Camping De Hertshoorn

• 8.2Eetgelegenheden
  • 8.5Staat v/h sanitair

Meer camping info
Tonen op kaart

Op Camping De Hertshoorn in Garderen verblijf je op de Veluwe. Hier kun je meedoen met het animatieteam of klimmen en klauteren in de (water)speeltuin. De kampeerplaatsen zijn verdeeld over kleine veldjes waardoor de sfeer gemoedelijk is. Een autovrij park met net sanitair. Bij bossen en fietsroutes met Putten op 7 kilometer afstand.

Contact

225 reviews over Camping De Hertshoorn

• 7Ton01-02-2020

goed hoor

Zeer nette camping, alles erop en eraan, aardige mensen. Minpunt: als je met kleine kinderen ben staat er altijd een enkele volwassenen zich te douchen in de familie/kinderdouche.....daar sta je dan te wachtte op een arrogant vrouwtje met 2 van je kinderen te wachtte. Misschien duidelijke bordjes op de deuren??

• 7Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in september 2019

• 2019
    9Hanneke Bakker02-10-2019

Het is een hele prettige camping, waar al het personeel de vakantiegangers het naar de zin probeert te maken. Een mooi binnen- en buitenzwembad. Goed sanitair. Fijn restaurant.

Gereisd met partner in september 2019

• 10Janssen19-08-2019

Heerlijk vakantie vieren!

Wat hebben we genoten op de Hertshoorn. Ruime plekken, je kunt zelf kiezen; wil ik meer privacy of op een veldje met een speeltoestel staan. De camping is prachtig qua formaat. Kinderen vermaken zich prima. Zwemmen, spelen op de speelzolder of speeltuin of gewoon lekker chillen. De sfeer is gemoedelijk. Dat komt mede door het personeel. Vriendelijk, attent en altijd bereid om te helpen. Heb je een klacht, blijf er niet mee rondhangen en meldt het! Pas dan kan er wat aan gedaan worden en wordt er ook echt iets aan gedaan. Eigenaar is veel op de camping te zien, hij is betrokken bij zijn gasten. Sanitair is prima, douchen zonder muntje of tijdslimiet. Kortom, intens genoten!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 9Sol Noordink15-08-2019

Geweldig!

Wij hebben een midweek de luxe safari tent geboekt. Dit was een succes. Ruim en netjes. De bedden sliepen heerlijk. De camping zelf was ook super! Leuke animatie, voor jonge en oudere kinderen. Aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 10Anne05-08-2019

Fantastisch!

Wij zijn hier 2 weken geweest en hebben een fantastische vakantie gehad. Bij mooi weer vermaken kids zich in de grote speeltuin, buitenzwembad, waterspeeltuin en op het mooie voetbalveld. Animatieprogramma is prima. Bij minder weer Kun je naar het binnenbad of vermaken de kids zich op de speelzolder waar altijd begeleiding aanwezig is. Personeel is erg vriendelijk, ook bij de receptie.

Omgeving is prachtig en je kunt er heel mooi fietsen dmv knooppunten routes verkrijgbaar bij receptie.

In Garderen Kun je terecht bij de supermarkt, bakker en slager. In putten kun je leuk winkelen!

De camping is best groot, maar door de ruime opzet zie je dit niet terug.

Kortom genoeg te doen en zeker de moeite waard om hier heen te gaan.

• 10Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 7tom02-08-2019

prima

Leuke autovrije camping zwembad erg klein voor grote van camping veel speeltoestellen in niet geweldige staat en daardoor gevaarlijk wel mooi terrein en leuke animatie vriendelijk personeel sanitair redelijk en redelijk schoon kortom leuke camping

• 7Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 8Janneke Haage03-05-2019

Genoten

Ruim veld. (Plaats 276) Jammer dat het te koud was voor het mooie buitenbad. Binnenbad klein maar de kids amuseerden zich er toch prima. Auto/hondenvrije camping is voor ons 'n groot pluspunt.

Gereisd met jonge kinderen in april 2019

• 9Familie Lankhaar03-05-2019

Fantastische camping !

