Camping De Solse Berg

0Tonen op kaart

4 Reviews over De Solse Berg

• 8Samuel&Lieneke de Munnik24-08-2021

Gewoon een fijne camping

Een fijne kleine christelijke camping. Met riante kampeerplekken, waarvan de meeste zijn voorzien van eigen toilet. Wout met Janny en Henk met Annemarie zijn als campingeigenaar en/of -beheerder zeer gastvrij. Rust alom. Regelmatig activiteiten voor kinderen tot 12 jaar. 's Avonds zingen bij het kampvuur. Bij deze een OPROEP voor gezinnen met kinderen vanaf 12 jaar. Er is voor deze groep voldoende activiteiten te bedenken. Zoals fietsen/mountainbiken (heel veel fiets/mountainbike routes) aldan niet gecombineerd met geo-chatchen. Zwemmen in Voorthuizen/Uddel/Putten. Wildspotten. Volleyballen op het sportveld.

• 8Staat v/h sanitair
  • 10Baas15-07-2020

Genieten!!

Geweldige plek om te genieten en heerlijk tot rust te komen! De beheerders Annemarie en Henk zijn zulke lieve hartverwarmende mensen. Een hele fijne plek, ook voor onze kinderen van 6 en 3 jaar. Ze hebben heerlijk gespeeld in de speeltuin die op het midden ligt en waar we op uitkeken. Daardoor konden wij heerlijk lezen en genieten van een ontspannen vakantie. De kinderen die er wonen waren binnen een dag beste vriendjes geworden met die van ons.

Ruime plekken en het schoonste sanitair wat je je kunt wensen. Evt privé sanitair mogelijk.

Heerlijk de winkels op 2 min fietsen dus elke ochtend verse broodjes.

Een aanrader!

• 10Lia en Peter11-05-2020

Ideale camping

Leuke kleinschalige camping op het platteland. Hartelijk verwelkomd door de beheerder. Zeer ruime campingplekken, ideaal voor onze hond en binnenkort eigen sanitair. Dat hadden wij echter met camper niet nodig. Spar supermarkt en snackbar in de buurt. Gratis broodjes op de 1e ochtend. Prachtige fietsroutes. Kortom: genieten!!!

• 10Erik02-05-2020

Perfecte uitvalbasis voor wandelen en fietsen!

Vanaf eerste aankomst op deze mooi gelegen, nieuwe camping voel je je welkom, zeker door de beheerders Annemarie en Henk. Zij geven je een gevoel van thuiskomen. De mini-camping is ruim opgezet, elke plek eigen water toevoer en afvoer en eigen toiletgebouwtje bij je plek (in april 2020 bijna klaar) De camping ligt mooi gelegen, rustig en vanaf camping beginnen vele wandel en fietsroutes. Mooi en nieuw sanitair en leuke ontmoetingsruimte voor jong en oud. Eigenlijk een plekje om stil voor jezelf te houden!

Camping De Solse Berg info

Veilig betalen met