Weer vandaag18°
8,7

Op Camping De Hertshoorn in Garderen verblijf je op de Veluwe. Hier kun je meedoen met het animatieteam of klimmen en klauteren in de (water)speeltuin. De kampeerplaatsen zijn verdeeld over kleine veldjes waardoor de sfeer gemoedelijk is. Een autovrij park met net sanitair. Bij bossen en fietsroutes met Putten op 7 kilometer afstand.

Contact

222 reviews over Camping De Hertshoorn in het Nederlands

Heerlijk vakantie vieren!

Janssen
19-8-2019

Wat hebben we genoten op de Hertshoorn. Ruime plekken, je kunt zelf kiezen; wil ik meer privacy of op een veldje met een speeltoestel staan. De camping is prachtig qua formaat. Kinderen vermaken zich prima. Zwemmen, spelen op de speelzolder of speeltuin of gewoon lekker chillen. De sfeer is gemoedelijk. Dat komt mede door het personeel. Vriendelijk, attent en altijd bereid om te helpen. Heb je een klacht, blijf er niet mee rondhangen en meldt het! Pas dan kan er wat aan gedaan worden en wordt er ook echt iets aan gedaan. Eigenaar is veel op de camping te zien, hij is betrokken bij zijn gasten. Sanitair is prima, douchen zonder muntje of tijdslimiet. Kortom, intens genoten!

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2019

Geweldig!

Sol Noordink
15-8-2019

Wij hebben een midweek de luxe safari tent geboekt. Dit was een succes. Ruim en netjes. De bedden sliepen heerlijk. De camping zelf was ook super! Leuke animatie, voor jonge en oudere kinderen. Aanrader!

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2019

Fantastisch!

Anne
5-8-2019

Wij zijn hier 2 weken geweest en hebben een fantastische vakantie gehad. Bij mooi weer vermaken kids zich in de grote speeltuin, buitenzwembad, waterspeeltuin en op het mooie voetbalveld. Animatieprogramma is prima. Bij minder weer Kun je naar het binnenbad of vermaken de kids zich op de speelzolder waar altijd begeleiding aanwezig is. Personeel is erg vriendelijk, ook bij de receptie.

Omgeving is prachtig en je kunt er heel mooi fietsen dmv knooppunten routes verkrijgbaar bij receptie.

In Garderen Kun je terecht bij de supermarkt, bakker en slager. In putten kun je leuk winkelen!

De camping is best groot, maar door de ruime opzet zie je dit niet terug.

Kortom genoeg te doen en zeker de moeite waard om hier heen te gaan.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2019

prima

tom
2-8-2019

Leuke autovrije camping zwembad erg klein voor grote van camping veel speeltoestellen in niet geweldige staat en daardoor gevaarlijk wel mooi terrein en leuke animatie vriendelijk personeel sanitair redelijk en redelijk schoon kortom leuke camping

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2019

Genoten

Janneke Haage
3-5-2019

Ruim veld. (Plaats 276) Jammer dat het te koud was voor het mooie buitenbad. Binnenbad klein maar de kids amuseerden zich er toch prima. Auto/hondenvrije camping is voor ons 'n groot pluspunt.

Gereisd Met jonge kinderen in april 2019

Fantastische camping !

Familie Lankhaar
3-5-2019

De Hertshoorn is een prachtige camping voor gezinnen met kinderen. De kampeerplaatsen zijn ruim en er wordt aandacht besteed aan de begroeiing. De kampwinkel en het restaurant zijn prima uitgerust en hebben vriendelijk personeel. Het sanitair is heel goed in orde. Voor kleinere kinderen is er een animatie team dat erg enthousiast is en veel voor de kinderen organiseert. Toen wij op ons plekje direct naast het theatertje wat veel last kregen van de muziek bij de animatie hebben wij geïnformeerd of er een alternatieve plaats verder op de camping beschikbaar was. Toen dat helaas niet mogelijk bleek en wij van de camping zijn vertrokken, is de directie ons zeer ruimhartig tegemoet gekomen ter compensatie van de restant kampeerperiode. Alle lof voor het afhandelen van ons probleem. De bijzonder betrokken eigenaar en medewerkers zijn een heel groot pluspunt van de Hertshoorn.

Gereisd Met partner in Mon Apr 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Topcamping!

Emmy Braam
24-4-2019

Superleuke camping, wij hebben het hier erg naar ons zin gehad met de Paasdagen:) Ook heerlijk wandelen in de bossen en wij zijn nog naar het Kröller-Müller geweest en naar de paleistuinen van Het Loo (dit wordt gerenoveerd, maar de tuinen zijn toegankelijk). Mooie ruime plekken. Mooi campingwinkeltje met vriendelijke mensen. In het dorpje Garderen is een ijssalon (Ijstijd) met zalig ijs. Voor herhaling vatbaar en dan liefst mét de kleinkinderen, want deze camping is echt gericht op kinderen.

Gereisd Met partner in april 2019

Super, wij komen zeker terug.

de Blij
22-4-2019

Vriendelijke personeel, alles keurig netjes, ruime plaatsen. Een heerlijke camping voor jong en oud. Veel speelmogelijkheden voor de kinderen en een prachtige omgeving om te wandelen en te fietsen.

Leon en Annette
20-4-2019

Mooie camping met vriendelijk en gastvrij personeel en zeer kindvriendelijk. Voorzien van ruime plekken op een autovrije camping en er is voldoende schoon sanitair aanwezig. Absoluut voor herhaling vatbaar zowel voor onszelf als onze kleinkinderen,

Gereisd Met jonge kinderen in april 2019

Wij komen terug !

Ann
24-9-2018

Ruime plaatsen ,geen auto verkeer,mooi sanitair ,zeer vriendelijk personeel,leuke camping voor kinderen (hebben wij niet maar ziet er allemaal leuk uit) dicht bij het bos en knooppunten voor de fiets

Gereisd Met partner in september 2018

• Warme douchesAanwezig
  • Overige servicesWasserette

• Autovrij parkJa

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Hertshoorn in Garderen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Hertshoorn zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.