Hotel Bilderberg Residence Groot Heideborgh

Hotel Bilderberg Residence Groot Heideborgh
8,2

We hebben een aantal aanbieders voor Bilderberg Residence Groot Heideborgh voor je op een rij gezet:

Laatste review

hotel was prima, alleen de kamersuite was veel te warm waardoor we slecht sliepen. Tevens veel lawaai om 00:30 zoals stampende mensen en harde schreeuwgeluiden op het terras verder was alles perfect!

Kenmerken
Jacuzzi op kamer
Huisdieren toegestaan
Airco
Restaurant

540 reviews over Hotel Bilderberg Residence Groot Heideborgh in het Nederlands

leuk om te doen maar wel de laatste keer

Brugman,
13-10-2018

Top hotel

Wil ter Veld,
2-9-2018

Fantastisch Hotel

Service ,bediening, de kamer.

Alles Top geregeld.

Chique verblijf

Esther,
23-8-2018

De residentie is gelegen op een gunstige locatie in een prachtige omgeving. Het hotel straalt luxe uit en de kamer (executive suite) was comfortabel en schoon. Het ontbijt was veelzijdig en van goede kwaliteit. Drankjes aan de bar zijn aan de prijs.

Topweekend gehad!

Frank,
2-4-2018

Het hotel ligt prachtig in de bossen. Je kunt er prachtig wandelen. Mooie kamer met zachte handdoeken. We hadden last van het afzuigsysteem in de badkamer, voor een deel van de badkamer zat geen deur. Fijne bar waar je een een hapje kan eten. Helaas hadden we een slecht Nederlands sprekende ober die nogal vergeetachtig was. Heel vriendelijk personeel. We komen zeker terug.

Geweldig, Super

John,
11-3-2018

Hotel Bilderberg groot heideborgh in bosrijk omgeving.

Een heel net hotel gastvrij en vriendelijk personeel mooie, nette kamer. Wellnes aan te raden . Het eten is uitstekend. Vanuit het hotel kun je wandeltochten maken of lekker op de fiets de omgeving verkennen. Dit hotel is een aanrader

Geweldig

Helena,
24-2-2018

Er was niets teveel om aan onze wensen tegemoet te komen. Ik was er met mijn oude dementerende moeder van toen 95 en alles wat ik vroeg, gebeurde: speciale tafel bij raam voor twee beetje bij andere mensen vandaan, omdat mijn moeder traag eet.

Informatie over uitstapjes die voor ons realiseerbaar waren(ikzelf was toen 68 en ben ook gehandicapt doordat ik met een kruk loop)

Bediening was geweldig. Ik kon nooit voor 2 halen bij bijv. ontbijt, omdat ik zelf gehandicapt ben en er liep altijd een kelner(in) met mij mee om te helpen.

We hadden de bruidssuite met aangrenzend terras en konden heerlijk in de zon zitten. Ook buiten beneden op het terras eventueel onder een parasol als het te warm was. Er werd altijd gezorgd dat er snel plek voor ons was.

Ik kan niets negatiefs zeggen...

Vriendelijk en schoon

Mw Renes,
26-10-2017

Bedoeling was een romantisch nachtje weg in een hotel met zwembad en sauna/infrarood cabine. Helaas was het zwembadje 3 bij 3m en ook nog is ijskoud. En de sauna/infrarood cabine (waar we dit hotel juist voor kozen) bijde kapot.

Kamer zelf was perfect, lekker groot en schoon. Bedden waren heerlijk.

Personeel was erg vriendelijk.

Eten was perfect bereid en van goede kwaliteit.

Plus- en minpunten.

Fam Gerritsen,
16-10-2017

Goed: heerlijke ruime en schone kamer / badkamer. Niets op aan te merken. Bij aankomst kregen we overigens een kleinere kamer dan geboekt. Dit werd gelukkig opgelost.

Minder goed: sauna en infraroodcabine kapot en keuken van de brasserie is dicht.

Zondag werd bij de receptie gezegd dat de keuken van de Brasserie vanaf maandag geopend zou zijn. Dit staat ook op de site. Op maandag bleek dat de keuken permanent dicht is. Het andere restaurant is niet gericht op kinderen.

Voor een hapje eten met de kinderen en sauna moesten we het hotel verlaten.

HEEL TEVREDEN

ANNICK,
1-8-2017

Heel fijn hotel! Goede keuken en uitgebreid ontbijt! Heel rustig gelegen in het groen dus geen nachtlawaai! nadeel : het zwembad is piepklein!

Prima hotel

Willem Rhijnsburger,
5-6-2017

Voor de 3e keer hier verbleven in dit prima hotel .

Na de grote verbouwing van de kamers zijn de douches veranderd maar niet direct verbeterd. Water spettert overal tegenaan en de douche en de wc zijn te lang kletsnat. Dat kan beter!

Bilderberg

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Bilderberg Residence Groot Heideborgh in Garderen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Bilderberg Residence Groot Heideborgh zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.