Camping 't Keteltje

Camping 't Keteltje

8.4Fantastisch

Nederland, Gelderland, Ermelo

Op vakantie geweest naar 't Keteltje?

8.4Fantastisch

• 8.4Staat v/h sanitair

Meer camping info

12 reviews over Camping 't Keteltje

• 9Lens07-11-2012

Heerlijk rustig in het bos en aan de heide

Aan het einde van een zandweg kwamen we terecht op de geweldige camping Het Keteltje. De campingplaatsen zijn groot en erg privé. We hebben echt genoten van de rust, het bos en de heide met (echt waar!) de schaapskudde.

Wij komen volgend jaar weer terug!

Gereisd met partner in september 2012

• 9Kuiper07-11-2012

Unieke omgeving en heerlijk rustig

Aan het einde van een zandweg kwamen wij terecht op een geweldige camping. Prachtige grote privé plaatsen. Je loopt zo het bos in of op de heide. Daar kwamen we een enorme schaapskudde tegen.

Echt een aanrader. Wij komen volgend jaar weer terug.

Gereisd met partner in oktober 2012

• 9Petra13-09-2011

Rust, ruimte en geweldige sfeer.

Wij zijn nu 2x in een huisje geweest. Wij nemen onze paarden en honden dan mee en worden altijd even netjes en hartelijk ontvangen. De huisjes zijn brandschoon en de omgeving is adembenemend.

Gereisd met vrienden in januari 2011

• 6Erwin12-08-2011

i.v.m. bouwwerkzaamheden geen aanrader

• bijzonder vriendelijke medewerkers
      • zeer fraaie omgeving
      • leuk veldje
      • schoon sanitair
      • slecht onderhouden onverharde toegangsweg (kuilen/gaten/plassen)
      • sanitair alleen toegankelijk middels sleutel
      • onhandig warmwatertappunt (op afwasplaats teiltje nodig om twee kranen verderop water te halen)
      • ivm uitbreiding luxe vakantiewoningen direct naast het kampeerveld zeer hinderlijke bouwwerkzaamheden (van 7:00 tot 16:00 draait er een kraan/hoogwerker + shovel)

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2011

• 10g.m.29-08-2010

Fantastisch gelegen rustige camping

Vanaf de camping loop je zo het bos in of de heide op. Beheerders zijn erg vriendelijk. Sanitair is uitstekend. Leuke speeltuin voor kleine kinderen. Geen eetgelegenheid en/of winkel op de camping zelf maar wel genoeg restaurants in de nabije omgeving (bijvoorbeerbeeld in Speuld < 2km en Drie <2km). Zeer lange vakantie hier doorgebracht, hier kom je tot rust! De Veluwe zoals men de Veluwe voorstelt!

Gereisd met partner in juli 2010

• 9Jaap07-07-2010

Uitstekende camping, goed onderhouden

Ietwat excentrische ligging ten opzichte van bij voorbeeld Ermelo. Het voordeel daarvan is dat het echt rustig is. Nadeel, je moet iets verder fietsen voor je boodschappen. Dus ... gezond!

Gereisd met partner in juli 2009

• 8Hoogendoorn21-08-2009

Leuke camping voor gezinnen met kinderen

We hebben in de meivakantie een leuke week gehad op deze camping. Er is een leuke speeltuin voor de kinderen en er liggen veel fietsjes. Het weer viel wel wat tegen, maar voor de rest was het heerlijk. Het douchen is wel relatief duur.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2009

• 8anneke09-08-2009

Rustige camping voor kleine kinderen en senioren

Dit jaar weer een paar dagen geweest. Speeltuin blijft ontzettend leuk voor de kinderen. Rust en ruimte en mooie omgeving. Wat wel minder is is dat je 20 ct moet betalen om te kunnen afwassen met heet water en dat je voor 50 ct niet echt lang kunt douchen. je moet dus zorgen dat je voldoende 20 ct en 50 ct muntjes hebt. Washokken zijn wel verder netjes. je loopt zo vanuit de camping de ermelose heide op.

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2009

• 8r.jansen van dorth04-06-2009

zeker niet in de pinkster periode

in het voorseizoen best leuk maar niet met de pinksterdagen.dan heb je te maken met volwassen??vrienden groepen op het toeristen veld ,die geen rekening wensen te houden met kleine kinderen die om 19.30 uur naar bed gaan nadat ze de helemiddag als in het dronkenmansgelal en gebulk hebben gezeten want de zandbak en het speelhuisje was daar naast.tot in de kleine uurtjes veel lawaai ook na enkele verzoeken om het wat rustiger aan te doen.De camping leiding beloofde erop toe te zien maar kwam pas nadat andere gasten tot rust hadden gemaand

Gereisd met jonge kinderen in mei 2009

• 9anneke10-08-2008

Leuke camping voor kleine kinderen

De plaatsen zijn ruim en netjes. Wij stonden op het veld. Er zijn leuke speeltoestellen voor de kinderen zoals een tokkelbaan, klimtoestellen, schommels en overal liggen fietsjes ter gebruik. Met name voor kinderen tot 10 jaar erg geschikt. Voor oudere kinderen is er weinig te doen. De sfeer is gemoedelijk. De camping wordt bevolkt door senioren of families met kleine kinderen. Het bosgedeelte is vaste plaatsen en toerplaatsen, dit is zeer rustig en privaat, zijn wij verder niet geweest.

Gereisd met familie in augustus 2008

Camping 't Keteltje info