Camping De Hertshoorn

Camping De Hertshoorn
8,6

212 reviews over Camping De Hertshoorn in het Nederlands

Met jonge kinderen

Wat een fijne camping! Personeel uiterst vriendelijk. Sanitair netjes. Heerlijk fietsen in de omgeving even naar garderen voor een ijsje of een paar boodschappen. Putten met een grote AH om de hoek. Zandsculpturen super leuk! Voor kinderen is er een geweldige waterspeelplaats en een grote klauter en spring speeltuin.

Twee tips: Leg het springkussen verder van de plaatsen bv aan de voorkant van het gebouw van de receptie hij maakt best veel geluid.

Als je de auto ophaalt bij vertrek moet je de weg oversteken om weer de camping op te rijden en deze weg is best wel druk. Maak de parkeerplaats binnendoor bereikbaar en de plaatsen zijn erg zoniet "te" krap waardoor makkelijk parkeer schade aan auto's ontstaat.....

Wij zijn hier de eerste week na de schoolvakantie geweest met twee jonge kinderen. Van enige vorm van animatie was geen sprake, de airtrampoline werd niet meer opgeblazen (nadat wij ons ongenoegen hadden geuit is deze weer aangezet) en het peuterbad buiten stond al droog ondanks het schitterende weer. Indien je je profileert als kindvriendelijke camping geef je gezinnen met kinderen die nog niet naar school gaan en in de staart van het seizoen kamperen niet echt het gevoel dat je nog op deze doelgroep zit te wachten.

Daarnaast zijn diverse speeltoestellen in de grote speeltuin aan groot onderhoud toe. De driehoek wipwap valt bijna uit elkaar en de leuningen van het grote speeltoestel voelen weinig solide aan. Tot slot is het sanitair ook wel aan een renovatie toe, het kan er allemaal net mee door maar het houdt niet over. Dit alles gezegd hebbende voor ons reden om niet terug te keren naar de Hertshoorn.

Graag komen we terug!

Kampeerfan!
1-9-2018

Genoten hebben we op de Hertshoorn. Kinderen tussen de 6 en 16 jaar oud. Prachtige omgeving, je wandelt zo het bos in. Ook ben je zo in het dorp Garderen of in Putten.

De camping is autovrij en geeft rust.

Het animatie team heeft zijn uiterste best gedaan om een mooi programma te maken.

De kinderen willen graag terug.

Hele mooie nette camping met echt alles erop en eraan. Vond wel dat er airco in de huisjes mag voor de prijs die je betaald.

Mooie kampeervakantie gehad.

Van der V
23-8-2018

Camping is super voor gezinnen, wordt super goed onderhouden alles is aanwezig voor een fantastische kampeervakantie!

Trek je niet teveel van de receptie aan gastvrij en belangstelling hebben de dames nog niet van gehoord. Hoop dat ze dat eens gaan aanpassen!

Kom zeker een keer terug heb voor de rest echt een top vakantie gehad.

Marco
16-8-2018

Prachtige camping op een geweldige lokatie!

Wij hebben er een heerlijke vakantie gehad.

Nicole Holthuis
28-7-2018

Een heerlijke camping op de Veluwe. Genoeg te ondernemen in de omgeving. Alleen is het zwembad in het hoogseizoen net iets te klein voor de grote van de camping.

Gezellig en mooi camping een aanrader

A.Dekkers
30-6-2018

Mooie camping zonder stacaravans ligging goed om te wandelen en fiietsen.

Alles goed geregeld schoon en onderhouden vriendelijk personeel.

Ook mooie camping voor Oma en Opa en de Kleinkinderen

Uitstekende camping

Miekwit
28-6-2018

Grote, mooie camping in bosrijke omgeving. Vriendelijke ontvangst. Uitstekend georganiseerde camping. Mooie ruime plaatsen, prima sanitair. De grote camping is opgedeeld in veel kleine veldjes. Je krijgt niet indruk dat je op een grote camping zit. Voor kinderen lijkt het me ook een heel leuke camping, bij alle veldjes was er wel een speeltoestel, variërend van een zandbak tot een groot klimtoestel. Genoeg te spelen voor alle kinderen van de camping. Ook is er een buiten-en binnenbad.

Wij (ouder echtpaar) waren hier in juni 2018 op 4 doordeweekse dagen. Het was erg rustig, niet uitgestorven, wel veel lege caravans. Geen grasmaaier, heggenschaar of auto gehoord.

Over het sanitair. Er zijn 4 identieke sanitairgebouwen. Goed heet water voor de afwas. Lekker warm water bij de douches, temperatuur en duur zelf te regelen. Grote spiegel bij de damesdoucheruimte, kinderbadkamers, familiedouches, cen

top camping

fam smits
24-5-2018

met Pinksteren geweest op de camping prima naar ons zin gehad

mooi en schoon sanitair ,leuk zwembad,goed en gezellig restaurant

prima super markt

gezellig personeel

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Hertshoorn in Garderen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Hertshoorn zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.