Hotel Bilderberg Residence Groot Heideborgh ****

Hotel Bilderberg Residence Groot Heideborgh
Hotel Bilderberg Residence Groot Heideborgh
8,2

Weer vandaag3°-4°

We hebben een aantal aanbieders voor Bilderberg Residence Groot Heideborgh voor je op een rij gezet:

534 reviews over Hotel Bilderberg Residence Groot Heideborgh in het Nederlands

Vriendelijk en schoon

Mw Renes, 26-10-2017

Bedoeling was een romantisch nachtje weg in een hotel met zwembad en sauna/infrarood cabine. Helaas was het zwembadje 3 bij 3m en ook nog is ijskoud. En de sauna/infrarood cabine (waar we dit hotel juist voor kozen) bijde kapot.

Kamer zelf was perfect, lekker groot en schoon. Bedden waren heerlijk.

Personeel was erg vriendelijk.

Eten was perfect bereid en van goede kwaliteit.

Plus- en minpunten.

Fam Gerritsen, 16-10-2017

Goed: heerlijke ruime en schone kamer / badkamer. Niets op aan te merken. Bij aankomst kregen we overigens een kleinere kamer dan geboekt. Dit werd gelukkig opgelost.

Minder goed: sauna en infraroodcabine kapot en keuken van de brasserie is dicht.

Zondag werd bij de receptie gezegd dat de keuken van de Brasserie vanaf maandag geopend zou zijn. Dit staat ook op de site. Op maandag bleek dat de keuken permanent dicht is. Het andere restaurant is niet gericht op kinderen.

Voor een hapje eten met de kinderen en sauna moesten we het hotel verlaten.

HEEL TEVREDEN

ANNICK, 1-8-2017

Heel fijn hotel! Goede keuken en uitgebreid ontbijt! Heel rustig gelegen in het groen dus geen nachtlawaai! nadeel : het zwembad is piepklein!

Prima hotel

Willem Rhijnsburger, 5-6-2017

Voor de 3e keer hier verbleven in dit prima hotel .

Na de grote verbouwing van de kamers zijn de douches veranderd maar niet direct verbeterd. Water spettert overal tegenaan en de douche en de wc zijn te lang kletsnat. Dat kan beter!

Goed, maar kan beter

Steenland1, 9-5-2017

Het hotel heeft een mooie ligging en uitstraling. De kamers zijn gerenoveerd en hebben, naast een bad, nu ook een perfecte inloopdouche. Ontbijtbuffet was uitstekend. Vriendelijk en hulpvaardig personeel.

Minpunten zijn er helaas ook: als je de kamer binnenkomt, dan valt op hoe slecht de verlichting is. Meteen links staat een donkere kast waarin amper te zien is wat er in ligt. Een lamp naast de ramen hebben we maar verzet richting die kast. En wat te denken van een schilderij dat half wegvalt achter de TV?? Een halve meter hoger zou perfect zijn, ruimte zat. Denkt dan niemand na?

Het zwembad is niet groot, maar prima. Het water zou wel enkele graden warmer mogen zijn. Een aluminium trap (zoals we die nog kennen van de jaren 50/60) is prima voor jonge mensen, maar voor ouderen is het zwaar en lastig om uit het zwembad te komen. Een bredere trap zou helpen.

De bemerkingen zijn naar de directie van het hotel gezonden, een reactie is nooit gekomen.

Geweldig hotel en mooi gelegen!

Omarkoopman@gmail.com, 13-4-2017

Hotel is pas gerenoveerd. Genoten, hotel was geweldig met dito service!

voor sfeer kwaliteit en rust

mj koning, 25-2-2017

een goede bediening gastvrijheid goedeontvangst en altijd word je probleem opgelost of aangepast.

laatste keer was er een verbouwing waar wij niet van op de hoogte waren maar werd toch naderhand goed opgelost

Mwah, niet bijzonder

K drost, 12-2-2017

Wat mij betreft geen topper. Hotel lijkt heel wat maar valt tegen. Eten mist smaak, personeel straalt weinig plezier uit (muv ober van de bar!) dieetwensen worden niet goed uitgevoerd. Kamer groot en netjes maar vergaderzalen ouderwets met onprettig licht.

Locatie biedt wel mogelijkheden maar ook wel tussen wegen in waardoor korte wandelingen lastig zijn.

Fantastisch, we zullen zeker nog vaker gaan

Marcel, 28-9-2016

Wij hebben enorm genoten voor onze trouwdag hier. Het personeel is heel erg vriendelijk, het hotel netjes en schoon en het eten is subliem.

Het is zeker aan te raden om wanneer je naar dit hotel gaat om fietsen te huren, de buurt is helemaal geweldig en bij de receptie kunnen ze de leukste en mooiste plekken laten zien.

Het enige minpunt vonden wij zelf het ontbijt, dit is zeker niet slecht maar had wel iets uitgebreider gemogen. Daarnaast zijn de kleine croissants en chocolade broodjes vaak veel sneller droog dan de grotere varianten. Maar laat dit je absoluut niet tegenhouden want het is nog steeds een super goed ontbijt verder.

Geweldig fantastisch!

Erica Prins, 1-9-2016

Mooie kamers, vriendelijk personeel, prima keuken, mooi gelegen!,

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Bilderberg Residence Groot Heideborgh in Garderen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Bilderberg Residence Groot Heideborgh zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Bilderberg Residence Groot Heideborgh scoort een 8.19 uit 10 op basis van 536 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: