Vakantiepark Vakantieboerderij Schuppen Recreatie

Vakantiepark Info

Meer vakantieparkinfo

189 reviews over Vakantiepark Vakantieboerderij Schuppen Recreatie

• 10Anne Brinkerink11-06-2019

Wij komen al 3 jaar op rij met Pinksteren kamperen bij Schuppen. De veldjes zijn zo ingericht dat kinderen niet weg willen er is voldoende ruimte en speelmateriaal om uren te spelen. Ook het diervertier is een leuke extra om te spelen. Onze kinderen 2 en 4 gaan er graag naar toe. De eigenaren zijn erg aardig en behulpzaam.

• 9Leon11-05-2019

Ook volgend jaar gaan wij zeker weer terug.

Alweer voor de 4e maal een geweldige week gehad bij Schuppen recreatie. Onze kinderen(4 en 6) hebben zich heel goed vermaakt. Diervertier, trampoline, speeltuintje en noem maar op. De Wifi is nu optimaal.

• 9Onderkomen

• 2018
    9Annelies Janse12-12-2018

Geweldige vakantie gehad!

Schoon huisje en leuk met de dieren erbij in de schuur. Internet wat minder. mooie omgeving

• 9Onderkomen

• 10Familie Horsten19-08-2018

Geweldige kleinschalige camping

Heerlijke kleinschalige camping. Er is veel gezelligheid en je maakt gemakkelijk contact. Voor de kinderen is er veel speelplezier met leuke activiteiten, zowel binnen als buiten. In de omgeving is meer dan genoeg te doen. Schoon sanitair en zeer behulpzame eigenaars.

• 9Fam. de Groot10-08-2018

Heerlijke camping

Onze 'nieuwe' tent uitproberen voor 3 nachtjes, en wat een prachtige camping is dit. Fijne sfeer! Ons dochtertje van 5 jaar heeft zich heerlijk vermaakt met de andere kinderen, vooral bij de waterpomp en op de schommels. Mooi schoon sanitair en heerlijk om water bij de tent te hebben en warm water in de douches zonder muntsysteem.

• 10Fam. Lefers30-07-2018

FANTASTISCH!!!! Je hoeft geen dagen te rijden!!

Wij zijn hier al 4 keer een week geweest met onze kleinkinderen op de camping en wat kunnen wij er van genieten als je de kleinkinderen ziet spelen bij de waterpomp , kinderzwembadje, trampoline en binnen bij ,,Diervertier,, met een discovloer, klimhooiberg en glijbanen enz. En dan niet te vergeten het kleinvee en Knorretje. Als het aan onze kleinkinderen ligt wordt het ieder jaar een paar weken ,,Knorretje,, en dat op 15 minuten vanaf ons huis. Fam. Reurink bedankt voor de mooie dagen dat wij weer te gast mochten zijn op de camping en wij raden het iedereen aan.

• 8Fam. van Haren, Nijmegen30-07-2018

Heerlijke vakantie gehad!

Heerlijk kleinschalige camping. Er waren enorm veel kinderen en leuke speeltoestellen, dus grote pret. Sanitair was heel netjes verzorgd en schoon. Er was zelfs heet water bij het afwassen. Leuke vakantie gehad.

• 7Onderkomen
    • 7Activiteiten

• 9Lieferink23-05-2018

Fantastisch en schoon en vriendelijk

Bij aankomst werden we vriendelijk ontvangen, we werden naar onze plek begeleid, wij zijn er 4 nachten geweest met onze vierjarige dochter, de mentaliteit was perfect onder de mensen , het sanitair was perfect , we zaten op t veldje met de glijbanen , trampoline, badje en de pippowagen (sanitair). In de ochtend werden we gewekt door de ezel (rondom half acht) er was één nacht dat de ezel om half twee nog eens van zich liet horen, dit was wat minder, gelukkig bleef t maar bij 1x tijdens ons verblijf. Verder is er een schuur waarbij je met je kind / kinderen kunt vertoefen klein speelparadijsje met hooibalen en glijbanen ook kunnen ze dansen op een soort podium, niet heel groot maar prima te doen , daarnaast kun je via een deur bij de geitjes inlopen . Wij hebben een super verblijf gehad ! Een aanrader voor een weekje ! Qua activiteiten word er niet veel georganiseerd, op 6 km lidl, ah, jumbo

• 7Activiteiten

• 9Lineke21-05-2018

Kids dikke pret; ouders echt op vakantie

We hebben een heerlijk verblijf gehad op het familieveld: een mooi, kleinschalig veld met zand- en waterpret in het midden. Pluspunten: superschoon sanitair (tip is wel om zeeppompjes aan te brengen), erg vriendelijk personeel en genoeg te doen voor jonge kinderen: de (jonge)dieren aaien, spelen in de originele binnenspeeltuin, racen op de skelters en eindeloos spelen met zand en water. Oja, en vergeet die grote trampoline niet. Het is een kleine, overzichtelijke camping waar je je kinderen met een goed gevoel vrij laat rondlopen.

• 2017
    10Carly24-10-2017

Absoluut voor herhaling vatbaar

We hadden hele positieve verhalen gehoord, maar ons bezoek aan Schuppen Recreatie overtrof alle verwachtingen. Fijn kleinschalig en met ongelooflijk veel te doen voor jonge kinderen. Een fantastisch varkentje, ezels, geiten, konijnen, kippen, schapen, maar ook leuke speeltoestellen, skelters, zandbakspullen, kinderdisco en een trampoline. Heel positief is dat de dieren veel ruimte hebben en zich kunnen terugtrekken naar rustige plekken. De vakantiewoning is veel completer dan we gewend zijn van andere appartementen, heeft twee fijne terrassen en is ruim en brandschoon. Absolute aanrader voor gezinnen met jonge kinderen.

14 tips over Vakantiepark Vakantieboerderij Schuppen Recreatie

• Terry, 28-10-2013

Klompengolf bij de Melktap, Klimbos in Ruurlo

• Esther Beentjes, 17-07-2014

Erve Brooks op ongeveer 5 minuten rijden met de auto www.erve-brooks.nl Tevens zijn wij in Goor en Markelo geweest om te shoppen, boodschappen te doen en een hapje te eten

• A. Kogelman, 30-09-2013

Vlakbij op loop of fietsafstand is Erve Brooks pannekoekenhuis en museumboerderij Niehof. Dit zijn echte aanraders. De kinderen kunnen hier geweldig spelen en papa en mama kunnen dan lekker op het terras zitten. Ook is er het avonturenpad. Met de auto ben je zo in Lochem,dit is een erg leuk gezellig stadje. Ook is er een mooie waterplas Hambroekplas (bij Borculo) in de buurt.

2 vragen over Vakantiepark Vakantieboerderij Schuppen Recreatie

• H. Kortekaas, 25-02-2018

12 persoon vakantiehuis

is er een afwas aanwezig?

• gwesterik , 12-03-2017

Vak apartement