Hotel WestCord Hotel De Veluwe

8,4

26 tips over Hotel WestCord Hotel De Veluwe

Gré, 6-6-2015

Geen mooi weer..

Bezoek het Speelgoed en Beroepen Museum in Terschuur !

Anneke Bos, 25-10-2014

Een drankje in de bar van hotel is gezellig.

In het dorp kun je bij de Veluwespecialist TWIZY's huren (elektrisch autootje) en een tocht maken door de omgeving. Een hele leuke ervaring.

Wim Timmerman, 8-9-2014
Ga eens lunchen of dineren (dan reserveren) in Drie, een gehucht midden in de bossen - heel romantisch gelegen.

We hebben een aantal aanbieders voor WestCord Hotel De Veluwe voor je op een rij gezet:

Simonne De Ryck, 14-8-2014

Vervang de vloerbekleding en de zeteltjes !!

Doe iets aan jullie menukeuzes !!!

C.Burgerhoudt, 20-7-2014
Comfortkamer met terras aanbevolen.
ZooverT, 30-4-2014
Zet voor het slapen gaan de klimaatbeheersing op de kamer uit. Dit slaapt rustiger en voorkomt een droge keel.

D. Jonkman, 25-4-2014
Dierenpark in Amersfoort is erg leuk, ijssalon in Garderen is toppie, veel keus en heerlijk ijs, vriendelijk personeel.
Fam. Kraak, 7-4-2014

Geboekt omdat we een boswandeling konden maken met de kinderen (10 en 12 jaar), naar Hilversum Museum Beeld en Geluid geweest ( is ook een aanrader, zeker de hillywood toer!). Deze ligt een half uurtje rijden.

De volgende dag naar Keukenhof. Prachtig. Is ongeveer een uurtje rijden. Kortom: Hotel ligt zeer centraal voor allerlei uitstapjes met kinderen! ( of zonder!)

tondeliefde, 27-11-2013
De croissants bij het ontbijt behoren tot de beste die er zijn!
Peter & Marleen Hallensleben, 4-11-2013
Het Aardhuis en het stadje Elburg