Camping De Hertshoorn

8.5Fantastisch

• 8Eetgelegenheden
  • 8.3Staat v/h sanitair

Meer camping info

Op Camping De Hertshoorn in Garderen verblijf je op de Veluwe. Hier kun je meedoen met het animatieteam of klimmen en klauteren in de (water)speeltuin. De kampeerplaatsen zijn verdeeld over kleine veldjes waardoor de sfeer gemoedelijk is. Een autovrij park met net sanitair. Bij bossen en fietsroutes met Putten op 7 kilometer afstand.

Contact

238 reviews over Camping De Hertshoorn

• 9Loes27-06-2020

Wat een geweldige camping!

Wat een mooie bosrijke camping. Grote plaatsen en op elk veld iets te spelen voor kinderen. Het restaurant en de cafetaria hebben heerlijk eten. De douches zijn ook schoon. We zaten in een safari tent wat helemaal prima was miste wel echt een douche, de tent heeft alleen een bad maar konden gebruik maken van de toiletgebouwen. Je loopt zo voor of achter het bos in en zit vol met wilde zwijnen! Het zwembad heel leuk voor kinderen, buiten een grote glijbaan en buiten en binnen ook genoeg voor de echte kleintjes. Het binnenzwembad is lekker warm dus fijn om te zwemmen met de kleintjes. Het personeel is ook erg vriendelijk. Wij gaan zeker nog een keer terug!

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juni 2020

• 9Marloes07-06-2020

Geweldig

Ik kende de camping al van 30 jaar geleden toen ik hier zelf met mijn ouders kwam kamperen. Nu met onze drie kinderen (3, 5 en 7 jaar) geweest. We zagen ze de hele dag niet, veel vermaak voor de kinderen. Ruime plaatsen, netjes bijgehouden. Geen hokjes maar een gezellige opzet/indeling. Sanitair is schoon en netjes. Wij komen dit jaar weer!

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 9AH01-06-2020

Fijne camping

Wij staan op een voorseizoen-plaats met onze caravan. In deze Coronatijd is het hier goed vertoeven, we kunnen prima 1,5 m afstand bewaren. We hebben onze eigen sanitaire voorzieningen en genieten met volle teugen. We kunnen het sanitair van de camping niet beoordelen, dit is gesloten. Wel kunnen we eten bestellen bij het restaurant wat aan onze caravan bezorgd wordt, een fijne service.

Gereisd met partner in mei 2020

• 7Ton01-02-2020

goed hoor

Zeer nette camping, alles erop en eraan, aardige mensen. Minpunt: als je met kleine kinderen ben staat er altijd een enkele volwassenen zich te douchen in de familie/kinderdouche.....daar sta je dan te wachtte op een arrogant vrouwtje met 2 van je kinderen te wachtte. Misschien duidelijke bordjes op de deuren??

• 7Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in september 2019

• 2019
    9Hanneke Bakker02-10-2019

Het is een hele prettige camping, waar al het personeel de vakantiegangers het naar de zin probeert te maken. Een mooi binnen- en buitenzwembad. Goed sanitair. Fijn restaurant.

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in september 2019

• 10Janssen19-08-2019

Heerlijk vakantie vieren!

Wat hebben we genoten op de Hertshoorn. Ruime plekken, je kunt zelf kiezen; wil ik meer privacy of op een veldje met een speeltoestel staan. De camping is prachtig qua formaat. Kinderen vermaken zich prima. Zwemmen, spelen op de speelzolder of speeltuin of gewoon lekker chillen. De sfeer is gemoedelijk. Dat komt mede door het personeel. Vriendelijk, attent en altijd bereid om te helpen. Heb je een klacht, blijf er niet mee rondhangen en meldt het! Pas dan kan er wat aan gedaan worden en wordt er ook echt iets aan gedaan. Eigenaar is veel op de camping te zien, hij is betrokken bij zijn gasten. Sanitair is prima, douchen zonder muntje of tijdslimiet. Kortom, intens genoten!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 9Sol Noordink15-08-2019

Geweldig!

Wij hebben een midweek de luxe safari tent geboekt. Dit was een succes. Ruim en netjes. De bedden sliepen heerlijk. De camping zelf was ook super! Leuke animatie, voor jonge en oudere kinderen. Aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 10Anne05-08-2019

Fantastisch!

Wij zijn hier 2 weken geweest en hebben een fantastische vakantie gehad. Bij mooi weer vermaken kids zich in de grote speeltuin, buitenzwembad, waterspeeltuin en op het mooie voetbalveld. Animatieprogramma is prima. Bij minder weer Kun je naar het binnenbad of vermaken de kids zich op de speelzolder waar altijd begeleiding aanwezig is. Personeel is erg vriendelijk, ook bij de receptie.

Omgeving is prachtig en je kunt er heel mooi fietsen dmv knooppunten routes verkrijgbaar bij receptie.

In Garderen Kun je terecht bij de supermarkt, bakker en slager. In putten kun je leuk winkelen!

De camping is best groot, maar door de ruime opzet zie je dit niet terug.

Kortom genoeg te doen en zeker de moeite waard om hier heen te gaan.

• 10Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 7tom02-08-2019

prima

Leuke autovrije camping zwembad erg klein voor grote van camping veel speeltoestellen in niet geweldige staat en daardoor gevaarlijk wel mooi terrein en leuke animatie vriendelijk personeel sanitair redelijk en redelijk schoon kortom leuke camping

• 7Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 8Janneke Haage03-05-2019

Genoten

Ruim veld. (Plaats 276) Jammer dat het te koud was voor het mooie buitenbad. Binnenbad klein maar de kids amuseerden zich er toch prima. Auto/hondenvrije camping is voor ons 'n groot pluspunt.

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in april 2019