Camping Natuurkampeerterrein Drie

Camping Natuurkampeerterrein Drie
7,3

14 reviews over Camping Natuurkampeerterrein Drie in het Nederlands

Mooie camping een minder geweldige bevolking

Penningh
22-6-2018

Mooie camping in het bos in een mooi gebied.

Wij waren hier eind mei/begin juni.

Door de week echt rustig maar in het weekend druk.

Er zijn dan ook veel mensen die het kamperen in de natuur niet begrijpen.

Veel onrust, voetballende jongerengroepen en gelal in de vuurhut.

Mensen die vinden dat de korset weg naar het toiletgebruik niet over de weg is maar dwars over het terrein terwijl daar mensen zijn die ongestoord willen ontbijten.

Sanitair in het weekend vies.

Voor mij hoeft dit niet meer.

Vreselijk

peter fijnaart
1-5-2017

Blaffende honden , gillende baby's in tentjes, kinderen die overal opklimmen en door de koepels de douche in staan te kijken. De ouders staan er bij en lachen er bij. Ik kan me de ergernissen van de echte kampeerders goed voorstellen. We gingen jaren met veel plezier, maar helaas de aso's verpesten het . Staats bosbeheer neem toch eens maatregelen. Waarom dat groene boekje als de rust en regels toch niet gerespecteerd worden ?

Fijn weekend.

De Kallies
17-10-2016

Niet meer wat het geweest is. Ik kan mij wel vinden in de klachten van enkele beoordeelaars voor mij. Wij waren al 20 jaar niet meer geweest maar het publiek is aardig veranderd in die tijd en het zijn geen tokkies die dit gedrag uiten. Toch een heerlijk weekend gehad en bij het boshuis heerlijk wezen eten.

De ligging is prachtig. De omgeving is heel erg mooi.

Maar: ouders die te beroerd zijn op hun kinderen te letten, zodat die weinig anders doen dan gillen, schreeuwen.

Een groep van maar liefst 12 lawaaiige mannen op een plek waar je maar met maximaal 6 mensen mag staan.

Naaste buren met camper hebben ondanks vuurverbod kampvuur, waarvan de vlammen best hoog oplaaien. (hun hond blaft erg veel; die krijgen ze niet stil). Schuin tegenover willen ze (waarschijnlijk familie van die anderen) ook vuur. Hebben bijl (!!!) bij zich. Gelukkig kwam de boswachter er een opmerking over plaatsen. Later zijn deze buren (dus van beide vuurtjes) dronken, steken papieren zakjes aan (zo laveloos dat dat slecht lukt). Heel de nacht fel licht aan. Rookoverlast!

Ik dacht dat hier rustzoekers kwamen, die zijn er voor het merendeel ook wel. Maar de egoistische tokkies overstemmen alles en brengen met hun vuurtjes anderen in gevaar. Wij hebben ons heel onveilig gevoeld. In je camper staan per slot van rekening gasflessen. Uit angst dus niet geslapen, want ik ben niet van plan in de camper door vuur te worden overvallen.

's Avonds gaan zeer veel tokkies bos na zonsondergang in: schijnwerpers, gekrijs en loslopende, achter wild aan hetzende honden. Komen laat blerend terug. Bah. Staatsbosbeheer, doe hier iets aan. Die tokkies hebben ongetwijfeld betaald voor een plek, maar ik toch ook en met mij ook die andere, wel rustige mensen.

Niks geen rust

David
    4-8-2016

De natuur was prachtig, maar de rust op het terrein was ver te zoeken, gillende baby's in tentjes blaffende honden, ge gooi met irritante schuifdeuren van de busjes / campers. Kampeerders die je de hele dag zitten te observeren omdat ze niks te doen hebben waarschijnlijk. De boswachter is een mensenschuwe onaardige man. Bij klachten of problemen daar ben je op je zelf aangewezen. Het aso gehalte is behoorlijk hoog aan het worden daar heel jammer. Voor ons geen drie meer. Ik begrijp die mensen ook niet dat ze naar een rust camping komen om kabaal te maken. VRESELIJK !!!!! 14 dagen ergernis !!!!