De Hertshoorn is een prachtige camping voor gezinnen met kinderen. De kampeerplaatsen zijn ruim en er wordt aandacht besteed aan de begroeiing. De kampwinkel en het restaurant zijn prima uitgerust en hebben vriendelijk personeel. Het sanitair is heel goed in orde. Voor kleinere kinderen is er een animatie team dat erg enthousiast is en veel voor de kinderen organiseert. Toen wij op ons plekje direct naast het theatertje wat veel last kregen van de muziek bij de animatie hebben wij geïnformeerd of er een alternatieve plaats verder op de camping beschikbaar was. Toen dat helaas niet mogelijk bleek en wij van de camping zijn vertrokken, is de directie ons zeer ruimhartig tegemoet gekomen ter compensatie van de restant kampeerperiode. Alle lof voor het afhandelen van ons probleem. De bijzonder betrokken eigenaar en medewerkers zijn een heel groot pluspunt van de Hertshoorn.

• 9Emmy Braam24-04-2019

Topcamping!

Superleuke camping, wij hebben het hier erg naar ons zin gehad met de Paasdagen:) Ook heerlijk wandelen in de bossen en wij zijn nog naar het Kröller-Müller geweest en naar de paleistuinen van Het Loo (dit wordt gerenoveerd, maar de tuinen zijn toegankelijk). Mooie ruime plekken. Mooi campingwinkeltje met vriendelijke mensen. In het dorpje Garderen is een ijssalon (Ijstijd) met zalig ijs. Voor herhaling vatbaar en dan liefst mét de kleinkinderen, want deze camping is echt gericht op kinderen.

• 9de Blij22-04-2019

Super, wij komen zeker terug.

Vriendelijke personeel, alles keurig netjes, ruime plaatsen. Een heerlijke camping voor jong en oud. Veel speelmogelijkheden voor de kinderen en een prachtige omgeving om te wandelen en te fietsen.

22 tips over Camping De Hertshoorn

• Marjan, 31-10-2013 Rapporteren

Klimbos tegen over de camping. Het wildscherm achter de camping, links af en dan rechts af. Het openlucht museum in Arnhem.

• mathilda, 12-08-2013 Rapporteren

Wij hebben de bostoren van Putten bezocht, lunchen op de netten bodem van deze toren is een aparte ervaring. Het landgoed waar deze toren op staat is zeer de moeite waard om te bezoeken. (vrij toegankelijk)

• Ernst, 09-12-2011 Rapporteren

Als je je kinderen meekrijgt kun je naar koningin julianatoren, apenheul, paleis t loo, dolfinarium en in de receptie hangen nog heel veel attracties in de buurt.

5 vragen over Camping De Hertshoorn

• Tropje, 02-02-2015 Rapporteren

Pubers

Hoi, wij hebben 2 zoons, van 10 en 16. Is er voor de pubers ook wat te doen? Of zie je die haast niet op deze camping.

Sandra

lineke99, 16-05-2015

Er zijn activiteiten voor 12+ en de WIFI is bij de 'gameroom' gratis. Op de plekken wel betaald, maar dan ook zeer goed.

• Joost en Ingrid, 15-08-2014 Rapporteren

Ervaring met safaritent

Omdat het kamperen voor ons echt nieuw is ben ik benieuwd naar ervaringen in de luxe safaritent. Ik zag een mooi bad staan. Geeft dit ook mogelijkheid om je te douchen of maakten jullie gebruik van de openbare douches? Hoe zit het met opbergruimtes voor kleding maar ook voor etenswaren?

Ik lees dat het zwembad erg klein is maar door de overige positieve faciliteiten geen afrader? Zorgt de speelzolder voor genoeg vertier binnen?

Het lijkt ons een hele leuke camping voor ons (2 volw en 2 kids van 3 en 5). En autovrij en huisdiervrij is precies wat we willen.

Leijten, 23-08-2014

Hallo Joost en Ingrid, Ik kan jullie niets vertellen over de safaritent, wij zaten nl in een woudlodge. Wel over de camping. Echt een aanrader!!! Wij hebben ook twee kinderen (3 en 5) en het is erg leuk voor jonge kinderen. De speelzolder js superleuk opgezet, een soort straatje met winkeltjes/speelruimtes/muziekruimte/etc. Het zwembad viel ons erg tegen. Heel erg klein en weinig aantrekkelijk. De modder/zand/waterspeeltuin maakt gelukkig heel veel goed. Die is supergaaf! Hopelijk kunnen jullie er iets mee? Wij vonden het een hele leuke camping!!

Ingrid, 22-09-2014

Bedankt Leijten voor je reactie.

Het enige waar we door twijfelen is het zwembad... Lastig.

Voor de rest lijkt het me top!

• Angelique, 23-09-2013 Rapporteren

12+

wie heeft het programma al ervaren voor 12+ dit jaar?

Zweden_2012, 05-05-2014

Echt een topper, doen!!