinderdisco en een trampoline. Heel positief is dat de dieren veel ruimte hebben en zich kunnen terugtrekken naar rustige plekken. De vakantiewoning is veel completer dan we gewend zijn van andere appartementen, heeft twee fijne terrassen en is ruim en brandschoon. Absolute aanrader voor gezinnen met jonge kinderen.

Gereisd Met jonge kinderen in Sun Oct 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Heerlijk weekend gehad!

Familie Westra
2-10-2017
  • Onderkomen8
  • Onderkomen8
  • Activiteiten9

WAt een fijne accommodatie voor een weekend met vrienden! We zaten in het 12 persoonshuis met 2 gezinnen. De kinderen hebben zich geweldig vermaakt in diervertier en de speeltuintjes en dus hadden wij ook een heerlijk weekend.

Gereisd Met jonge kinderen in Fri Sep 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

geweldig voor ons

R.Hulshof
20-9-2017
  • Activiteiten8

Dat het gewoon een prachtige omgeving is om te fietsen en wandelen.

Gereisd Met partner in september 2017

Voor ons eenmalig

Anne Sijrier
5-9-2017
  • Onderkomen6
  • Activiteiten6
  • Onderkomen6
  • Activiteiten6

Fantastische camping voor kids genoeg speel mogelijkheden, mag wel meer animatie naar mijn idee! Ik vind de plekken zelf veel wind pakken en weinig in de buurt te doen moeten met de auto boodschappen doen en echt overal wel een eind voor rijden. Wij keren terug naar onze oude camping!

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2017

geweldige overzichtelijke camping

roks
28-8-2017
  • Activiteiten9

Rustige camping met veel speelvoorzieningen, schoon sanitair, leuke dieren en leuke kinderactiviteiten. Zeker een aanrader.

Gereisd Met jonge kinderen in Sun Jan 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Fantastisch voor herhaling vatbaar

G Geurds
26-8-2017
  • Activiteiten8

Jammer dat er boven maar een wc was. En zoveel douchen .

Gereisd Met vrienden in Thu Jun 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Heel erg leuk voor gezin met jonge kinderen

Fam. Lantink
8-8-2017
  • Activiteiten10

Veel activiteiten voor kinderen, leuke speelschuur en veel boerderijdieren. Park is mooi overzichtelijk. Vriendelijk personeel.

Gereisd Met jonge kinderen in Sat Jul 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Voor herhaling vatbaar!!!

Eline Veldhuisen
5-8-2017
  • Activiteiten10

Wat hebben we genoten de afgelopen 2 weken, kinderen hebbem zich geweldig vermaakt, leuke activiteiten waar zelf ons zoontje van 2 aan mee kon doen. Schoon, goed verzorg, super vriendelijke beheerders!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2017

geweldig! ook de huisjes!

familieweekend
25-7-2017
  • Activiteiten10

Het was echt een geweldige plek. Op familieweekend in huisje met vier jonge kinderen. zij hebben genoten en wij ook! Schone huisjes, hele mooie camping met mooie speeltuinen. En een geweldige binnenschuur om te spelen en de dieren te aaien. Een unieke combinatie! Zeker voor herhaling vatbaar en het adviseren waard.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2017

Uitstekende camping

Ton en Hermine van den Bosch
24-7-2017
  • Activiteiten10

Terrein uitstekend verzorgd. Schoon en mooi sanitair. Aardige attente beheerder. Leuke kinderactiviteiten. Komen zeker nog een keer terug.

Vakantiepark info

• BBQToegestaan

• Overige servicesWasserette

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Vakantieboerderij Schuppen Recreatie in Gelselaar, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Vakantieboerderij Schuppen Recreatie zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.