Tijdelijk €25 aanbetaling

Bok Bungalowpark

We hebben de beste aanbieders voor Vakantiepark Bok Bungalowpark voor je op een rij gezet:

9.1FenomenaalScore uit 32 reviews

9.1FenomenaalScore uit 32 reviews
  • 5.6Activiteiten
  • 9.1Onderkomen
  • 8.8Eetgelegenheden

Vakantiepark info

• Rolstoel toegankelijk
Meer vakantiepark info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

32 Reviews over Bok Bungalowpark

• 9EK21-06-2021

Uitstekend park op een prachtige plek

Klein park met prima bungalows, sfeervol, relaxte sfeer en prachtige ligging. Directe toegang tot het mooie Speulder/Sprielderbos. Veel ruimte op het park en rond alle bungalows. Voldoende faciliteiten en speelgelegenheid voor kinderen. Voldoende rustig voor rustzoekers, voldoende luxe voor een zeer aangenaam verblijf.

• 9Eetgelegenheden
    • 9Onderkomen
  • 10Linda10-05-2021

Ontspannen in bosrijke omgeving

Wij waren voor een midweek in de meivakantie op Bungalowpark Bok (cottage 33). We hebben een heerlijke week gehad. De cottage is heel goed bevallen. Mooi, ruim en gezellig ingericht huisje met alles wat je nodig hebt: twee slaapkamers (ver uit elkaar) met elk een eigen badkamer. Grote keuken en een heerlijke gashaard om het huisje lekker behaaglijk te maken. De ligging van het huisje midden in het bos zorgt voor een rustig verblijf. Park is autoluw dus de kinderen kunnen veilig spelen (springkussen, trampoline, speeltuin). Je loopt vanaf het park zo het bos in waar je fantastisch kunt wandelen. Wij huurden elektrische fietsen om de omgeving te verkennen. Al met al hebben we een heel ontspannen verblijf gehad. Zeker voor herhaling vatbaar.

• 9Margreth18-04-2021

Geweldig

Een vriendelijk park waar rust voorop staat.Huisje is ruim, van alle gemakken voorzien en schoon.Als je het park uitloopt ben je gelijk in de bossen!

• 1Activiteiten
    • 9Eetgelegenheden
  • 8Fam v Drongelen08-05-2020

Genoten van de rust en de prachtige omgeving

Heerlijke week gehad in een stenen huisje op dit park (Type luxe) Eigenaars zijn zeer vriendelijk en klantgericht. Onze volwassen kinderen zaten in twee standaard huisjes. Qua comfort een flink verschil, wel nostalgisch die oude huisjes. Onze bungalow best groot, cv, vaatwasser, mooie badkamer met douche en hangend toilet, extra los toilet, TV en goede WIFI, op 2 slaapkamers eigen wastafel. Van ons zou de grote slaapkamer wel wat meer aangekleed mogen met bijv. bedlampjes ipv felle TL-buis boven de bedden. Misschien een mooie foto op de slaapkamer van de prachtige omgeving waarin het park ligt. Je kunt fietsen huren op het park. De omgeving is prachtig om te fietsen en te wandelen. Wandelen in het bos kan al direct vanaf de camping. Hoewel er ook bij ons wat huisjes bezet waren door arbeidsmigranten hebben we daar totaal geen last van gehad. Huisjes hebben allemaal flink stuk privé, staan stuk voor stuk prachtig in het bos.

• 9van der Hoeven27-10-2019

Een fijn en rustig park!

We hebben een erg fijn weekend gehad op dit rustige park. Je loopt zo vanuit het park het prachtige bos in. Onze kinderen van 11 en 7 hebben zich uitstekend vermaakt met de skelters, die je voor een verwaarloosbaar prijsje op het park kon huren. Ook de tafeltennistafel en trampoline vonden ze erg leuk. Tegenover het park ligt Klimbos Garderen, ook een enorme aanrader, voor als je wat intensiever vertier zoekt. In het daar tegenovergelegen restaurant kun je lekker eten (leuke speelzolder voor de kinderen!). Op het park zelf zie je veel mooie vogels voorbij vliegen, ook hebben we een eekhoorn gezien. We zaten in een Comfort bungalow. Dat is gewoon wat je van zo'n bungalow verwacht, prima in orde. Zeer vriendelijke eigenaren!

• 8Eetgelegenheden
    • 8Onderkomen
  • 7Gerard19-05-2019

Niet meer

We komen al jaren op Boks bungalowpark, de laatste paar jaar hebben we veel geluidsoverlast van Polen die naar het schijnt een aantal bungalow huisjes permanent bewonen. In het weekend wordt er luidruchtig feest gevierd tot diep in de nacht. Dit gaat ten koste van onze nachtrust, we hadden toezegging dat de geluidsoverlast in 2019 er niet meer zou zijn, maar het ziet ernaar uit dat het een herhaling gaat worden van 2018. Het zal voor ons dan ook de laatste keer zijn dat we hier te gast zijn.

• 6Activiteiten
    • 6Eetgelegenheden
  • 9Nellize Donkersteeg22-02-2019

Geweldig

Wat een prachtige moderne nieuwe huisjes. Van alle gemakken voorzien. Mooi en schoon. Heerlijk echt van genoten.

• 8Eetgelegenheden
  • 4Anoniem16-01-2019

Niet meer wat het ooit geweest is.

Onwijs veel overlast van schreeuwende Polen. Eerder al eens een Turkse Disco avond in een van de huisjes? De rust die hier vroeger heerste is nu helaas ver te zoeken. Men zou verwachten dat dergelijke overlast in de kiem gesmoord zou worden. Met het raam open slapen was voor ons geen optie. Mijn cijfers zijn redelijk omdat ik eerlijk moet zijn maar verder geen beoordeling kan geven over bv. rust of sfeer.. vandaar prijs kwaliteit laag. Ik kom naar de Veluwe voor mijn rust en om de geur van het bos in te ademen. Niet om met het raam dicht de herrie buiten te houden. Service is goed maar dat er niets gedaan wordt aan de overlast haalt dat dan weer omlaag. Na vele seizoenen op Boks bungalow park heeft de herrie van de afgelopen twee jaar ons doen besluiten niet meer terug te komen. Erg jammer.

• 7Activiteiten
    • 7Eetgelegenheden
  • 8Michelle26-01-2018

Rustig park midden in het bos met vriendelijke eig

Het huisje ligt op een klein park met 30 bungalows, vrijstaand in het bos. Super schoon maar wel gedateerd. Het huisje heeft bijv een gashaard. Het gaf mij het gevoel weer even in het huis van mijn opa en oma te zijn. Dat was een warme herinnering. De bedden waren prima alleen in de douche en toilet was het flink koud (maar was ook een heel koud weekend met jaarwisseling). Een leuk extra’tje was de broodjesservice op zaterdag, voelde enorm luxe.

• 6Activiteiten
    • 5Eetgelegenheden
    • 8Onderkomen
  • 8Henriette12-09-2017

een rustgevende omgeving

Prachtige omgeving. Luxe bungalow, voorzien van vaatwasser, oven en koelkast/vriezer.

• 9Onderkomen

Vakantiepark Bok Bungalowpark info