Tijdelijk €25 aanbetaling

Bilderberg Residence Groot Heideborgh

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Bilderberg Residence Groot Heideborgh voor je op een rij gezet:

5.8VoldoendeScore uit 542 reviews
+61

5.8VoldoendeScore uit 542 reviews

• Airconditioning
  • Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

542 Reviews over Bilderberg Residence Groot Heideborgh

• 7Tessa19-09-2020

Niet nog een keer

Hotel is prima de kamers zijn fris en schoon. Ontbijt is goed maar erg basic.. het diner niet top. Carpaccio was super taai het hoofdgerecht was minimaal ..veel te hoge prijs voor wat je krijgt. En dat a la carte.

• 6Frans06-09-2020

Teleurstellend

Schandalig dat men een duidelijk zichtbaar compleet doorgelegen matras nog durft te gebruiken. Prijzen staan niet in verhouding met wat wordt aangeboden.

• 4M den Hertog15-08-2020

niet voor herhaling vatbaar

Het was alweer enkele jaren geleden dat wij verbleven in een Bilderberg hotel. Dit hotel ligt prachtig en de tuin is schitterend. Helaas zijn wij over het hotel zelf zeer ontevreden. De kamers zijn vies warm (geen airco). En aangezien wij 5 nachten in dit hotel verbleven was het niet schoon maken van de kamers, tot en met bijna moeten bedelen om het afvalbakje te laten legen en het niet schoonmaken van het toilet zeer teleurstellend. Dit is niet wat men van een hotelverblijf mag verwachten. Zes dagen verblijf zonder enige schoonmaak kamer is ongekend teleurstellend. Het ontbijt is zeer summier en was zelfs éen ochtend een kwartier te laat gereed. Wel is de kwaliteit van het diner uitstekend en de bediening zeer vriendelijk. Volgende keer maar weer boeken bij een andere keten waar, ook tijdens de Corona periode, de service en het ontbijt is zoals men tijdens een hotelverblijf mag verwachten.

• 9Joke10-08-2020

Echt fantastisch

Morgen 11 augustus gaan we helaas weer naar huis toe. Dat de omgeving mooi is hoeven wij niet te vertellen. Maar juist wel dat dit hotel klantvriendelijkheid heel goed begrijpt, met goed regels en hygiëne wat betreft Corona, dit geeft een goed en veilig gevoel. Wij hebben hier ook 6 avonden mogen genieten van het diner, wij kunnen negatieve reacties niet begrijpen, het eten is echt superieur, met heel veel super verse groente een voortreffelijk stukje vlees of vis en heerlijke nagerechten, ja wie snackbar voedsel wil zal zich hier niet thuis voelen. Wij komen graag weer terug.

• 5Jor09-08-2020

Een bord teleurstelling

een prachtige locatie met ook een prima kamer. Overdag heerlijk in de schaduw gezeten en zelf onze drankjes aan de bar gehaald. Helaas was het eten 's avonds ver ondermaats. Bij aankomst vertelde dat we niet meer buiten mochten eten en de ober liep half mompelend weg toen ik vroeg waarom. Dit bleek niet dus ook niet waar te zijn. Het duurde precies 2 uur en 5 minuten voordat we ons eten kregen. Waar het voorgerecht al verkeerd was en we tweemaal zelf ons drinken bij de bar moesten halen bestond het eten uit 4 stukjes groente ( 1 broccoli roosje, 1 bloemkool roosje, 1 wortel en een minimais) en klein vettig stukje vlees. Waar we wel netjes gecompenseerd zijn voor het niet eten is het toch zonde van ons weekendje weg. Kortom een prima plek om te overnachten maar ga er alsjeblieft niet eten!

• 8De Groot06-08-2020

Prima overnachtingen!

2 nachtjes in het hotel geslapen. De kinderen sliepen middels een slaapbank bij ons op de kamer. Erg warme nachten gehad. We hadden een tafel model airco op de kamer, maar die maakte zoveel lawaai en kreeg het ook niet koeler. Badkamer had geen deur, waardoor je weinig privacy had om rustig te douchen.

Verder was de kamer netjes en schoon. Niks op aan te merken. Ontbijt was iets karrig... personeel vriendelijk en behulpzaam.

• 1Dalen30-07-2020

Nooit meet

diner was slecht, kamer niet op tijd klaar, geen koelkast op kamer, lawaai, lampen stuk, koffie niet aangevuld, zwembad zeer klein, fitness dicht, veel te duur voor de service kortom teveel om op te noemen

• 10Overduin24-04-2019

Wordt absoluut nogmaals bezocht

Een mooi hotel met ruime kamers. Gastvrijheid staat hoog in het vaandel en je kunt hier heerlijk eten. In het weekend is de tocht met de boswachter een aanrader. Maar door die bossen kan je zelf ook heerlijk wandelen en/of fietsen. Een absoluut pareltje op de Veluwe. Vlakbij het hotel kan je de zandsculpturen bewonderen. Elk jaar een festijn. En inhet dorp is het kantonese restaurant trouwens ook absoluut een bezoek waard. Kortom :aanrader

• 9Vos01-01-2019

Perfect!

Tijdens oudejaarsavond 1 nachtje met ons dochtertje van 2 jaar verbleven. Leuk cadeautje voor haar in het bedje, en tijdens het diner stond er binnen no time een bordje friet op tafel. Speciaal voor haar gemaakt, terwijl het natuurlijk super druk was in de keuken. Zowel diner buffet en ontbijt perfect. Personeel enorm vriendelijk, werken hard en hebben alles onder controle. Kamers schoon, ruim en netjes! Casino tafels was een leuke toevoeging. Wij hebben een geweldige avond gehad, bedankt!

• 8Brugman13-10-2018

leuk om te doen maar wel de laatste keer

hotel was prima, alleen de kamersuite was veel te warm waardoor we slecht sliepen. Tevens veel lawaai om 00:30 zoals stampende mensen en harde schreeuwgeluiden op het terras verder was alles perfect!

Hotel Bilderberg Residence Groot Heideborgh info

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    Hogesteeg 50, 3886 MA