Vakantiepark
9,1

• Activiteiten8,8
  • Onderkomen9,1

4 reviews over Vakantiepark Vakantieboerderij Schuppen Recreatie in het Nederlands

Heerlijk ontspannen plek in een mooie omgeving

Annelies
30-6-2015
  • Onderkomen10
  • Onderkomen10

Vakantiepark Gelselaar. Zeker aan te bevelen bij anderen. Vriendelijke eigenaren, goed onderkomen, in omgeving veel moois te zien. Kortom, wij hebben in het aangepaste huisje een fijne week gehad, omringd door de dieren, gezellig!

Gereisd Anders in juni 2015

Fantastische plek

Brouwer
1-6-2014
  • Activiteiten9
  • Activiteiten9

Uitmuntend! Mooie ligging, ruime plekken . Prachtig sanitair. Huisjes prima/uitmuntend verzorgd.

Gereisd Anders in januari 2014

Geweldig seizoen!

tj_vanhetland
30-9-2013
  • Activiteiten7
  • Activiteiten7

Onze caravan heeft van half april tot eind september op het familieveld gestaan. Ik heb veelvuldig gebruik gemaakt van de mogelijkheid om vanaf huis of vanuit mijn werk naar de camping te gaan, beiden ongeveer een half uurtje rijden. Elke keer op zich was een mini-vakantie, soms een nachtje en dan weer een weekend of meerdere dagen. Mijn man ging regelmatig mee als zijn werk dat toeliet. Onze oudste kleinzoon vindt het helemaal geweldig om mee te gaan en rent 's morgens in zijn pyjama al naar buiten om te spelen! Voor hem zijn een zwembad en recreatieteam echt niet nodig, de vrijheid die hij op deze camping heeft is voor hem helemaal top! Afgelopen week is onze caravan ingapakt de stalling ingegaan maar volgend jaar komen we zeker terug!

Gereisd Anders in april 2013

Mooie camping/sanitair, goede service!

Ellen
3-8-2013
  • Activiteiten8
  • Activiteiten8

Mooie camping, goed sanitair, geweldige service, prachtige omgeving! Kortom wat wil je nog meer!! Voor kinderen genoeg te doen op de dierenweide en familieveld met speeltoestellen. Voor de rest rustig gelegen met op fietsafstand genoeg leuke plaatsjes en dingen te doen! Complete vakantie voor weinig geld in eigen land! Wordt binnenkort ook nog uitgebreid met een indoor dierenboerderij. Dus in het najaar ook genoeg te doen en te beleven!

Gereisd Anders in januari 2013

Vakantiepark info

• BBQToegestaan

• Overige servicesWasserette

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Vakantieboerderij Schuppen Recreatie in Gelselaar, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Vakantieboerderij Schuppen Recreatie zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.