Camping De Hertshoorn

8.5Fantastisch

• 8Eetgelegenheden
  • 8.3Staat v/h sanitair

Meer camping info

Op Camping De Hertshoorn in Garderen verblijf je op de Veluwe. Hier kun je meedoen met het animatieteam of klimmen en klauteren in de (water)speeltuin. De kampeerplaatsen zijn verdeeld over kleine veldjes waardoor de sfeer gemoedelijk is. Een autovrij park met net sanitair. Bij bossen en fietsroutes met Putten op 7 kilometer afstand.

Contact

238 reviews over Camping De Hertshoorn

• 2019
    9Familie Lankhaar03-05-2019

Fantastische camping !

De Hertshoorn is een prachtige camping voor gezinnen met kinderen. De kampeerplaatsen zijn ruim en er wordt aandacht besteed aan de begroeiing. De kampwinkel en het restaurant zijn prima uitgerust en hebben vriendelijk personeel. Het sanitair is heel goed in orde. Voor kleinere kinderen is er een animatie team dat erg enthousiast is en veel voor de kinderen organiseert. Toen wij op ons plekje direct naast het theatertje wat veel last kregen van de muziek bij de animatie hebben wij geïnformeerd of er een alternatieve plaats verder op de camping beschikbaar was. Toen dat helaas niet mogelijk bleek en wij van de camping zijn vertrokken, is de directie ons zeer ruimhartig tegemoet gekomen ter compensatie van de restant kampeerperiode. Alle lof voor het afhandelen van ons probleem. De bijzonder betrokken eigenaar en medewerkers zijn een heel groot pluspunt van de Hertshoorn.

• 8Staat v/h sanitair

• 9Emmy Braam24-04-2019

Topcamping!

Superleuke camping, wij hebben het hier erg naar ons zin gehad met de Paasdagen:) Ook heerlijk wandelen in de bossen en wij zijn nog naar het Kröller-Müller geweest en naar de paleistuinen van Het Loo (dit wordt gerenoveerd, maar de tuinen zijn toegankelijk). Mooie ruime plekken. Mooi campingwinkeltje met vriendelijke mensen. In het dorpje Garderen is een ijssalon (Ijstijd) met zalig ijs. Voor herhaling vatbaar en dan liefst mét de kleinkinderen, want deze camping is echt gericht op kinderen.

• 9de Blij22-04-2019

Super, wij komen zeker terug.

Vriendelijke personeel, alles keurig netjes, ruime plaatsen. Een heerlijke camping voor jong en oud. Veel speelmogelijkheden voor de kinderen en een prachtige omgeving om te wandelen en te fietsen.

• 8Leon en Annette20-04-2019

Mooie camping met vriendelijk en gastvrij personeel en zeer kindvriendelijk. Voorzien van ruime plekken op een autovrije camping en er is voldoende schoon sanitair aanwezig. Absoluut voor herhaling vatbaar zowel voor onszelf als onze kleinkinderen,

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in april 2019

• 2018
    9Ann24-09-2018

Wij komen terug !

Ruime plaatsen ,geen auto verkeer,mooi sanitair ,zeer vriendelijk personeel,leuke camping voor kinderen (hebben wij niet maar ziet er allemaal leuk uit) dicht bij het bos en knooppunten voor de fiets

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met partner in september 2018

• 9Kok19-09-2018

Geweldig! Natuur rust en vriendelijkheid in 1 Top!

Wat een fijne camping! Personeel uiterst vriendelijk. Sanitair netjes. Heerlijk fietsen in de omgeving even naar garderen voor een ijsje of een paar boodschappen. Putten met een grote AH om de hoek. Zandsculpturen super leuk! Voor kinderen is er een geweldige waterspeelplaats en een grote klauter en spring speeltuin.

Twee tips: Leg het springkussen verder van de plaatsen bv aan de voorkant van het gebouw van de receptie hij maakt best veel geluid. Als je de auto ophaalt bij vertrek moet je de weg oversteken om weer de camping op te rijden en deze weg is best wel druk. Maak de parkeerplaats binnendoor bereikbaar en de plaatsen zijn erg zoniet "te" krap waardoor makkelijk parkeer schade aan auto's ontstaat.....

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in september 2018

• 5Gerbert07-09-2018

Leuke camping maar niet voor herhaling vatbaar.

Wij zijn hier de eerste week na de schoolvakantie geweest met twee jonge kinderen. Van enige vorm van animatie was geen sprake, de airtrampoline werd niet meer opgeblazen (nadat wij ons ongenoegen hadden geuit is deze weer aangezet) en het peuterbad buiten stond al droog ondanks het schitterende weer. Indien je je profileert als kindvriendelijke camping geef je gezinnen met kinderen die nog niet naar school gaan en in de staart van het seizoen kamperen niet echt het gevoel dat je nog op deze doelgroep zit te wachten. Daarnaast zijn diverse speeltoestellen in de grote speeltuin aan groot onderhoud toe. De driehoek wipwap valt bijna uit elkaar en de leuningen van het grote speeltoestel voelen weinig solide aan. Tot slot is het sanitair ook wel aan een renovatie toe, het kan er allemaal net mee door maar het houdt niet over. Dit alles gezegd hebbende voor ons reden om niet terug te keren naar de Hertshoorn.

• 5Eetgelegenheden
    • 5Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in september 2018

• 9Kampeerfan!01-09-2018

Graag komen we terug!

Genoten hebben we op de Hertshoorn. Kinderen tussen de 6 en 16 jaar oud. Prachtige omgeving, je wandelt zo het bos in. Ook ben je zo in het dorp Garderen of in Putten. De camping is autovrij en geeft rust. Het animatie team heeft zijn uiterste best gedaan om een mooi programma te maken. De kinderen willen graag terug.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• 9Dirk27-08-2018

Super camping, helaas geen airco in huisjes

Hele mooie nette camping met echt alles erop en eraan. Vond wel dat er airco in de huisjes mag voor de prijs die je betaald.

• 10Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 9Van der V23-08-2018

Mooie kampeervakantie gehad.

Camping is super voor gezinnen, wordt super goed onderhouden alles is aanwezig voor een fantastische kampeervakantie!

Trek je niet teveel van de receptie aan gastvrij en belangstelling hebben de dames nog niet van gehoord. Hoop dat ze dat eens gaan aanpassen!

Kom zeker een keer terug heb voor de rest echt een top vakantie gehad.

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018