Hotel Bilderberg Residence Groot Heideborgh

Hotel Bilderberg Residence Groot Heideborgh
8,2

20 tips over Hotel Bilderberg Residence Groot Heideborgh

Familie Pals, 20-6-2015
Neem het romantische arrangement.
l.schonenberg, 26-5-2015
zandsculpturen festijn veel fiets routes
nina, 16-4-2015

Mensen die alleen zijn willen graag een gezellige kamer met mooi uitzicht.

Alle lof voor behandeling lichaamsmassage

We hebben een aantal aanbieders voor Bilderberg Residence Groot Heideborgh voor je op een rij gezet:

Judith, 1-3-2015

Eten bij Japas in Ermelo!

Eten bij Peacock's in Ermelo.

Beiden heerlijk en vriendelijk personeel.

Jolanda Boshouwers, 18-2-2015
Neem als voorgerecht de Groenlandse garnalen. Bijna te mooi om op te eten maar wat een smaaksensatie!!!!!!!!!!!
Nicole Ammerlaan, 3-2-2015
babyfoonservice! geweldige uitkomst om zelf ontspannen te kunnen dineren wanneer de kinderen slapen. Op loopafstand is er een bos en zandsculpturen

Bart, 1-2-2015
Heeft voor kinderen niet veel te bieden, ga voor rust.
Ada, 28-11-2014
ze hebben een wellness, maar er zijn ook voldoende sauna's in de buurt
Saskia Anoniem, 19-8-2014
Beter en vaker schoonmaken, sauna en zwembad renoveren (veel vieze gaten van oude dingen in wanden en plafonds). Vieze dode vliegen dagenlang in raamkozijnen. Gezellige lampen plaatsen ipv verhoorlampen. Beter ontbijtbuffet dat 4* waardig is, goed aanvullen. Zorg dat gasten op tijd de kamer in kunnen en houd de boekingen goed bij! Nu konden wij ondanks onze tijdige saunareservering alsnog niet relaxt uit eten. Verder geluidsisolatie en beter beter eten (of was dit n voordeelmenu in het arr,?)
Ruben, 15-6-2014
Lekker dagje naar Park de Hoge Veluwe. Lekker fietsen/wandelen over de Veluwe. Mooie natuurlijk een heerlijk tot rust komen, ook in het weekend.