Vakantiepark Vakantieboerderij Schuppen Recreatie

Meer vakantieparkinfo

189 reviews over Vakantiepark Vakantieboerderij Schuppen Recreatie

• 10Ton05-07-2016

Wij komen terug

Voor uit eten moet je even rijden.

• 9bianca10-08-2015

Erg leuke camping

Het is een erg leuke , kindvriendelijke camping. Kleinschalig, maar toch genoeg vermaak voor de kinderen. Ook bij slecht weer kunnen ze heerlijk vertoeven in het diervertier met speeltoestel, hooiberg en de dieren. Het sanitair is er meer dan prima en een ruime familiedouche met babybadje aanwezig. Een aanrader voor gezinnen met jonge kinderen. In de omgeving is er een leuke pannenkoekenboerderij met ook weer speelgelegenheden en het blotevoetenpad.

• 10tvanessen26-05-2015

Pracht camping

Leuke camping prachtig ingericht. Alles zeer schoon en goed onderhouden. Veel te doen voor kinderen tot 10 jaar allerlei dier,trampoline,hooibergdoolhof,huifkarrit,ezeltje rijden,varken knuffelen. Mooie verharde campingplaats(gedeeltelijk) campingveld voor gezinnen met kleine kinderen. Prachtige vakantiewoningen ook zeer schoon en goede bedden.

• 9Fam Leeuwerink02-09-2013

prima vakantie in de Achterhoek

Het is ons prima bevallen tijdens ons weekje kamperen met de caravan bij Schuppen recreatie. Prima sanitair, vriendelijke mensen en alles keurig onderhouden. Via veiling bij deze camping gekomen, maar beslist geen spijt van. Zeker een aanrader en voor herhaling vatbaar.

14 tips over Vakantiepark Vakantieboerderij Schuppen Recreatie

• Terry, 28-10-2013

Klompengolf bij de Melktap, Klimbos in Ruurlo

• Esther Beentjes, 17-07-2014

Erve Brooks op ongeveer 5 minuten rijden met de auto www.erve-brooks.nl Tevens zijn wij in Goor en Markelo geweest om te shoppen, boodschappen te doen en een hapje te eten

• A. Kogelman, 30-09-2013

Vlakbij op loop of fietsafstand is Erve Brooks pannekoekenhuis en museumboerderij Niehof. Dit zijn echte aanraders. De kinderen kunnen hier geweldig spelen en papa en mama kunnen dan lekker op het terras zitten. Ook is er het avonturenpad. Met de auto ben je zo in Lochem,dit is een erg leuk gezellig stadje. Ook is er een mooie waterplas Hambroekplas (bij Borculo) in de buurt.

2 vragen over Vakantiepark Vakantieboerderij Schuppen Recreatie

• H. Kortekaas, 25-02-2018

12 persoon vakantiehuis

is er een afwas aanwezig?

• gwesterik , 12-03-2017

Vak apartement