Vakantiehuis Veluwerijck 12

• Fantastisch / fenomenaal: 8+

Wij komen zeker terug!

Frank
25-2-2018

Heerlijk huisje. Leuk ingericht en een fantastische ligging. Fijn dat er huisdieren welkom zijn. Je loopt zo het bos in. Voelt je er erg veilig. We gaan zeker nogmaals boeken.

Fantastisch!

Robert Massop Peters
25-2-2018

Wat een heerlijk huis op een fantastische plek. Midden op de Veluwe en centraal gelegen. Het huis is van alle gemakken voorzien, is knus, heeft goede bedden en een mooie buiten. Wij komen zeker terug!

Heerlijk knus ingericht huis met fantastische bedden!! Ideaal voor wandelaars (plus honden) omdat het bos grenst aan het huis. Veilig gevoel ook omdat het parkje automatisch wordt afgesloten als het donker wordt en er niemand op kan die er niets te zoeken heeft. Een weelde aan rust ook. Harderwijk is super knus en biedt een enorme variatie aan winkels en terrasjes. Shopping met een grote S voor dit kleine dorpje. Genoten!

Een aanrader

Dicky en Carla
1-7-2017

Prima ligging mooi ingericht en alles wat je wenst is aanwezig

Een knusse, comfortabele, goed voorziene bungalow

Marian en Hans
30-12-2016

De ligging aan de rand van de bossen en de rust op het park.

In één woord geweldig!!

Cees en Angelique Sondag
7-11-2016

Het is een kei fijn huis met alles erop en eraan. Je pakt echt nergens mis op. Zelfs handdoeken, bedlinnen en alles is aanwezig. Veel serviesgoed en fijne pannen. Wij hebben flink genoten! lekker een boek lezen, of in het huisje blijven was ook geen straf, zo gezellig ingericht, We hebben zelfs buiten kunnen eten in jullie mooi tuin. We zaten tegen de bosrand aan waardoor we met onze hond snel in de bossen waren. Achter het huisje was een poort zodat we zo de bossen in konden lopen. Het huisje ligt centraal,, binnen 5 minuten ben je in het centrum, en aan het strand met de hond, maar ook zo in Harderwijk, Nunspeet en diverse andere gezellige plaatsjes. kortom we willen zeker nog een keer terugkomen in dit fantastische huisje. Ook geeft het park een heel veilig gevoel, avonds gaan om 19.00 uur de poorten dicht, die alleen door de bewoners kunnen worden opengemaakt,

Fantastisch gelegen huis met alles er op en er aan

Pim en Anita
3-11-2016

Het huis is compleet ingericht. Je hoeft echt niets mee te nemen ook geen hand- en theedoeken. Het is er gewoon allemaal.

Je wordt ook gastvrij ontvangen door de eigenaren.

Rondom het huis is er tuin zodat je overal kan zitten.

Mooie omgeving om te wandelen en te fietsen. In Ermelo en Harderwijk zijn veel eetgelegenheden.

Heerlijk verblijf gehad in vakantiehuis Veluwerijck 12 in Ermelo. We waren er dan ook tijdens een hittegolf, voordeel was dat het huis koel bleef. De geur van het bos, de vogels, vleermuizen en eekhoorntjes maakte het compleet! Fijn was dat we vlak achter het huis het bos ik konden lopen met onze hond, wat heerlijk was dat zeg! Ermelo is een leuke stad en het Bosbad in Putten is zeker een aanrader, wat mooi is het daar ! Fijn dat we ook de fietsen mochten gebruiken, heerlijk gefietst door een prachtige omgeving. Goede tv en radio. Als enige zou ik aan de eigenaren aanraden de muren wit te schilderen dat maakt het huis wat lichter binnen.

Het was een zeer rustig en compleet verblijf.

caroline vos
21-8-2016

Als je van rust en privacy houdt dan is het hier goed toeven. De omgeving is prachtig met vele facetten; bos, hei, water(sport), zandverstuivingen, gezellige dorpjes en landelijk gebied, je vindt het hier allemaal in de buurt. Het huisje is niet groot maar compleet met alle luxe erop en eraan. Buiten kan je rondom genieten van de terrassen. Kortom: een aanrader!

Zeer goed voor elkaar!

Rina en Frank
6-8-2016

Woning is compleet ingericht.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Veluwerijck 12 in Ermelo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Veluwerijck 12 zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Veluwerijck 12 scoort een 9.15 uit 10 op basis van 30 reviews.