Vakantiepark Vakantieboerderij Schuppen Recreatie

Geweldig!

Esther Steenbeek,
30-10-2018
  • Activiteiten9

Dit was de tweede keer dat we hier met een grote groep vrienden waren. Wederom een geweldig weekend gehad met een grote groep vrienden (26). Alles gewoon netjes geregeld en de kinderen (leeftijd 1-9) hebben zich super vermaakt in Diervertier (speelhal met o.a. hooischuur en speeltoestellen). De accomodatie is heel mooi en netjes onderhouden. Zeker een pluspunt is dat er ruim voldoende serviesgoed is. De woonkamer is onlangs gerenoveerd en super mooi ingericht met veel gezellige hoeken - voor elk wat wils (spelletje spelen, aan tafel zitten, kletsen in een zithoek). Kortom, bedankt Schuppenrecreatie!

181 reviews over Vakantiepark Vakantieboerderij Schuppen Recreatie in het Nederlands

Geweldig!

Esther Steenbeek,
30-10-2018

Geweldige kleinschalige camping

Familie Horsten,
19-8-2018
  • Activiteiten10
  • Activiteiten10

Heerlijke kleinschalige camping. Er is veel gezelligheid en je maakt gemakkelijk contact. Voor de kinderen is er veel speelplezier met leuke activiteiten, zowel binnen als buiten. In de omgeving is meer dan genoeg te doen.

Schoon sanitair en zeer behulpzame eigenaars.

Heerlijke camping

Fam. de Groot,
10-8-2018
  • Activiteiten9

Onze 'nieuwe' tent uitproberen voor 3 nachtjes, en wat een prachtige camping is dit. Fijne sfeer! Ons dochtertje van 5 jaar heeft zich heerlijk vermaakt met de andere kinderen, vooral bij de waterpomp en op de schommels. Mooi schoon sanitair en heerlijk om water bij de tent te hebben en warm water in de douches zonder muntsysteem.

Fijn verblijf

Fam. Meijer,
5-8-2018
  • Onderkomen9
  • Onderkomen9
  • Activiteiten8

We hebben een hele fijne vakantie gehad. Een prachtige plek met een mooi uitzicht.

Wij als ouderen hebben genoten van alle kinderen die zoveel plezier hadden.

Schoon sanitair. En de pipowagen voor de deur als wc en douche. Een prachtige omgeving om te fietsen.

FANTASTISCH!!!! Je hoeft geen dagen te rijden!!

Fam. Lefers,
30-7-2018
  • Activiteiten9

Wij zijn hier al 4 keer een week geweest met onze kleinkinderen op de camping en wat kunnen wij er van genieten als je de kleinkinderen ziet spelen bij de waterpomp , kinderzwembadje, trampoline en binnen bij ,,Diervertier,, met een discovloer, klimhooiberg en glijbanen enz. En dan niet te vergeten het kleinvee en Knorretje.

Als het aan onze kleinkinderen ligt wordt het ieder jaar een paar weken ,,Knorretje,, en dat op 15 minuten vanaf ons huis. Fam. Reurink bedankt voor de mooie dagen dat wij weer te gast mochten zijn op de camping en wij raden het iedereen aan.

Heerlijke vakantie gehad!

Fam. van Haren, Nijmegen,
30-7-2018
  • Activiteiten7

Heerlijk kleinschalige camping. Er waren enorm veel kinderen en leuke speeltoestellen, dus grote pret. Sanitair was heel netjes verzorgd en schoon. Er was zelfs heet water bij het afwassen. Leuke vakantie gehad.

Praktisch verblijf, leuk spelen voor de kids

Gerdien,
24-7-2018
  • Activiteiten8

De ruimte was praktisch ingericht, niet echt gezellig. Ook buiten was het kaal en rechthoekig. Alles was wel netjes en schoon. De slaapgang was met dit warme weer gigantisch warm.

De kinderen hebben zich wel geweldig vermaakt in de speelschuur en bij de speeltoestellen.

Héérlijk!

Fam. Mooij,
15-7-2018

Wij hebben leuke knooppuntroutes gefietst en genoten van de echte stilte in de aarde-donkere nacht op het Panorama-veld.

Mooi schoon sanitair, een aanrader!

Fantastisch en schoon en vriendelijk

Lieferink,
23-5-2018
  • Activiteiten7

Bij aankomst werden we vriendelijk ontvangen, we werden naar onze plek begeleid, wij zijn er 4 nachten geweest met onze vierjarige dochter, de mentaliteit was perfect onder de mensen , het sanitair was perfect , we zaten op t veldje met de glijbanen , trampoline, badje en de pippowagen (sanitair). In de ochtend werden we gewekt door de ezel (rondom half acht) er was één nacht dat de ezel om half twee nog eens van zich liet horen, dit was wat minder, gelukkig bleef t maar bij 1x tijdens ons verblijf.

Verder is er een schuur waarbij je met je kind / kinderen kunt vertoefen klein speelparadijsje met hooibalen en glijbanen ook kunnen ze dansen op een soort podium, niet heel groot maar prima te doen , daarnaast kun je via een deur bij de geitjes inlopen . Wij hebben een super verblijf gehad ! Een aanrader voor een weekje ! Qua activiteiten word er niet veel georganiseerd, op 6 km lidl, ah, jumbo

Kids dikke pret; ouders echt op vakantie

Lineke,
21-5-2018
  • Activiteiten9

We hebben een heerlijk verblijf gehad op het familieveld: een mooi, kleinschalig veld met zand- en waterpret in het midden. Pluspunten: superschoon sanitair (tip is wel om zeeppompjes aan te brengen), erg vriendelijk personeel en genoeg te doen voor jonge kinderen: de (jonge)dieren aaien, spelen in de originele binnenspeeltuin, racen op de skelters en eindeloos spelen met zand en water. Oja, en vergeet die grote trampoline niet. Het is een kleine, overzichtelijke camping waar je je kinderen met een goed gevoel vrij laat rondlopen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Vakantieboerderij Schuppen Recreatie in Gelselaar, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Vakantieboerderij Schuppen Recreatie zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.