5 vragen over Camping De Hertshoorn

• Tropje, 02-02-2015 Rapporteren

Pubers

Hoi, wij hebben 2 zoons, van 10 en 16. Is er voor de pubers ook wat te doen? Of zie je die haast niet op deze camping.

Sandra

lineke99, 16-05-2015

Er zijn activiteiten voor 12+ en de WIFI is bij de 'gameroom' gratis. Op de plekken wel betaald, maar dan ook zeer goed.

• Joost en Ingrid, 15-08-2014 Rapporteren

Ervaring met safaritent

Omdat het kamperen voor ons echt nieuw is ben ik benieuwd naar ervaringen in de luxe safaritent. Ik zag een mooi bad staan. Geeft dit ook mogelijkheid om je te douchen of maakten jullie gebruik van de openbare douches? Hoe zit het met opbergruimtes voor kleding maar ook voor etenswaren?

Ik lees dat het zwembad erg klein is maar door de overige positieve faciliteiten geen afrader? Zorgt de speelzolder voor genoeg vertier binnen?

Het lijkt ons een hele leuke camping voor ons (2 volw en 2 kids van 3 en 5). En autovrij en huisdiervrij is precies wat we willen.

Leijten, 23-08-2014

Hallo Joost en Ingrid, Ik kan jullie niets vertellen over de safaritent, wij zaten nl in een woudlodge. Wel over de camping. Echt een aanrader!!! Wij hebben ook twee kinderen (3 en 5) en het is erg leuk voor jonge kinderen. De speelzolder js superleuk opgezet, een soort straatje met winkeltjes/speelruimtes/muziekruimte/etc. Het zwembad viel ons erg tegen. Heel erg klein en weinig aantrekkelijk. De modder/zand/waterspeeltuin maakt gelukkig heel veel goed. Die is supergaaf! Hopelijk kunnen jullie er iets mee? Wij vonden het een hele leuke camping!!

Ingrid, 22-09-2014

Bedankt Leijten voor je reactie.

Het enige waar we door twijfelen is het zwembad... Lastig.

Voor de rest lijkt het me top!

• Angelique, 23-09-2013 Rapporteren

12+

wie heeft het programma al ervaren voor 12+ dit jaar?

Zweden_2012, 05-05-2014

Echt een topper, doen!!

• Maartje, 31-05-2013 Rapporteren

Please reactie!!!! Iemand?

Ik en 3 vriendinnen willen gaan kamperen en de boomtent hier leek ons heel cool! Weet iemand met hoeveel personen je in zo'n tent kan? En hoeveel er zijn? En de belangrijkste vraag; mag je met zijn 4en (alle 13 jaar) zomaar kamperen? Wie weet dat? Please reactie!!!

Gerald Maas , 30-06-2013

Mail naar [email protected] en je krijgt direct al je antwoorden die je wenst! Succes Maartje!!

• Maartje, 23-05-2013 Rapporteren

Wie weet of je met 4 vriendinnen(13) mag kamperen?

den hartog, 31-05-2013

Geen idee, safaritent is wel leuk