Géén boekingskosten

Meer camping info

6 Reviews over Park Het Speulderbos

• 6Linda29-04-2021

De ligging is geweldig!

Het is een Camping met vooral vaste lang verblijven die hun plekje volbouwen met allerlei voortenten, bij tentjes etc.... als passant is het een prima plek. Het sanitair is niet geweldig maar volstaat, om de 30 sec op de douche knop drukken vind ik niet fijn. Twee douches, en maar 1 wasbak maakt het wat beperkt. De buitenafwas was buitengebruik i.v.m. Corona wat eigenlijk vreemd is, buiten 1 wasbak, wat kan er mis gaan? Je moet warmwater meenemen naar je tent en daar afwassen onnodig omslachtig. De vaste lang Kampeerders wijzen je er nadrukkelijk op ;-) terwijl ze zonder mondkap de krappe toiletten en wasruimte ingaan, hilarisch !! De omgeving is prachtig en op elke plek water en stroom. Dus plus en min punten tegen elkaar afwegend komen wij vast een keer terug.

• 5Staat v/h sanitair
  • 3Wilbert Seggers12-07-2019

Voor ons niet meer !!

Chalets worden verhuurd aan Poolse Roemeense of Bulgaarse werklui, de snelheid die er op het parkeerden wordt is ook niet om aan te zien! Voor ons geen 2de keer meer!

• 2Eetgelegenheden

Hallo Wilbert Seggers,

Wat vervelend om te horen. Wij kunnen niet herleiden waar u verbleven bent op onze camping. Arbeidsmigranten en onderverhuur zijn ten strengste verboden en tegen de regels. Gasten die vakantie komen vieren uit welk land dan ook zijn van harte welkom op onze camping.

Helaas hebben wij u klacht omtrent hardrijders niet mogen ontvangen in onze receptie waardoor wij niet direct konden handhaven of actie kunnen ondernemen.

Misschien tot ziens

• 5AFHM van Casteren11-09-2015

Chalet gehuurd.

Ontvangst hartelijk. Sfeervolle inrichting. Niet écht schoon. Geen passpiegel, rookmelder, brandblusser, plattegrond + info over het park etc. Bed prima, maar moeilijk toegankelijk. 1 nachtkastje, 1 schemerlampje op slaapkamer. Beschimmelde, versleten antislipmat in de douche. Geen draadloos internet. Receptie, kantine en zwembad 7x24 uur gesloten. Niet voor herhaling vatbaar!

• 1Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair

Accommodatie eigenaar

Bedankt voor uw reactie. Dit chalet is particulier gehuurd en niet via het park. Het klopt inderdaad dat de faciliteiten buiten de vakantieperiodes gesloten zijn.

Helaas is dit niet het juiste medium om uw review te geven.

Mvg. Team het Speulderbos

• 8Lisa02-06-2014

Schone, gezellige camping

Mooie omgeving en leuke camping. Er is een gezellig koffiehuisje waar je een heerlijke tosti en zelfgemaakte frites kunt eten. Er wordt veel voor de kinderen georganiseerd en volwassenen kunnen er altijd een biljartje maken of darten. Er is ook een heel mooi zwembad dat pas vernieuwd is. Je kunt er leuke fietsroutes fietsen en heerlijk wandelen in het speulderbos. Minpuntje, het washok waar de wasmachine en droger staan is een beetje vervallen en kan wel opknapbeurt gebruiken.

• 8Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair

Accommodatie eigenaar

Bedankt voor uw leuke reactie. Wij zien u graag nog eens terug.

• 10Desiree15-05-2014

Hier kom je echt tot rust!

Wat een heerlijke plek om uit te rusten, mooie omgeving waar genoeg te doen is. Vooral het schone sanitair valt hier op. Een gezellige kantine waar het voelt als een huiskamer, mede door de vriendelijke inzet van het personeel.

Veel privacy, veel groen, kortom heel fijn.

Mooie plekken voor een mooie prijs.

• 9Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair

Accommodatie eigenaar

Hartelijk dank voor uw leuke reactie. Graag tot ziens.

• 9Maria14-05-2014

Super mooi gelegen Park

Dit park is zo mooi gelegen, gelijk aan de bosrand. Wij hebben ons erg vermaakt, ook onze kinderen hebben het erg naar hun zin gehad! En dat is belangrijk. Het vernieuwde zwembad is erg mooi geworden, helaas nog geen gebruik van kunnen maken, deze is met de hemelvaart pas open. Kinderen hebben zich geen seconde verveeld, veel vriendjes gemaakt en er werden leuke dingen georganiseerd, tekenwedstrijd, eieren zoeken en een speurtocht door het bos! Ook wij hebben ons niet hoeven vervelen, heerlijke fietstocht gemaakt en geborreld op het terras van het speulderhuisje. Wat een heerlijke zelfgemaakte patat hebben ze daar! Wij hebben echt genoten, aanrader dus!

• 8Eetgelegenheden

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar