Chalet

Detlev & Pietje Delp
17-9-2017

Helaas geen Thermostaatkraan & geen Kabel kanalen

Gereisd Met partner in september 2017

Een heerlijke wandel- of fietsvakantie!

Fam. Alblas
28-6-2015

Een rustige plek, heerlijk om te ontspannen. Je kunt alle kanten op, zowel met de fiets als met de auto. Genoeg leuke plaatsjes in de omgeving en attracties om te bezoeken. We hebben zelfs een hele grote groep herten gezien! De douche is heerlijk, lekkere straal en ruim genoeg. De bedden slapen prima!

Gereisd Met partner in mei 2015

Het is een heerlijke plek om vakantie te houde.

W.C.Baaij
26-6-2015

Het chalet ligt in een heerlijk gebied. Je kunt er goed fietsen e.d. we hebben gefietst en wat van de omgeving gezien. Een heerlijk verblijf gehad.

Gereisd Met partner in Mon Jun 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

genieten in alle rust

John de Roos
9-6-2015

mooi gelegen chalet midden in de hoge veluwe. chalet is ruim genoeg voor 4 personen met heerlijke beden en van alle gemakken voorzien.gelegen in een mooie omgeving dichtbij het centrum van Garderen.Er is veel te doen in de omgeving.In het chalet ligt hierover alle info. wij komen hier zeker nog eens terug

Gereisd Met oudere kinderen in juni 2015

Heerlijk weekendje weg!

Jansen
29-5-2015

We zijn 4 dagen naar Garderen geweest, om te genieten van de rust en de omgeving. Daarvoor is dit huisje ideaal. Het is niet groot, maar prima voor 4 personen. De ligging is prachtig, je loopt zo het bos in. Ook een wandelingetje naar Garderen zelf voor een heerlijk ijsje is aan te raden.

Familie Maas is erg vriendelijk en heeft het huisje goed ingericht. Perfect voor een heerlijk weekendje weg

Gereisd Met vrienden in januari 2015

Chalet info

• Aantal personen2 tot 4

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, TV

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Chalet Maas Veluwe in Garderen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Chalet Maas Veluwe zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.