Camping De Hertshoorn

203 reviews over Camping De Hertshoorn in het Nederlands

top camping

fam smits
24-5-2018

met Pinksteren geweest op de camping prima naar ons zin gehad

mooi en schoon sanitair ,leuk zwembad,goed en gezellig restaurant

prima super markt

gezellig personeel

goede vakantie gehad

erika hardy
20-2-2018

goede service, vriendelijk supermarkt personeel, mooi klimbos nabij.

Heerlijke vakantie

Visscher
25-1-2018

prachtige velden, lekker ruime plaatsen. Zon en schaduw. Nette sanitairgelegenheid en heerlijke speelzolder bij wat kouder weer. Al met al een mooie vakantie gehad! Wij komen nog eens terug.

Top gezinscamping

Tialda
16-9-2017

In augustus 2 weken verbleven op plaats 258. Een super plekje, midden op de camping maar zeer privé. Camping met name geschikt voor kinderen tot 12 jaar. Midden in de natuur, geen veldje is hetzelfde, direct aan bos gelegen, veel eekhoorns en vogels gespot vanuit de tent. Camping en sanitair netjes onderhouden. Zwembad prima, personeel klantvriendelijk. Speelzolder vonden onze kinderen wat tegenvallen, alleen de Nintendo's maar die waren (vanzelfsprekend) vaak bezet. Veel te doen in omgeving: klimbos, wandel- en fietsroutes bij receptie gratis af te halen, Apeldoorn/Julianatoren, supermarkten op korte afstand. Rond een uur of 21.00 rust op de camping, wat een genot! Campingwinkel veelzijdig assortiment en zeer toegewijde eigenaren, super! Wij hebben een hele fijne vakantie gehad. Camping De Hertshoorn raden wij zeer zeker aan!

Heerlijke camping!

Wagenaar
4-9-2017

Camping is prima van opzet en de de prijs- kwaliteitverhouding is perfect is in onze ogen.

We zijn hier 2 keer eerder geweest en nu het nieuwe zwembad en de lounchehoek zijn toegevoegd hebben we, of eigenlijk de kids ;-), besloten om Frankrijk volgend jaar eens te laten voor wat het is in de zomer van 2018 en de Hertshoorn weer te gaan bezoeken; we zijn heel benieuwd! (ms gaat het zwembad dan nog wel een punt omhoog)

Restaurant was redelijk tot goed. Uit eten deden we meestal in de buurt of zelf met de skottelbraai. De supermarkt en speelzolder op de camping zijn prima!

En uiteraard gaan we ook het klimbos weer met een bezoek vereren!

vanaf nu nooit meer

Annette
2-9-2017

Prima camping voor mensen met kleine kinderen en vooral ook met gehandicapte kinderen. Zodra het gehandicapte kind wat ouder is zijn ze absoluut niet meer welkom. Dan is het gehandicapte kind niet meer schattig en lief. Terwijl het gehandicapte kind wel op het niveau blijft hangen van een klein kind. Daar was weinig begrip voor. De hele week hebben wij het gevoel gehad dat we absoluut niet meer welkom waren. Wij hebben daardoor op onze tenen gelopen de hele week om ons (klein)kind in de gaten te houden. Het was ook geen vakantiegevoel dit jaar op de Hertshoorn. De jaren ervoor hadden we altijd het gevoel dat we meer als welkom waren, daarom kwamen we ieder jaar terug.

Jammer genoeg was 2017 het laatste jaar voor ons op de Hertshoorn.

Prima camping maar je kind moet wel in het plaatje passen anders ben je niet welkom.

André Licht, directie, 9-9-2017
Geachte mevrouw Egberts. In een naar onze mening goed gesprek, hebben wij u uitgelegd dat uw zoon zich, na meerdere jaren op de camping, steeds vrijer begon te gedragen. Dit jaar was hij alleen in de receptie, in ons restaurant, op privé terrein en op de speelzolder. Zijn gedrag was vooral in het restaurant en op speelzolder niet passend. Hier werden wij door ouders van andere kinderen op aangesproken. Ons verzoek aan u was dan ook hier met hem over te praten om uit te leggen dat dit niet kan en afspraken te maken dat hij niet zonder uw begeleiding naar het restaurant of de speelzolder mocht gaan. Wij begrijpen uw teleurstelling, maar willen ook graag onze andere gasten een goed vakantiegevoel geven.

Dit jaar opnieuw naar de Hertshoorn voor een heerlijke vakantie. Het nieuwe zwembad viel erg in de smaak bij de kinderen.

Ook het gezellige lounge-plein is een mooie toevoeging.

Fijne camping met 1 minpunt

Huisjeboompjecampinkje
24-8-2017

Niet boeken op veld eekhoorn in het hoogseizoen!

De seizoensplekkers aldaar zijn zeer luidruchtig en houden zich niet aan de 23:00 "stilte" regel.

Verder is het gewoon een topcamping👍

André Licht, directie, 18-9-2017

Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling, zelfs ondanks het door u aangegeven minpuntje.

’s Nachts tussen 23:30 en 00:30 is er altijd controle of het rustig is op de camping. 6 nachten in de week wordt hier door mijzelf op toegezien. Ondanks dat ik zelf nooit heb geconstateerd dat het na 23:00 uur heel onrustig was op het door u genoemde veld, hebben we deze zomer wel meerdere klachten/opmerkingen hierover ontvangen.

Wij zullen hier extra op toezien en met de seizoengasten op dit veld nog duidelijker afspraken maken.

Heerlijk rust vinden

Robbert
21-8-2017

Prima camping, kinderen hebben zichzelf en zijn prima vermaakt. Om half 10 's-avonds absolute rust, fantastisch! Glijbaan, schommel, rekstok en zandbak op ons veldje, fijne atmosfeer, mede dankzij het autovrij zijn van de camping konden wij onze kleine van 2 lekker vrij rondom onze caravan en het veldje laten lopen, hobbelen en fietsen. Dochter van 9 was de hele dag onder de pannen met vriendjes en vriendinnetjes en was regelmatig bij de animatie terwijl onze kleinste lekker lag te rusten. Prima winkeltje, leuk zwembad, restaurant wat minder, keuze het best beperken tot friet en snack, dat zal prima lukken. Het is waarschijnlijk dat we de camping nog eens zullen bezoeken.

Fijne camping, zeker om nog eens terug te komen

Fam van der Burgt
19-8-2017

Fijn zwembad zowel binnen als buiten. Binnenbad is klein,maar voor de kinderen voldoende.

Wij zaten aan het doorlopend pad (61) en werden na 2 weken beetje simpel van het grindpad wat voor onze plek liep. Steeds maar dat geritsel (en kinderen sloffen met hun schoenen en slippen met hun fiets)

Toiletgebouw is schoon. Er zit wel veel schimmel in de douches, daar kunnen ze wel wat aan doen. Maar ja het was volle bak.

Al mee al een fijne camping, waar we misschien nog eens terug komen 😀 Als het aan de kinderen ligt volgend jaar al.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Hertshoorn in Garderen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Hertshoorn zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping De Hertshoorn scoort een 8.55 uit 10 op basis van 204 reviews.