Camping Park Het Speulderbos

4 reviews over Camping Park Het Speulderbos in het Nederlands

Chalet gehuurd.

AFHM van Casteren
11-9-2015

Ontvangst hartelijk. Sfeervolle inrichting. Niet écht schoon. Geen passpiegel, rookmelder, brandblusser, plattegrond + info over het park etc. Bed prima, maar moeilijk toegankelijk. 1 nachtkastje, 1 schemerlampje op slaapkamer. Beschimmelde, versleten antislipmat in de douche. Geen draadloos internet. Receptie, kantine en zwembad 7x24 uur gesloten. Niet voor herhaling vatbaar!

Schone, gezellige camping

Lisa
2-6-2014

Mooie omgeving en leuke camping. Er is een gezellig koffiehuisje waar je een heerlijke tosti en zelfgemaakte frites kunt eten. Er wordt veel voor de kinderen georganiseerd en volwassenen kunnen er altijd een biljartje maken of darten. Er is ook een heel mooi zwembad dat pas vernieuwd is. Je kunt er leuke fietsroutes fietsen en heerlijk wandelen in het speulderbos. Minpuntje, het washok waar de wasmachine en droger staan is een beetje vervallen en kan wel opknapbeurt gebruiken.

Hier kom je echt tot rust!

Desiree
15-5-2014

Wat een heerlijke plek om uit te rusten, mooie omgeving waar genoeg te doen is. Vooral het schone sanitair valt hier op.

Een gezellige kantine waar het voelt als een huiskamer, mede door de vriendelijke inzet van het personeel.

Veel privacy, veel groen, kortom heel fijn.

Mooie plekken voor een mooie prijs.

Super mooi gelegen Park

Maria
14-5-2014

Dit park is zo mooi gelegen, gelijk aan de bosrand. Wij hebben ons erg vermaakt, ook onze kinderen hebben het erg naar hun zin gehad! En dat is belangrijk. Het vernieuwde zwembad is erg mooi geworden, helaas nog geen gebruik van kunnen maken, deze is met de hemelvaart pas open. Kinderen hebben zich geen seconde verveeld, veel vriendjes gemaakt en er werden leuke dingen georganiseerd, tekenwedstrijd, eieren zoeken en een speurtocht door het bos! Ook wij hebben ons niet hoeven vervelen, heerlijke fietstocht gemaakt en geborreld op het terras van het speulderhuisje. Wat een heerlijke zelfgemaakte patat hebben ze daar!

Wij hebben echt genoten, aanrader dus!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Park Het Speulderbos in Garderen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Park Het Speulderbos zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Park Het Speulderbos scoort een 7.77 uit 10 op basis van 4 reviews.