Hotel Overbosch

Hotel Overbosch
8,1

109 tips over Hotel Overbosch

Hr en mw Van der Maarel, 10-8-2015

Kamer huren inclusief fietsen is een aanrader. Bij vertrek worden de dagen waarop de fietsen zijn gebruikt afgerekend. De fietsen zijn nieuw en dus prima om de omgeving te verkennen.

Een volgende keer wil ik graag weer in de gang van kamer 16 vanwege de ligging aan de koele achterkant.

Marijke Makkinje, 5-8-2015
Voor vier dagen weg is er 'n ruime keuze aan binnen en buitenactiviteiten. Ons hernieuwd bezoek aan het Kroller Muller was indrukwekkend.
Groot, 13-7-2015
in het dorp restaurant Ons Lagerhuis en de chinees bij de molen

We hebben een aantal aanbieders voor Overbosch voor je op een rij gezet:

Hans Brings, 24-6-2015

Bij reservering is het mogelijk elektrische fietsen te huren.

Goede mogelijkheden tot fietsen.

Vanuit het hotel wandel je meteen het bos in.

A., 21-6-2015
winkelen in Apeldoorn. Gezellig naar Ermelo. Het Zandsculpturenfestijn.
marc de wit, 16-6-2015
Meer koeling op de kamer, het was s nachts warm op de kamer. Plafond ventilator misschien een optie

Evert-Jelle, 1-6-2015

Wij hebben ook gebruik gemaakt van de private wellness, ook hier weer meer gekregen dan je verwacht voor de prijs. Een Finse sauna, Turks stoombad, koude en warme douche, ijskoud dompelbad, prive terras en relaxruimte. Het kan niet op bij Hotel Overbosch.

Als je in het hotel-restaurant gaat eten, mis de huisgemaakte mayonaise niet, erg lekker.

Bezoek ook het in de buurt gelegen Spielder/Speulderbos, erg mooi en zo'n 10 minuten lopen vanaf de achterzijde van het hotel.

Evert-Jelle, 1-6-2015

Neem de spareribs in het Grand Cafe, erg lekker met een unieke smaak en niet overgoten met BBQ-saus. Zeer lekker.

Met de auto rijd je in 10-15 minuten naar het Klimbos, de plaats Putten of het Boshuis in Drie. Dit laatste is het ideale vertrekpunt voor een heerlijke boswandeling.

Even helemaal ontspannen? Boek dan ook de sauna, met Finse sauna, Turks stoombad, bubbelbad, privé buiten terras en als je durft een ijskoud dompelbad :)

wilhelmien janssen, 9-5-2015

We zijn naar de zandsculpturen festijn geweest

was maar 5 min van hotel

Lj eijkelhof, 3-5-2015
Op loop afstand van beeldentuin zeker de moeite waard

We hebben een aantal aanbieders voor Overbosch voor je op een rij gezet: