9,2

Weer vandaag4°-5°

62 reviews over Vakantiehuis Parc Veluwerijck in het Nederlands

Prima

Van ommeren, 12-1-2018

Goede accommodatie schoon en alles tip top in orde

Ligging was ook mooi aan de bosrand.

mooi en rustig gelegen gezellig huisje!

jeroen, 25-8-2017

Het huisje nr 7 heeft een mooie en rustige ligging. En van alle gemakken voorzien. in de omgeving is genoeg te doen, zeker als je van de natuur houd. We hebben een erg leuke tijd gehad!

Een heel erg fijn .

Wil en Sjaak, 25-6-2017

De rustige ligging, echt super schoon en gezellig en voor ons de ontvangst, waren er voor de 5e keer. Huis nr. 10.

prettig ontvangst alles wat nodig was aanwezig

Een heerlijk weekend in Veluwerijck woning nr 7!

Bote en Jacob, 5-6-2017

Een keurige vakantiewoning!

Heel erg goed vonden wij dat de inrichting zeer compleet was, een grote keuken met alle benodigdheden van folie tot wok. Het huis was verder in een goede staat en schoon! Er was een goed persoonlijk contact met de eigenaar. We hebben een erg leuk weekend gehad.

Heerlijk rustige plek

Alex, 19-4-2017

Ik kwam in huisje 7 om te schrijven en te genieten van de rust. Dat is zeker gelukt! Perfecte plek, dicht bij de bossen. Het huisje heeft alles wat je nodig hebt, zelfs een vaatwasser en een rustige houtkachel met oneindig veel voorraad hout. Top plek.

Een heerlijke week gehad met prachtig weer.

Willem Jan en Margreet Nieboer, 11-4-2017

Wij hebben genoten in dit gezellige vakantiehuis met een heerlijke keuken.

Alles, maar dan ook alles is voorradig, veel handdoeken en badlakens, hetgeen niet vaak voorkomt.

Je kunt heerlijk buiten zitten, als de zon schijnt, hetgeen bij ons het geval was.

Wij komen in november weer terug.

En wat betreft de eigenaar alle lof.

Het betreft hier huisje nummer 7.

Erg ontspannen in huisje nr. 7

W. Friso, 9-4-2017

Vriendelijke mensen, kleinschalig, heerlijk rustig en alles voor handen

Eindelijk

Menke, 2-9-2016

Eindelijk het huis gevonden dat helemaal bij onze wensen past

Top locatie en heel fijn huis. Super netjes en aan alles is gedacht.

Mooie rustige ligging

Baars, 2-9-2016

Wij hebben met prachtig weer een week vertoefd in huisje nummer 12. Huisje is van alle gemakken voorzien, wij hadden een mooie annulerings aanbieding. Heerlijke bank en stoelen in de huiskamer. Ook de loungeplekken achter zijn erg fijn. Heel makkelijk door het hekje naar het bos. Nadeel van dit huisje vinden wij de vijver, niet geschikt voor kleine kinderen en ook in het donker goed kijken waar je loopt. Super fijn dat er een extra vriezer en koelkast staat en wasmachine met droger. Overigens deed de droger het niet of niet goed. Wel jammer dat de schuur erg vol staat waardoor je er bijna niet bijkunt en de kussens pakken en terugplaatsen erg lastig is. Keuken van alle gemakken voorzien, alles ruim aanwezig. Enige wat wij gemist hebben was een waslijn/wasrek. Kortom fijn huisje op een mooie plek!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Parc Veluwerijck in Ermelo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Parc Veluwerijck zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Parc Veluwerijck scoort een 9.2 uit 10 op basis van 63 reviews.