Camping 'T Binneveld

Camping 'T Binneveld

1 review over Camping 'T Binneveld in het Nederlands

Mooie plek voor wie rust zoekt!

M Breen
18-8-2015

Een rustige camping in de mooie natuur van Speuld.Wie van rust houdt is hier aan het goede adres. Een mooi en bovenal schoon chalet met uitstekend sanitair en goede bedden.In de omgeving veel fiets en wandelroutes. Bovendien in een straal van 9 kilometer het Veluwe meer en het dorp Ermelo waar veel te doen is.

Gereisd met partner in Wed Jul 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Nog geen informatie beschikbaar over Camping 'T Binneveld

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping 'T Binneveld in Ermelo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping 'T Binneveld zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.