Hotel WestCord Hotel De Veluwe ****

Hotel WestCord Hotel De Veluwe
Hotel WestCord Hotel De Veluwe
8,3

Weer vandaag3°-4°

We hebben een aantal aanbieders voor WestCord Hotel De Veluwe voor je op een rij gezet:

240 reviews over Hotel WestCord Hotel De Veluwe in het Nederlands

Super relaxed

Marianne, 16-2-2018

Prima hotel met super personeel

Een fantastisch weekend in een geweldig hotel!

Gert van den Berg, 9-2-2018

Alles was oké! Ligging hotel, sfeer en inrichting, ontbijt ( erg uitgebreid), mooie kamer (zelfs een upgrate) en zeker niet onbelangrijk het personeel. Erg behulpzaam, gastvrij en klantgericht. Niet te stijf, maar lekker los en toch professioneel. Wij hebben ons er erg thuis gevoeld!! We komen zeker nog een keer. Top hotel dat Westcord Garderen!

Marieke, 5-1-2018

Wij hebben met vrienden oud op nieuw gevierd in dit hotel. Het was fantastisch. Verse oliebollen met gluhwein, een heerlijk 5 gangendiner, gezellige feestavond en de volgende dag een heerlijk ontbijt. Het personeel verdiend een dikke pluim! De sfeer en aankleding van het hotel was prachtig. De kamers zijn wat gedateerd, maar de bedden lagen heerlijk. Kortom een geweldig oud op nieuw en zeker voor herhaling vatbaar!

Fantastisch, sfeervol ingericht hotel.

B.A. Baartman, 1-1-2018

Wij verbleven hier van vrijdag 29 december t/m maandag 1 januari. Het hotel was prachtig gedecoreerd in kerst- en winterse sferen. Erg vriendelijk personeel. We hebben 2 x genoten van de plateservice in de bistro, waarbij de heren van de bediening je het gevoel geven dat je thuiskomt. Het ontbijtbuffet was de eerste 2 dagen al prima in een sfeervol ingericht restaurant, en op nieuwjaarsdag was dit enorm uitgebreid. Een ruime keus uit luxe broodjes en gebak, visschotels en salades. Op oudjaarsdag bij de entree van het hotel werden er verse oliebollen gebakken, glühwein geschonken en branden er een paar vuurkorven. Dit was de tweede keer dat wij hier oud & nieuw vierden, eind dit jaar zeker weten weer. Elk van de 4 sterren absoluut waard!

Voor herhaling vatbaar

W. Artz, 16-12-2017

Mooie ligging, proper, vriendelijk personeel.

Bediening in restaurant te nederig ( dag mr, mvr/ tuurlijk mr, mvr/ ga ik doen mr, mvr/ alles naar wens mr, mvr).

Heerlijk rustig

Bram, 15-11-2017

Fijne kamer en super aardig personeel ook het ontbijt was uitstekend

H.Dohmen, 14-10-2017

Accommodatie is er super, vriendelijk en behulpzaam personeel, goede bedden, schone kamers. ontbijt en restaurant is goed... wat wil je nog meer....

heel goedaccomodatie prima

a.h.brant, 13-10-2017

accommodatie prima, alleen wat ver van het dorp

Heerlijk rustig

van Staverden, 12-10-2017

Lekker ontbijt

Lekker geslapen

Voor herhaling vatbaar!

Martijn & Daphne, 8-10-2017

Het is hier thuiskomen in "rust & vriendelijkheid" Zeer verzorgd hotel met vriendelijk personeel met liefde voor het vak. Prachtig gelegen in de bossen waar het rond schemertijd uitkijken is naar herten en ander "wild" dat rondloopt in de bosrijke omgeving. Hier is quality time bedacht.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel WestCord Hotel De Veluwe in Garderen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel WestCord Hotel De Veluwe zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel WestCord Hotel De Veluwe scoort een 8.32 uit 10 op basis van 240 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: