Bed and Breakfast
9,3

8 reviews over Bed and Breakfast De Wandhorst in het Nederlands

Eddy
10-5-2016

een B&B zoals je graag ziet netjes schoon gezellig en top locatie

Gereisd Met partner in mei 2016

Super locatie

V Dommele
8-5-2016

Gezellige accomodatie. Mooie schone kamer.vriendelijke gastheer en mevr

Gereisd Met partner in mei 2016

Zo hoort een B&B te zijn!

Pecaro
14-7-2014

We logeerden een weekend in de lodge. Een smaakvolle kamer in een mooi gebouw. Van alle gemakken voorzien. Erg goede bedden, jammer alleen van de plastic onderhoes, waardoor je zwemmend de nacht doorbrengt. Een lekkere regendouche, zeepjes op de kamer. Een eigen terras met zitjes, alles verscholen tussen groen. De volgende ochtend een verrukkelijk, zeer compleet ontbijt. Het was er allemaal, van verse eitjes tot steeds aangevuld vers fruit. Streekproducten, kwark, heerlijke broden, broodjes en een grote keuze uit beleg. Koffie en thee steeds opnieuw gezet door de zeer vriendelijke en gastvrije eigenares. Loungebanken op het terras eromheen, waardoor we na het ontbijt de koffie in de tuin konden drinken. Het geheel ligt volledig in de vrije natuur. Overal vrij zicht op bos en weilanden. En een stilte! Bij vertrek werden we nagezwaaid door de familie Veldkamp, erg gastvrij en ongedwongen allemaal. Kortom, een uitstekende plek om te zijn, ook met kinderen.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2014

Geweldig genoten.

Houtman-Jellema
12-10-2012

Wij hebben hier vier dagen gelogeerd in een prachtig appartement met een erg vriendelijk gastvrouw/heer. We hadden een voortreffelijk ontbijt. Zeker voor herhaling vatbaar, dit omdat deze locatie gesitueerd is in een prachtige natuurlijke omgeving.

Gereisd Met partner in oktober 2012

Goede service, kamer en ontbijt; aanrader!

Christ
3-5-2012

Op ons Pieterpad was dit een mooie stop. Omdat we pas laat arriveerden was het fijn dat de fietsen (gratis) klaarstonden om nog op tijd 's avonds een hapje te kunnen eten in het eetcafé verderop - en dat de goede service inhield dat ook even gebeld werd of we nog op tijd waren. De bedden waren goed, de kamer ruim, en de douche heerlijk. Het ontbijt 's ochtends was uitgebreid en ook voor de lunch mochten we meenemen. Een aanrader voor wandelaars.

Gereisd Met partner in april 2012

heerlijk om tot rust te komen.

Harry Rözer
26-4-2012

Prachtige kamers in de lodge, goede bedden, heerlijk rustig en prachtig uitzicht. Fantastisch ontbijt, meer als genoeg. Vriendelijke gastgevers. Zee aan te bevelen.

Gereisd Met partner in Thu Apr 12 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

absolute rust

harry rözer
23-4-2012

heerlijk ontbijt en goede bedden, prachtig uitzicht. Heel vriendelijke mensen. Heerlijk om tot rust te komen. Zeer aan te bevelen.

Gereisd Met vrienden in Sun Apr 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prachtige rustige plek.

Marian
29-12-2011

B&B de Wandhorst in Gaanderen is een prima accomodatie, perfect gelegen voor Pieterpad wandelaars. Mooie kamers, heerlijk ontbijt. Eigenaren zeer klantvriendelijk en behulpzaam. Absolute aanrader!!

Gereisd Met vrienden in december 2011

Bed and Breakfast info

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Krant

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenFietsen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast De Wandhorst in Gaanderen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast De Wandhorst zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.