Vakantiepark
9,1

• Activiteiten8,8
  • Onderkomen9,1

1 review over Vakantiepark Vakantieboerderij Schuppen Recreatie in het Nederlands

het was fijn om bij jullie te zijn

Wil van Schaaik
13-7-2016
  • Onderkomen9
  • Activiteiten8
  • Onderkomen9
  • Activiteiten8

vriendelijke mensen, alles goed verzorgd, mooie omgeving om te fietsen

Gereisd Alleenreizend in juli 2015

Vakantiepark info

• BBQToegestaan

• Overige servicesWasserette

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Vakantieboerderij Schuppen Recreatie in Gelselaar, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Vakantieboerderij Schuppen Recreatie zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.