Sorteren

Reviews over Gelselaar

Was goed

G.Geurds
    31-8-2017

Acomodatie was goed .winkels en terrassen minder. Gelselaar is maar een klein dorpje.maar de omgeving prachtig.

Wij waren er met een fietsgroep. En hebben er drie dagen genoten.op de acomodatie kan ook boodschappen besteld worden.De surfers zijn ge woon goed.wij deden dit alles zelf.4km verder grotesupermarkt en geweldige kentering zeker na enkele jaren voor herhaling vatbaar.

Gelselaar heeft een verrassende omgeving.

Fred B.
    22-5-2016

Het dorp zelf heeft weinig op de boerenbedrijven, maar de omgeving is goed voor wandelen, fietsen en uitstapjes te maken met de auto.

Dorpje.

Ineke
    29-9-2014

Gelselaar is een dorpje waar weinig tot niets te beleven valt. Het is wel leuk om er even doorheen te fietsen en museumboerderij Erve Brooks te bezoeken (pannenkoeken proeven en nostalgie beleven). Onderweg kom je veel groente- en fruitstalletjes tegen. Ideaal voor rustzoekers.

mooie rustige omgeving

maya
    26-8-2014

Als je zoekt naar mooie natuur en rust is dit de plek. Heel kindvriendelijk. Heerlijk gegeten bij restaurant Florijn (de enige uitgaansgelegenheid denken we in dit kleine dorp)

Gelselaar, wel een mooi dorpje

jan vriezekolk
    14-8-2014

Je moet duidelijk voor de rust en de omgeving gaan en die is schitterend. maar Gelselaar moet je voorbij fietsen. Drie kilometer verder ligt Diepenheim en dat is een pareltje.

Gelselaar scoort een 7,8 uit 10, op basis van 20 reviews