Vakantiehuis Veluwerijck 12

30 reviews over Vakantiehuis Veluwerijck 12

• 2018
    8Frank25-02-2018

Wij komen zeker terug!

Heerlijk huisje. Leuk ingericht en een fantastische ligging. Fijn dat er huisdieren welkom zijn. Je loopt zo het bos in. Voelt je er erg veilig. We gaan zeker nogmaals boeken.

Gereisd met partner in februari 2018

• 10Robert Massop Peters25-02-2018

Fantastisch!

Wat een heerlijk huis op een fantastische plek. Midden op de Veluwe en centraal gelegen. Het huis is van alle gemakken voorzien, is knus, heeft goede bedden en een mooie buiten. Wij komen zeker terug!

Gereisd met partner in februari 2018

• 9Marlène17-02-2018

Heerlijk knus huis voor een geweldige vakantie!

Heerlijk knus ingericht huis met fantastische bedden!! Ideaal voor wandelaars (plus honden) omdat het bos grenst aan het huis. Veilig gevoel ook omdat het parkje automatisch wordt afgesloten als het donker wordt en er niemand op kan die er niets te zoeken heeft. Een weelde aan rust ook. Harderwijk is super knus en biedt een enorme variatie aan winkels en terrasjes. Shopping met een grote S voor dit kleine dorpje. Genoten!

Gereisd met vrienden in februari 2018

• Oude reviews

9Dicky en Carla01-07-2017

Een aanrader

Prima ligging mooi ingericht en alles wat je wenst is aanwezig

Gereisd met partner in juni 2017

• 9Marian en Hans30-12-2016

Een knusse, comfortabele, goed voorziene bungalow

De ligging aan de rand van de bossen en de rust op het park.

Gereisd met partner in december 2016

• 8Cees en Angelique Sondag07-11-2016

In één woord geweldig!!

Het is een kei fijn huis met alles erop en eraan. Je pakt echt nergens mis op. Zelfs handdoeken, bedlinnen en alles is aanwezig. Veel serviesgoed en fijne pannen. Wij hebben flink genoten! lekker een boek lezen, of in het huisje blijven was ook geen straf, zo gezellig ingericht, We hebben zelfs buiten kunnen eten in jullie mooi tuin. We zaten tegen de bosrand aan waardoor we met onze hond snel in de bossen waren. Achter het huisje was een poort zodat we zo de bossen in konden lopen. Het huisje ligt centraal,, binnen 5 minuten ben je in het centrum, en aan het strand met de hond, maar ook zo in Harderwijk, Nunspeet en diverse andere gezellige plaatsjes. kortom we willen zeker nog een keer terugkomen in dit fantastische huisje. Ook geeft het park een heel veilig gevoel, avonds gaan om 19.00 uur de poorten dicht, die alleen door de bewoners kunnen worden opengemaakt,

Gereisd met partner in september 2016

• 9Pim en Anita03-11-2016

Fantastisch gelegen huis met alles er op en er aan

Het huis is compleet ingericht. Je hoeft echt niets mee te nemen ook geen hand- en theedoeken. Het is er gewoon allemaal. Je wordt ook gastvrij ontvangen door de eigenaren. Rondom het huis is er tuin zodat je overal kan zitten. Mooie omgeving om te wandelen en te fietsen. In Ermelo en Harderwijk zijn veel eetgelegenheden.

Gereisd met partner in september 2016

• 9Sylvia27-08-2016

Mooi huis / omgeving fijne bedden heerlijk douche

Heerlijk verblijf gehad in vakantiehuis Veluwerijck 12 in Ermelo. We waren er dan ook tijdens een hittegolf, voordeel was dat het huis koel bleef. De geur van het bos, de vogels, vleermuizen en eekhoorntjes maakte het compleet! Fijn was dat we vlak achter het huis het bos ik konden lopen met onze hond, wat heerlijk was dat zeg! Ermelo is een leuke stad en het Bosbad in Putten is zeker een aanrader, wat mooi is het daar ! Fijn dat we ook de fietsen mochten gebruiken, heerlijk gefietst door een prachtige omgeving. Goede tv en radio. Als enige zou ik aan de eigenaren aanraden de muren wit te schilderen dat maakt het huis wat lichter binnen.

Gereisd met partner in augustus 2016

• 9caroline vos21-08-2016

Het was een zeer rustig en compleet verblijf.

Als je van rust en privacy houdt dan is het hier goed toeven. De omgeving is prachtig met vele facetten; bos, hei, water(sport), zandverstuivingen, gezellige dorpjes en landelijk gebied, je vindt het hier allemaal in de buurt. Het huisje is niet groot maar compleet met alle luxe erop en eraan. Buiten kan je rondom genieten van de terrassen. Kortom: een aanrader!

Gereisd met partner in augustus 2016

• 8Rina en Frank06-08-2016

Zeer goed voor elkaar!

Woning is compleet ingericht.

Gereisd met vrienden in augustus 2016

Vakantiehuis Veluwerijck 12 info