Hotel WestCord Hotel De Veluwe

8.6Fantastisch

Hotel Info

• Sauna
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor WestCord Hotel De Veluwe voor je op een rij gezet:

265 reviews over Hotel WestCord Hotel De Veluwe

• 10Huib23-06-2019

Al jaren een heerlijk hotel

We komen hier jaarlijks met familie en vrienden. Eigenlijk is het altijd dik in orde. Zowel qua locatie als qua eten. Heerlijk ontbijt en idem diner. Dit jaar bijzonder omdat een van de groepsleden gevallen was. Prima opgevangen door Leonie en René. Snel en adequaat gehandeld. Gelukkig konden we lange weekend voortzetten. En als klap op de vuurpijl werden al onze kamers zonder kosten omgezet naar een late checkout. Klasse. Hopelijk gaan we volgend jaar weer.

• 10v.d.Geest23-02-2019

Uitstekend en voor herhaling vatbaar

Rustig gelegen hotel, waar je zo het bos en heide in loopt. Het hotel heeft comfortabele kamers met dubbele wasbakken en met zowel een douche als bad. De inrichting van het hotel is zeer smaakvol met een gezellige bar. Alles ziet er zeer goed onderhouden en modern uit. Ontbijt en diner zijn zonder meer prima en dat geldt ook voor de vriendelijke service. Buiten is er een mooi terras. Al met al een van de betere hotels met een goede prijs/kwaliteit verhouding.

• 8Jeanette22-02-2019

Zag er netjes uit.

Het ziet er allemaal netjes uit en een zwembad erbij was ook heerlijk.

• 9Vink06-01-2019

Genoten. Komen zeker terug

Goede nette kamer . Vriendelijk personeel. We hadden een oud en nieuwarrangement. Prima verzorgd. Je kwam niets tekort. Dinner en brunche waren uitstekend. Goede muziek. Afgelopen jaren bij de jaarwisseling diverse hotels bezocht. Maar hier komen we zeker terug

• 10Denise Eeckhout-Baeten01-01-2019

Uitstekend!

Hadden het arrangement van oud naar nieuw geboekt. Hele vriendelijke ontvangst met oliebollen, appelbeignets en glühwein. Kamer op het gelijkvloers met terras was goed maar de thermostaat was kapot dus geen verwarming. Het personeel vd receptie heeft zo snel mogelijk een elektrisch vuur geplaatst. Schoonmaak was gedaan in ijltempo want hier en daar was er wel iets vergeten... Het Sylvesterdiner was echt top!! Zelden zo lekker gegeten! Voor herhaling vatbaar!!

• 2018
    8johan05-11-2018

prima!

Mooie omgeving. uiteindelijk de juiste oplossing bij probleem.

• 9Groep Van Acker29-09-2018

Een échte aanrader

Wij kozen voor een arrangement. Men had ons, per vergissing, de eerste dag het diner van een duurder arrangement gegeven. Men heeft zich geëxcuseerd en we moesten niet bijbetalen. Dat was voor ons dus een prettige vergissing. Het personeel is supervriendelijk. Het ontbijtbuffet biedt een ruime keuze. Het énige minpuntje is fietsverhuur. Ze waren reeds voor ons weekend gereserveerd en we moesten ze tenslotte nog gaan uitzoeken uit een hele resem fietsen. Ze stonden buiten zodat de zaal kletsnat was. 1 batterijwas slechts half geladen en 1 elektrische fiets bleek defect. Omdat het de laatste elektrische fiets was heeft men een elektrische mountainbike aangeboden. Het hotel heeft dus wel een goede oplossing aangeboden, maar we zijn veel tijd verloren. Maar dit weegt niet op tegen de vele troeven van het hotel. We kijken terug op een heerlijk weekend.

• 8Van As02-09-2018

Comfortabel en netjes.

Mooie kamer met prachtig groot bubbelbad. Vriendelijk personeel en een goed ontbijt.

• 10linda Straube02-09-2018

Heerlijk hotel. Heel gezellig en huiselijk!

Wij vonden het hotel prima. De kamers zijn netjes en schoon. Ontbijt is ook erg lekker.

Met oudere kinderen

• 9Kim Martens02-09-2018

Heel prettig verblijven

Fijne plek om te vertoeven. We waren hier voor 1 overnachting. Heerlijk geslapen in een zeer ruim opgezette kamer voor 3 personen. Echt meer dan prima deze bedden. Opzet van het hele hotel is ruim. Er zijn meerdere gezellige zitmogelijkheden. Het zwembad zag er goed uit, helaas kwam het er niet van. Ontbijtbuffet geeft veel keus en wordt steeds goed aangevuld.

Met oudere kinderen

26 tips over Hotel WestCord Hotel De Veluwe

• Fam. Kraak, 07-04-2014

Geboekt omdat we een boswandeling konden maken met de kinderen (10 en 12 jaar), naar Hilversum Museum Beeld en Geluid geweest ( is ook een aanrader, zeker de hillywood toer!). Deze ligt een half uurtje rijden. De volgende dag naar Keukenhof. Prachtig. Is ongeveer een uurtje rijden. Kortom: Hotel ligt zeer centraal voor allerlei uitstapjes met kinderen! ( of zonder!)

• D. Jonkman, 25-04-2014

Dierenpark in Amersfoort is erg leuk, ijssalon in Garderen is toppie, veel keus en heerlijk ijs, vriendelijk personeel.

• ZooverT, 30-04-2014

Zet voor het slapen gaan de klimaatbeheersing op de kamer uit. Dit slaapt rustiger en voorkomt een droge keel.

2 vragen over Hotel WestCord Hotel De Veluwe

• A.Visser, 06-05-2013

boeking maar geen bevestiging gehad

Op 1 Mei een boeking gedaan voor 4 dagen (3 nachten) arrangement 139 euro maar nog steeds geen bevestiging gehad. Graag een reactie van uwerzijds.

M STICKELBRUCK, 30-06-2013

daar kan ik geen antwoord op geven mijn ontbreken verdere gegevens ik zou u wel aanraden om via mail een bevestiging te vragen of u boeking ook wel aan gekomen is

• Marloes Nuijten, 18-08-2011

Inchecken

Vanaf hoelaat kan je inchecken in het hotel?

Tom Coenders, 23-10-2011

• WinkelsKapper
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinTerras, Tuin
  • Overige servicesFietsverhuur, Geldautomaat, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Wasserette

• SaunaAanwezig, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats