Vakantiepark Vakantieboerderij Schuppen Recreatie

Vakantiepark Vakantieboerderij Schuppen Recreatie
9,1

• Activiteiten8,8
  • Onderkomen9,2

170 reviews over Vakantiepark Vakantieboerderij Schuppen Recreatie in het Nederlands

Perfect voor groepen!

Vera, 16-4-2018
  • Onderkomen10

Met een groep van 28 personen (20-25 jaar oud) hier een weekend geweest. Erg mooie en nette groepsaccommodatie waar alles aanwezig is!

Klein minpuntje: Slecht bereikbaar met openbaar vervoer.

Wederom genoten

Remco Prast, 4-1-2018
  • Onderkomen8

Een heerlijke accommodatie in een prachtige omgeving. Wij komen er om het jaar met een groot gezelschap. er is meer dan voldoende te ondernemen in de omgeving, dus wat ons betreft een echte aanrader.

Genieten!

Eva, 27-11-2017
  • Onderkomen9

Goed georganiseerde accommodatie, lekker schoon en luxe ingericht. Het heeft ons aan niets ontbreken.

Prima accommodatie. Rolstoelvriendelijk.

Fam. Heutinck, 24-11-2017
  • Onderkomen8

Prima locatie, niet super de luxe maar alles wat je nodig hebt is aanwezig.

Rolstoelvriendelijk.

Absoluut voor herhaling vatbaar

Carly, 24-10-2017
  • Activiteiten10
  • Onderkomen10

We hadden hele positieve verhalen gehoord, maar ons bezoek aan Schuppen Recreatie overtrof alle verwachtingen.

Fijn kleinschalig en met ongelooflijk veel te doen voor jonge kinderen. Een fantastisch varkentje, ezels, geiten, konijnen, kippen, schapen, maar ook leuke speeltoestellen, skelters, zandbakspullen, kinderdisco en een trampoline. Heel positief is dat de dieren veel ruimte hebben en zich kunnen terugtrekken naar rustige plekken. De vakantiewoning is veel completer dan we gewend zijn van andere appartementen, heeft twee fijne terrassen en is ruim en brandschoon. Absolute aanrader voor gezinnen met jonge kinderen.

Heerlijk weekend gehad!

Familie Westra, 2-10-2017
  • Onderkomen8

WAt een fijne accommodatie voor een weekend met vrienden! We zaten in het 12 persoonshuis met 2 gezinnen. De kinderen hebben zich geweldig vermaakt in diervertier en de speeltuintjes en dus hadden wij ook een heerlijk weekend.

geweldig voor ons

R.Hulshof, 20-9-2017
  • Onderkomen10

Dat het gewoon een prachtige omgeving is om te fietsen en wandelen.

Voor ons eenmalig

Anne Sijrier, 5-9-2017
  • Activiteiten6
  • Onderkomen6

Fantastische camping voor kids genoeg speel mogelijkheden, mag wel meer animatie naar mijn idee! Ik vind de plekken zelf veel wind pakken en weinig in de buurt te doen moeten met de auto boodschappen doen en echt overal wel een eind voor rijden. Wij keren terug naar onze oude camping!

geweldige overzichtelijke camping

roks, 28-8-2017
  • Onderkomen9

Rustige camping met veel speelvoorzieningen, schoon sanitair, leuke dieren en leuke kinderactiviteiten. Zeker een aanrader.

Fantastisch voor herhaling vatbaar

G Geurds, 26-8-2017
  • Onderkomen9

Jammer dat er boven maar een wc was.

En zoveel douchen .

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Vakantieboerderij Schuppen Recreatie in Gelselaar, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Vakantieboerderij Schuppen Recreatie zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Vakantieboerderij Schuppen Recreatie scoort een 9.13 uit 10 op basis van 171 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: