Vakantiepark Vakantieboerderij Schuppen Recreatie

Vakantiepark Vakantieboerderij Schuppen Recreatie
9,1

• Activiteiten8,8
  • Onderkomen9,2

174 reviews over Vakantiepark Vakantieboerderij Schuppen Recreatie in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8

Héérlijk!

Fam. Mooij
15-7-2018

Wij hebben leuke knooppuntroutes gefietst en genoten van de echte stilte in de aarde-donkere nacht op het Panorama-veld.

Mooi schoon sanitair, een aanrader!

Fantastisch en schoon en vriendelijk

Lieferink
23-5-2018
  • Activiteiten7
  • Onderkomen10

Bij aankomst werden we vriendelijk ontvangen, we werden naar onze plek begeleid, wij zijn er 4 nachten geweest met onze vierjarige dochter, de mentaliteit was perfect onder de mensen , het sanitair was perfect , we zaten op t veldje met de glijbanen , trampoline, badje en de pippowagen (sanitair). In de ochtend werden we gewekt door de ezel (rondom half acht) er was één nacht dat de ezel om half twee nog eens van zich liet horen, dit was wat minder, gelukkig bleef t maar bij 1x tijdens ons verblijf.

Verder is er een schuur waarbij je met je kind / kinderen kunt vertoefen klein speelparadijsje met hooibalen en glijbanen ook kunnen ze dansen op een soort podium, niet heel groot maar prima te doen , daarnaast kun je via een deur bij de geitjes inlopen . Wij hebben een super verblijf gehad ! Een aanrader voor een weekje ! Qua activiteiten word er niet veel georganiseerd, op 6 km lidl, ah, jumbo

Kids dikke pret; ouders echt op vakantie

Lineke
21-5-2018
  • Activiteiten9

We hebben een heerlijk verblijf gehad op het familieveld: een mooi, kleinschalig veld met zand- en waterpret in het midden. Pluspunten: superschoon sanitair (tip is wel om zeeppompjes aan te brengen), erg vriendelijk personeel en genoeg te doen voor jonge kinderen: de (jonge)dieren aaien, spelen in de originele binnenspeeltuin, racen op de skelters en eindeloos spelen met zand en water. Oja, en vergeet die grote trampoline niet. Het is een kleine, overzichtelijke camping waar je je kinderen met een goed gevoel vrij laat rondlopen.

Fantastisch ook voor kinderen.

Bill Kevenaar
14-5-2018
  • Onderkomen9

Rustige ligging, veel ruimte, prima sanitair, verharde camperplek en kampeerplekken, beheerder makkelijk en vriendelijk . Wifi niet goed maar begrijp dat eraan wordt gewerkt, kabel ligt klaar voor installatie.

Perfect voor groepen!

Vera
16-4-2018
  • Activiteiten8
  • Onderkomen10

Met een groep van 28 personen (20-25 jaar oud) hier een weekend geweest. Erg mooie en nette groepsaccommodatie waar alles aanwezig is!

Klein minpuntje: Slecht bereikbaar met openbaar vervoer.

Wederom genoten

Remco Prast
4-1-2018
  • Onderkomen8

Een heerlijke accommodatie in een prachtige omgeving. Wij komen er om het jaar met een groot gezelschap. er is meer dan voldoende te ondernemen in de omgeving, dus wat ons betreft een echte aanrader.

Genieten!

Eva
27-11-2017
  • Activiteiten8
  • Onderkomen9

Goed georganiseerde accommodatie, lekker schoon en luxe ingericht. Het heeft ons aan niets ontbreken.

Prima accommodatie. Rolstoelvriendelijk.

Fam. Heutinck
24-11-2017
  • Onderkomen8

Prima locatie, niet super de luxe maar alles wat je nodig hebt is aanwezig.

Rolstoelvriendelijk.

Absoluut voor herhaling vatbaar

Carly
24-10-2017
  • Activiteiten10
  • Onderkomen10

We hadden hele positieve verhalen gehoord, maar ons bezoek aan Schuppen Recreatie overtrof alle verwachtingen.

Fijn kleinschalig en met ongelooflijk veel te doen voor jonge kinderen. Een fantastisch varkentje, ezels, geiten, konijnen, kippen, schapen, maar ook leuke speeltoestellen, skelters, zandbakspullen, kinderdisco en een trampoline. Heel positief is dat de dieren veel ruimte hebben en zich kunnen terugtrekken naar rustige plekken. De vakantiewoning is veel completer dan we gewend zijn van andere appartementen, heeft twee fijne terrassen en is ruim en brandschoon. Absolute aanrader voor gezinnen met jonge kinderen.

Heerlijk weekend gehad!

Familie Westra
2-10-2017
  • Onderkomen8

WAt een fijne accommodatie voor een weekend met vrienden! We zaten in het 12 persoonshuis met 2 gezinnen. De kinderen hebben zich geweldig vermaakt in diervertier en de speeltuintjes en dus hadden wij ook een heerlijk weekend.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Vakantieboerderij Schuppen Recreatie in Gelselaar, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Vakantieboerderij Schuppen Recreatie zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Vakantieboerderij Schuppen Recreatie scoort een 9.12 uit 10 op basis van 176 reviews.