Hotel WestCord Hotel De Veluwe

Hotel WestCord Hotel De Veluwe
8,3

We hebben een aantal aanbieders voor WestCord Hotel De Veluwe voor je op een rij gezet:

249 reviews over Hotel WestCord Hotel De Veluwe in het Nederlands

Helemaal tot rust gekomen en in de watten gelegd.

Renata van Katwijk
4-5-2018

Alles was in één woord geweldig. Ongelooflijk vriendelijke en professionele medewerkers, zowel bij de receptie als in het restaurant en de bistro en de dames die onze kamer schoonmaakten. Je voelt je compleet in de watten gelegd! Lange tijd niet zo lekker gegeten en de omgeving is ook prachtig.

Heel fijn gastvrij hotel

Laura Jacob
2-5-2018

Een heel fijn verblijf gehad met ons gezin in dit hotel. We hadden een mooie en schone 3 persoonskamer waar we prima met z'n vieren in konden verblijven. Onze jongste dochter kruipt graag bij haar grote zus of bij ons in bed. De medewerkers vonden dit geen probleem en boden ook aan om eventueel een babybedje te plaatsen.

Het personeel was heel vriendelijk en attent. Met name naar onze dochtertjes (onze oudste had het op de terugreis steeds over 'de lieve mevrouw bij de receptie' ;-) )

Het ontbijt was prima en we kregen ook nog een oranje-tompoes aangeboden ter ere van Koningsdag.

Al met al zijn we zeer tevreden en als we in de buurt een overnachtingsplek zoeken, dan is WestCord Hotel De Veluwe zeker onze eerste keus!

Voor herhaling vatbaar

KJ Bolink
20-4-2018

Zeer mooie rustige omgeving. Ben hier geweest voor een opleiding van de NEVI. Ruime schone kamer, goed ontbijt, lunch en diner. Hotel en kamers zijn sfeervol ingericht

Hotel en personeel in een zin geweldig

Ad van t Hof
12-4-2018

Het hotel wat wij voor de eerste keer hebben bezocht is prijs /kwaliteit goed tot zeer goed. Als ik een negatief punt moet noemen is het betalen voor de welness.

Een prima hotel met klantvriendelijk personeel

leo huijgen
5-4-2018

Goed: de ligging, het personeel, de kamer en de omgeving

Minder goed: te weinig keus beleg ontbijt en gte kleine tv op kamer

Graag tot de volgende keer

Corine
8-3-2018

Bijzonder vriendelijk personeel

Ik kan geen negatieve elementen opsommen.

Willy van Aubel
6-3-2018

Het hotel en de locatie zijn zonder meer uitstekend te noemen!

Ook het personeel is bijzonder vriendelijk waardoor het gastvrij gevoel hoog scoort.

Goed verblijf

Sebastiaan
22-2-2018

Vriendelijk personeel en goede service.

Kamer miste een goede tv ontvangst en waterkoker, maar die hebben we met 1 overnachting niet nodig gehad.

Er waren tijdens ons verblijf 2 groepen, waarvan 1 zeer prominent aanwezig en namen de volledige bar/lounge in beslag. Dat was wat jammer.

Geweldig

Bert Groot
21-2-2018

Afgelopen zondag voor twee nachten geboekt, hele fijne ontvangst door de dame bij de receptie, meteen naar de sauna geweest, voor een hotel was dit super.

Die avond genoten van een drie gangen diner, onze gastvrouw aan tafel was Miranda helemaal goed, en later op de avond een borrel gedronken in de bar, mooie gesprekken gehad met Rene die ons voorzag van een borrel en een borrelnootje, heel leuk. dit is echt een TOP hotel met hele fijne medewerkers.

Super relaxed

Marianne
16-2-2018

Prima hotel met super personeel

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel WestCord Hotel De Veluwe in Garderen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel WestCord Hotel De Veluwe zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel WestCord Hotel De Veluwe scoort een 8.34 uit 10 op basis van 249 reviews.