Vakantiepark Vakantieboerderij Schuppen Recreatie

• Activiteiten8,8
  • Onderkomen9,2

14 tips over Vakantiepark Vakantieboerderij Schuppen Recreatie

tvanessen, 26-5-2015

Borculo museumstadje op 10 km lochem op 5 km voor boodschappen.

erve brooks op 5 min voor pannekoeken eten en avonturenpad erg leuk en een indoor klimparadijs.

Dijkshoorn, 8-4-2015
Erve Brooks, en dan vooral het avonturenpad.
Ineke, 29-9-2014
Shoppen in Oldenzaal met bezoek aan het Palthe-huis. In Denekamp naar tuincentrum Oosterik en daarna de grens over naar het Natuurpark in Nordhorn. Niet groot maar mooi aangelegde dierentuin en ruim voldoende om je 2 uur te vermaken (met kinderen wel langer i.v.m. speeltuin en overdekte speelruimte ) eindelijk een dierentuin met een betaalbaar zelfbedieningsrestaurant, gratis parkeren en leuke toegangsprijzen. Heb je daarna nog puf dan is het gezellig winkelen in Nordhorn.

jan vriezekolk, 14-8-2014
dicht bij museumboerderij 'erve Brooks'. Zeker een bezoekje waard
hanneke, 9-8-2014
Het avonturenpad bij Erve Brooks
Schuppen Recreatie, 8-8-2014

Beste heer Posthuma.

Drinkwater op de plek is geregeld.

Bijna elke plek is voorzien van een watertappunt.

Esther Beentjes, 17-7-2014

Erve Brooks op ongeveer 5 minuten rijden met de auto www.erve-brooks.nl

Tevens zijn wij in Goor en Markelo geweest om te shoppen, boodschappen te doen en een hapje te eten

Familie van Oosten, 17-6-2014
Een tip: Zelf bellen en boeken!
Terry, 28-10-2013

Klompengolf bij de Melktap,

Klimbos in Ruurlo

A. Kogelman, 30-9-2013
Vlakbij op loop of fietsafstand is Erve Brooks pannekoekenhuis en museumboerderij Niehof. Dit zijn echte aanraders. De kinderen kunnen hier geweldig spelen en papa en mama kunnen dan lekker op het terras zitten. Ook is er het avonturenpad. Met de auto ben je zo in Lochem,dit is een erg leuk gezellig stadje. Ook is er een mooie waterplas Hambroekplas (bij Borculo) in de buurt.