Vakantiepark
Weer vandaag22°
9,1

• Activiteiten8,7
  • Onderkomen9,0

185 reviews over Vakantiepark Vakantieboerderij Schuppen Recreatie in het Nederlands

Ook volgend jaar gaan wij zeker weer terug.

Leon
11-5-2019
  • Onderkomen9

Alweer voor de 4e maal een geweldige week gehad bij Schuppen recreatie. Onze kinderen(4 en 6) hebben zich heel goed vermaakt. Diervertier, trampoline, speeltuintje en noem maar op. De Wifi is nu optimaal.

Gereisd Met jonge kinderen in Mon Apr 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Geweldig!

Ingrid
7-1-2019
  • Activiteiten9

Een erg mooi en ruim huis, gezellig ingericht, van alle gemakken voorzien. Een grote keuken, voldoende servies. Goede bedden. WiFi niet altijd even goed.

Gereisd Met vrienden in Tue Jan 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Geweldige locatie voor weekendje weg met een groep

Brenda
2-1-2019
  • Activiteiten9

Erg compleet vakantiehuis met veel slaapkamers (2- of 3-persoons), goede bedden, prima douches/sanitair. Grote keuken met veel pannen, potten en servies. Veel speelgelegenheid voor de kinderen, zowel binnen (diervertier) als buiten (trampoline, speelhuisjes, voetbalveldje). Verschillende zithoeken in de woonkamer, fijne stoelen aan de eettafels. Leuk aangekleed.

Gereisd Met vrienden in Sat Dec 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Geweldige vakantie gehad!

Annelies Janse
12-12-2018
  • Activiteiten9

Schoon huisje en leuk met de dieren erbij in de schuur. Internet wat minder. mooie omgeving

Gereisd Met jonge kinderen in december 2018

Geweldig!

Esther Steenbeek
30-10-2018
  • Onderkomen8
  • Onderkomen8
  • Activiteiten9

Dit was de tweede keer dat we hier met een grote groep vrienden waren. Wederom een geweldig weekend gehad met een grote groep vrienden (26). Alles gewoon netjes geregeld en de kinderen (leeftijd 1-9) hebben zich super vermaakt in Diervertier (speelhal met o.a. hooischuur en speeltoestellen). De accomodatie is heel mooi en netjes onderhouden. Zeker een pluspunt is dat er ruim voldoende serviesgoed is. De woonkamer is onlangs gerenoveerd en super mooi ingericht met veel gezellige hoeken - voor elk wat wils (spelletje spelen, aan tafel zitten, kletsen in een zithoek). Kortom, bedankt Schuppenrecreatie!

Gereisd Met vrienden in oktober 2018

Geweldige kleinschalige camping

Familie Horsten
19-8-2018
  • Activiteiten10
  • Activiteiten10

Heerlijke kleinschalige camping. Er is veel gezelligheid en je maakt gemakkelijk contact. Voor de kinderen is er veel speelplezier met leuke activiteiten, zowel binnen als buiten. In de omgeving is meer dan genoeg te doen. Schoon sanitair en zeer behulpzame eigenaars.

Gereisd Met jonge kinderen in Wed Aug 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Heerlijke camping

Fam. de Groot
10-8-2018
  • Activiteiten9

Onze 'nieuwe' tent uitproberen voor 3 nachtjes, en wat een prachtige camping is dit. Fijne sfeer! Ons dochtertje van 5 jaar heeft zich heerlijk vermaakt met de andere kinderen, vooral bij de waterpomp en op de schommels. Mooi schoon sanitair en heerlijk om water bij de tent te hebben en warm water in de douches zonder muntsysteem.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2018

Fijn verblijf

Fam. Meijer
5-8-2018
  • Activiteiten8
  • Activiteiten8

We hebben een hele fijne vakantie gehad. Een prachtige plek met een mooi uitzicht. Wij als ouderen hebben genoten van alle kinderen die zoveel plezier hadden. Schoon sanitair. En de pipowagen voor de deur als wc en douche. Een prachtige omgeving om te fietsen.

Gereisd Met partner in Sun Jul 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

FANTASTISCH!!!! Je hoeft geen dagen te rijden!!

Fam. Lefers
30-7-2018
  • Activiteiten9

Wij zijn hier al 4 keer een week geweest met onze kleinkinderen op de camping en wat kunnen wij er van genieten als je de kleinkinderen ziet spelen bij de waterpomp , kinderzwembadje, trampoline en binnen bij ,,Diervertier,, met een discovloer, klimhooiberg en glijbanen enz. En dan niet te vergeten het kleinvee en Knorretje. Als het aan onze kleinkinderen ligt wordt het ieder jaar een paar weken ,,Knorretje,, en dat op 15 minuten vanaf ons huis. Fam. Reurink bedankt voor de mooie dagen dat wij weer te gast mochten zijn op de camping en wij raden het iedereen aan.

Gereisd Met jonge kinderen in Sun Jul 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Heerlijke vakantie gehad!

Fam. van Haren, Nijmegen
30-7-2018
  • Onderkomen7
  • Activiteiten7
  • Onderkomen7
  • Activiteiten7

Heerlijk kleinschalige camping. Er waren enorm veel kinderen en leuke speeltoestellen, dus grote pret. Sanitair was heel netjes verzorgd en schoon. Er was zelfs heet water bij het afwassen. Leuke vakantie gehad.

Gereisd Met jonge kinderen in Sun Jul 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Vakantiepark info

• BBQToegestaan

• Overige servicesWasserette

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Vakantieboerderij Schuppen Recreatie in Gelselaar, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Vakantieboerderij Schuppen Recreatie zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.