Vakantiepark
9,1

• Activiteiten8,7
  • Onderkomen9,0

185 reviews over Vakantiepark Vakantieboerderij Schuppen Recreatie in het Nederlands

Praktisch verblijf, leuk spelen voor de kids

Gerdien
24-7-2018
  • Onderkomen7
  • Onderkomen7
  • Activiteiten8

De ruimte was praktisch ingericht, niet echt gezellig. Ook buiten was het kaal en rechthoekig. Alles was wel netjes en schoon. De slaapgang was met dit warme weer gigantisch warm. De kinderen hebben zich wel geweldig vermaakt in de speelschuur en bij de speeltoestellen.

Gereisd Met vrienden in Sun Jul 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Héérlijk!

Fam. Mooij
15-7-2018

Wij hebben leuke knooppuntroutes gefietst en genoten van de echte stilte in de aarde-donkere nacht op het Panorama-veld. Mooi schoon sanitair, een aanrader!

Gereisd Met partner in juli 2018

Fantastisch en schoon en vriendelijk

Lieferink
23-5-2018
  • Activiteiten7
  • Activiteiten7

Bij aankomst werden we vriendelijk ontvangen, we werden naar onze plek begeleid, wij zijn er 4 nachten geweest met onze vierjarige dochter, de mentaliteit was perfect onder de mensen , het sanitair was perfect , we zaten op t veldje met de glijbanen , trampoline, badje en de pippowagen (sanitair). In de ochtend werden we gewekt door de ezel (rondom half acht) er was één nacht dat de ezel om half twee nog eens van zich liet horen, dit was wat minder, gelukkig bleef t maar bij 1x tijdens ons verblijf. Verder is er een schuur waarbij je met je kind / kinderen kunt vertoefen klein speelparadijsje met hooibalen en glijbanen ook kunnen ze dansen op een soort podium, niet heel groot maar prima te doen , daarnaast kun je via een deur bij de geitjes inlopen . Wij hebben een super verblijf gehad ! Een aanrader voor een weekje ! Qua activiteiten word er niet veel georganiseerd, op 6 km lidl, ah, jumbo

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2018

Kids dikke pret; ouders echt op vakantie

Lineke
21-5-2018
  • Activiteiten9

We hebben een heerlijk verblijf gehad op het familieveld: een mooi, kleinschalig veld met zand- en waterpret in het midden. Pluspunten: superschoon sanitair (tip is wel om zeeppompjes aan te brengen), erg vriendelijk personeel en genoeg te doen voor jonge kinderen: de (jonge)dieren aaien, spelen in de originele binnenspeeltuin, racen op de skelters en eindeloos spelen met zand en water. Oja, en vergeet die grote trampoline niet. Het is een kleine, overzichtelijke camping waar je je kinderen met een goed gevoel vrij laat rondlopen.

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2018

Fantastisch ook voor kinderen.

Bill Kevenaar
14-5-2018
  • Activiteiten9

Rustige ligging, veel ruimte, prima sanitair, verharde camperplek en kampeerplekken, beheerder makkelijk en vriendelijk . Wifi niet goed maar begrijp dat eraan wordt gewerkt, kabel ligt klaar voor installatie.

Gereisd Met vrienden in mei 2018

Perfect voor groepen!

Vera
16-4-2018
  • Activiteiten8

Met een groep van 28 personen (20-25 jaar oud) hier een weekend geweest. Erg mooie en nette groepsaccommodatie waar alles aanwezig is! Klein minpuntje: Slecht bereikbaar met openbaar vervoer.

Gereisd Met vrienden in april 2018

Wederom genoten

Remco Prast
4-1-2018
  • Activiteiten9

Een heerlijke accommodatie in een prachtige omgeving. Wij komen er om het jaar met een groot gezelschap. er is meer dan voldoende te ondernemen in de omgeving, dus wat ons betreft een echte aanrader.

Gereisd Met vrienden in december 2017

Genieten!

Eva
27-11-2017
  • Activiteiten8

Goed georganiseerde accommodatie, lekker schoon en luxe ingericht. Het heeft ons aan niets ontbreken.

Gereisd Met vrienden in Wed Nov 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Prima accommodatie. Rolstoelvriendelijk.

Fam. Heutinck
24-11-2017
  • Activiteiten9

Prima locatie, niet super de luxe maar alles wat je nodig hebt is aanwezig. Rolstoelvriendelijk.

Gereisd Met vrienden in Wed Nov 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Absoluut voor herhaling vatbaar

Carly
24-10-2017
  • Activiteiten10
  • Activiteiten10

We hadden hele positieve verhalen gehoord, maar ons bezoek aan Schuppen Recreatie overtrof alle verwachtingen. Fijn kleinschalig en met ongelooflijk veel te doen voor jonge kinderen. Een fantastisch varkentje, ezels, geiten, konijnen, kippen, schapen, maar ook leuke speeltoestellen, skelters, zandbakspullen, kinderdisco en een trampoline. Heel positief is dat de dieren veel ruimte hebben en zich kunnen terugtrekken naar rustige plekken. De vakantiewoning is veel completer dan we gewend zijn van andere appartementen, heeft twee fijne terrassen en is ruim en brandschoon. Absolute aanrader voor gezinnen met jonge kinderen.

Gereisd Met jonge kinderen in Sun Oct 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Vakantiepark info

• BBQToegestaan

• Overige servicesWasserette

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Vakantieboerderij Schuppen Recreatie in Gelselaar, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Vakantieboerderij Schuppen Recreatie zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.