Vakantiepark Vakantieboerderij Schuppen Recreatie

Meer vakantieparkinfo

189 reviews over Vakantiepark Vakantieboerderij Schuppen Recreatie

• 10Hilde van Hameren06-10-2019

Geweldig

Mooi groot huis voor 30 personen. Schoon en netjes.

• 10Activiteiten

• 10Nelleke24-07-2019

geweldig familieweekend!

We hebben een geweldig familie weekend gehad, met Oma en vijf gezinnen met kinderen tussen de 3 en de 18 jaar. Het huis is mooi en comfortabel ingericht, van alle gemakken voorzien. Er is in en om het huis veel ruimte, en de omgeving is prachtig.

• 10Activiteiten

• 9Ingrid07-01-2019

Geweldig!

Een erg mooi en ruim huis, gezellig ingericht, van alle gemakken voorzien. Een grote keuken, voldoende servies. Goede bedden. WiFi niet altijd even goed.

• 10Brenda02-01-2019

Geweldige locatie voor weekendje weg met een groep

Erg compleet vakantiehuis met veel slaapkamers (2- of 3-persoons), goede bedden, prima douches/sanitair. Grote keuken met veel pannen, potten en servies. Veel speelgelegenheid voor de kinderen, zowel binnen (diervertier) als buiten (trampoline, speelhuisjes, voetbalveldje). Verschillende zithoeken in de woonkamer, fijne stoelen aan de eettafels. Leuk aangekleed.

• 2018
    9Esther Steenbeek30-10-2018

Geweldig!

Dit was de tweede keer dat we hier met een grote groep vrienden waren. Wederom een geweldig weekend gehad met een grote groep vrienden (26). Alles gewoon netjes geregeld en de kinderen (leeftijd 1-9) hebben zich super vermaakt in Diervertier (speelhal met o.a. hooischuur en speeltoestellen). De accomodatie is heel mooi en netjes onderhouden. Zeker een pluspunt is dat er ruim voldoende serviesgoed is. De woonkamer is onlangs gerenoveerd en super mooi ingericht met veel gezellige hoeken - voor elk wat wils (spelletje spelen, aan tafel zitten, kletsen in een zithoek). Kortom, bedankt Schuppenrecreatie!

• 8Onderkomen

• 8Gerdien24-07-2018

Praktisch verblijf, leuk spelen voor de kids

De ruimte was praktisch ingericht, niet echt gezellig. Ook buiten was het kaal en rechthoekig. Alles was wel netjes en schoon. De slaapgang was met dit warme weer gigantisch warm. De kinderen hebben zich wel geweldig vermaakt in de speelschuur en bij de speeltoestellen.

• 7Onderkomen

• 9Bill Kevenaar14-05-2018

Fantastisch ook voor kinderen.

Rustige ligging, veel ruimte, prima sanitair, verharde camperplek en kampeerplekken, beheerder makkelijk en vriendelijk . Wifi niet goed maar begrijp dat eraan wordt gewerkt, kabel ligt klaar voor installatie.

• 9Onderkomen

• 9Vera16-04-2018

Perfect voor groepen!

Met een groep van 28 personen (20-25 jaar oud) hier een weekend geweest. Erg mooie en nette groepsaccommodatie waar alles aanwezig is! Klein minpuntje: Slecht bereikbaar met openbaar vervoer.

• 9Remco Prast04-01-2018

Wederom genoten

Een heerlijke accommodatie in een prachtige omgeving. Wij komen er om het jaar met een groot gezelschap. er is meer dan voldoende te ondernemen in de omgeving, dus wat ons betreft een echte aanrader.

• 8Onderkomen

• 2017
    9Eva27-11-2017

Genieten!

Goed georganiseerde accommodatie, lekker schoon en luxe ingericht. Het heeft ons aan niets ontbreken.

• 9Onderkomen

14 tips over Vakantiepark Vakantieboerderij Schuppen Recreatie

• Terry, 28-10-2013

Klompengolf bij de Melktap, Klimbos in Ruurlo

• Esther Beentjes, 17-07-2014

Erve Brooks op ongeveer 5 minuten rijden met de auto www.erve-brooks.nl Tevens zijn wij in Goor en Markelo geweest om te shoppen, boodschappen te doen en een hapje te eten

• A. Kogelman, 30-09-2013

Vlakbij op loop of fietsafstand is Erve Brooks pannekoekenhuis en museumboerderij Niehof. Dit zijn echte aanraders. De kinderen kunnen hier geweldig spelen en papa en mama kunnen dan lekker op het terras zitten. Ook is er het avonturenpad. Met de auto ben je zo in Lochem,dit is een erg leuk gezellig stadje. Ook is er een mooie waterplas Hambroekplas (bij Borculo) in de buurt.

2 vragen over Vakantiepark Vakantieboerderij Schuppen Recreatie

• H. Kortekaas, 25-02-2018

12 persoon vakantiehuis

is er een afwas aanwezig?

• gwesterik , 12-03-2017

Vak apartement