Reviews over Gelselaar

Geweldig!

Esther Steenbeek,
    30-10-2018

Dit was de tweede keer dat we hier met een grote groep vrienden waren. Wederom een geweldig weekend gehad met een grote groep vrienden (26). Alles gewoon netjes geregeld en de kinderen (leeftijd 1-9) hebben zich super vermaakt in Diervertier (speelhal met o.a. hooischuur en speeltoestellen). De accomodatie is heel mooi en netjes onderhouden. Zeker een pluspunt is dat er ruim voldoende serviesgoed is. De woonkamer is onlangs gerenoveerd en super mooi ingericht met veel gezellige hoeken - voor elk wat wils (spelletje spelen, aan tafel zitten, kletsen in een zithoek). Kortom, bedankt Schuppenrecreatie!

Geweldige kleinschalige camping

Familie Horsten,
    19-8-2018

Heerlijke kleinschalige camping. Er is veel gezelligheid en je maakt gemakkelijk contact. Voor de kinderen is er veel speelplezier met leuke activiteiten, zowel binnen als buiten. In de omgeving is meer dan genoeg te doen.

Schoon sanitair en zeer behulpzame eigenaars.

Heerlijke camping

Fam. de Groot,
    10-8-2018

Onze 'nieuwe' tent uitproberen voor 3 nachtjes, en wat een prachtige camping is dit. Fijne sfeer! Ons dochtertje van 5 jaar heeft zich heerlijk vermaakt met de andere kinderen, vooral bij de waterpomp en op de schommels. Mooi schoon sanitair en heerlijk om water bij de tent te hebben en warm water in de douches zonder muntsysteem.

Fijn verblijf

Fam. Meijer,
    5-8-2018

We hebben een hele fijne vakantie gehad. Een prachtige plek met een mooi uitzicht.

Wij als ouderen hebben genoten van alle kinderen die zoveel plezier hadden.

Schoon sanitair. En de pipowagen voor de deur als wc en douche. Een prachtige omgeving om te fietsen.

FANTASTISCH!!!! Je hoeft geen dagen te rijden!!

Fam. Lefers,
    30-7-2018

Wij zijn hier al 4 keer een week geweest met onze kleinkinderen op de camping en wat kunnen wij er van genieten als je de kleinkinderen ziet spelen bij de waterpomp , kinderzwembadje, trampoline en binnen bij ,,Diervertier,, met een discovloer, klimhooiberg en glijbanen enz. En dan niet te vergeten het kleinvee en Knorretje.

Als het aan onze kleinkinderen ligt wordt het ieder jaar een paar weken ,,Knorretje,, en dat op 15 minuten vanaf ons huis. Fam. Reurink bedankt voor de mooie dagen dat wij weer te gast mochten zijn op de camping en wij raden het iedereen aan.

Gelselaar scoort een 8 uit 10, op basis van 20 reviews