Camping De Hertshoorn

Nederland, Gelderland, Garderen

8.5Fantastisch

• 8.3Staat v/h sanitair

Meer camping info

Op Camping De Hertshoorn in Garderen verblijf je op de Veluwe. Hier kun je meedoen met het animatieteam of klimmen en klauteren in de (water)speeltuin. De kampeerplaatsen zijn verdeeld over kleine veldjes waardoor de sfeer gemoedelijk is. Een autovrij park met net sanitair. Bij bossen en fietsroutes met Putten op 7 kilometer afstand.

Contact

238 reviews over Camping De Hertshoorn

• 2018
    9Marco16-08-2018

Prachtige camping op een geweldige lokatie!

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• 9Nicole Holthuis28-07-2018

Wij hebben er een heerlijke vakantie gehad.

Een heerlijke camping op de Veluwe. Genoeg te ondernemen in de omgeving. Alleen is het zwembad in het hoogseizoen net iets te klein voor de grote van de camping.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• 9A.Dekkers30-06-2018

Gezellig en mooi camping een aanrader

Mooie camping zonder stacaravans ligging goed om te wandelen en fiietsen. Alles goed geregeld schoon en onderhouden vriendelijk personeel. Ook mooie camping voor Oma en Opa en de Kleinkinderen

Gereisd met partner in juni 2018

• 10Miekwit28-06-2018

Uitstekende camping

Grote, mooie camping in bosrijke omgeving. Vriendelijke ontvangst. Uitstekend georganiseerde camping. Mooie ruime plaatsen, prima sanitair. De grote camping is opgedeeld in veel kleine veldjes. Je krijgt niet indruk dat je op een grote camping zit. Voor kinderen lijkt het me ook een heel leuke camping, bij alle veldjes was er wel een speeltoestel, variërend van een zandbak tot een groot klimtoestel. Genoeg te spelen voor alle kinderen van de camping. Ook is er een buiten-en binnenbad. Wij (ouder echtpaar) waren hier in juni 2018 op 4 doordeweekse dagen. Het was erg rustig, niet uitgestorven, wel veel lege caravans. Geen grasmaaier, heggenschaar of auto gehoord. Over het sanitair. Er zijn 4 identieke sanitairgebouwen. Goed heet water voor de afwas. Lekker warm water bij de douches, temperatuur en duur zelf te regelen. Grote spiegel bij de damesdoucheruimte, kinderbadkamers, familiedouches, cen

Gereisd met partner in juni 2018

• 8fam smits24-05-2018

top camping

met Pinksteren geweest op de camping prima naar ons zin gehad mooi en schoon sanitair ,leuk zwembad,goed en gezellig restaurant prima super markt gezellig personeel

Gereisd met oudere kinderen in mei 2018

• 8erika hardy20-02-2018

goede vakantie gehad

goede service, vriendelijk supermarkt personeel, mooi klimbos nabij.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

• 9Visscher25-01-2018

Heerlijke vakantie

prachtige velden, lekker ruime plaatsen. Zon en schaduw. Nette sanitairgelegenheid en heerlijke speelzolder bij wat kouder weer. Al met al een mooie vakantie gehad! Wij komen nog eens terug.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2017

• Oude reviews

9Tialda16-09-2017

Top gezinscamping

In augustus 2 weken verbleven op plaats 258. Een super plekje, midden op de camping maar zeer privé. Camping met name geschikt voor kinderen tot 12 jaar. Midden in de natuur, geen veldje is hetzelfde, direct aan bos gelegen, veel eekhoorns en vogels gespot vanuit de tent. Camping en sanitair netjes onderhouden. Zwembad prima, personeel klantvriendelijk. Speelzolder vonden onze kinderen wat tegenvallen, alleen de Nintendo's maar die waren (vanzelfsprekend) vaak bezet. Veel te doen in omgeving: klimbos, wandel- en fietsroutes bij receptie gratis af te halen, Apeldoorn/Julianatoren, supermarkten op korte afstand. Rond een uur of 21.00 rust op de camping, wat een genot! Campingwinkel veelzijdig assortiment en zeer toegewijde eigenaren, super! Wij hebben een hele fijne vakantie gehad. Camping De Hertshoorn raden wij zeer zeker aan!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

• 8Wagenaar04-09-2017

Heerlijke camping!

Camping is prima van opzet en de de prijs- kwaliteitverhouding is perfect is in onze ogen.

We zijn hier 2 keer eerder geweest en nu het nieuwe zwembad en de lounchehoek zijn toegevoegd hebben we, of eigenlijk de kids ;-), besloten om Frankrijk volgend jaar eens te laten voor wat het is in de zomer van 2018 en de Hertshoorn weer te gaan bezoeken; we zijn heel benieuwd! (ms gaat het zwembad dan nog wel een punt omhoog)

Restaurant was redelijk tot goed. Uit eten deden we meestal in de buurt of zelf met de skottelbraai. De supermarkt en speelzolder op de camping zijn prima!

En uiteraard gaan we ook het klimbos weer met een bezoek vereren!

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in september 2015

• 6Annette02-09-2017

vanaf nu nooit meer

Prima camping voor mensen met kleine kinderen en vooral ook met gehandicapte kinderen. Zodra het gehandicapte kind wat ouder is zijn ze absoluut niet meer welkom. Dan is het gehandicapte kind niet meer schattig en lief. Terwijl het gehandicapte kind wel op het niveau blijft hangen van een klein kind. Daar was weinig begrip voor. De hele week hebben wij het gevoel gehad dat we absoluut niet meer welkom waren. Wij hebben daardoor op onze tenen gelopen de hele week om ons (klein)kind in de gaten te houden. Het was ook geen vakantiegevoel dit jaar op de Hertshoorn. De jaren ervoor hadden we altijd het gevoel dat we meer als welkom waren, daarom kwamen we ieder jaar terug. Jammer genoeg was 2017 het laatste jaar voor ons op de Hertshoorn. Prima camping maar je kind moet wel in het plaatje passen anders ben je niet welkom.

• 5Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair

André Licht, directie, 09-09-2017

Geachte mevrouw Egberts. In een naar onze mening goed gesprek, hebben wij u uitgelegd dat uw zoon zich, na meerdere jaren op de camping, steeds vrijer begon te gedragen. Dit jaar was hij alleen in de receptie, in ons restaurant, op privé terrein en op de speelzolder. Zijn gedrag was vooral in het restaurant en op speelzolder niet passend. Hier werden wij door ouders van andere kinderen op aangesproken. Ons verzoek aan u was dan ook hier met hem over te praten om uit te leggen dat dit niet kan en afspraken te maken dat hij niet zonder uw begeleiding naar het restaurant of de speelzolder mocht gaan. Wij begrijpen uw teleurstelling, maar willen ook graag onze andere gasten een goed vakantiegevoel geven.

Gereisd met oudere kinderen in juni 2017

Camping De Hertshoorn info