Fijne plek, met wat nadelen

maschahartog
    27-6-2016

Mooie camping in the middle of nowhere, helaas wel meer opgedeeld in veldjes dan ik gehoopt had. Het weer zat niet erg mee, maar de omgeving is geweldig voor wandelen direct vanaf de camping (tip: wikiloc app). Onzinnig dat de vuurplaats pas na 1800 aan zou mogen, gelukkig waren er meer mensen aanwezig die niet roomer dan de paus waren en hem gewoon fijn eerder aandeden tijdens dit koude weekend. Sanitair prima. Erg zompig werd het wel met de regen. Officieel mag je ook niet met kolen bbqen wat wij niet wisten, dus dat hebben we wel gedaan, bij gebrek aan een electrisch apparaat en ik zie ook geen reden warom dat niet zou moeten kunnen , tenzij in het midden van een dry spell. Kinderen heerlijk gespeel, helaas weinig dieren gezien. Waarom een dergelijk terrein echter zo prijzig is gezien het volledige gebrek aan faciliteiten, begrijp ik niet. Prima voor onze kids van 10 en 12 jaar die heerlijk geravot hebben. 0 bereik, lastig als je buienradar echt wil checken.

Mooie plek alleen jammer van dat volk

Patrick
    26-6-2016

We boeken bewust op een natuur camping om groepsactiviteiten te ontlopen..afgelopen weekend werden we gek van luidruchtige mede kampeerders.. gillende kinderen schreeuwende dronkenlappen in de vuurhut blaffende honden.. ik vind als je niet stil kunt of wil zijn ga dan naar een camping waar dit normaal is. Staatsbosbeheer moet hier strenger op controleren. Meerdere rustzoekers zijn dit soort volk spuugzat.. misschien een 24 uur aanwezige beheerder kan dit probleem oplossen.

Mooi plekje, met toch wel wat nadelen

daphne_3
    26-6-2016

Mooie plek in het bos, lekker groen. Prima sanitair. Een heerlijk weekend gehad eigenlijk.

Toch zijn er wat nadelen, die wij in elk geval niet verwacht hadden. De telefoonverbinding was ronduit slecht, best lastig als je met meer gezinnen komt (en je wilt bellen waar ze zijn en zo). Vuurtje stoken mag alleen 's avonds, dus marsmellos boven het vuurtje roosteren eind van de middag, gaat niet. Bbq mag niet met houtskool (wel gas). En onze kinderen konden niet zonder ouders lekker in het bos spelen, daarvoor was het gewoon echt te ver weg (stonden op plaats 10). Je moet dan als ouders steeds mee. Dat laatste vond ik vooral heel jammer voor een natuurcamping. Verder stond op de website een prijs van zo'n 25 euro voor 2 nachten, bij de zuil moest ik 54 euro afrekenen (met elektra). Blijkt dat de prijs op de website alleen voor de plek is, niet voor de mensen! Ik huur toch geen campingplek zonder kampeerders! Slechte info op de website dus.

Wel voor de kinderen een grote zandhoop om in te spelen, vonden ze heerlijk!

nooit meer

c. de beer
    19-6-2016

De omgeving van drie is mooi en het sanitair op het terrein is prima.

Aangezien het "logeren bij de boswachter" heet, hadden wij verwacht iemand bij de receptie te zien of een dezer dagen iemand van de leiding te zien. Dit was niet het geval.

Met name het trekkers-terrein waar we hadden geboekt stond onder water en er was enkel zompige aarde en boomstronken waar we onze tent op moesten plaatsen. Zeker voor een 38,80 euro voor 2 nachten vonden wij het geen prijskwaliteit verhouding.

Met gebrek aan toezicht op de camping waren ook enkele "gasten" die onbetaald op het trekkers terrein gingen staan (grasplekken waren vol) en vuur gingen stoken om 9 uur 's ochtends. Wij hadden geen zin om politie agent te spelen maar vonden dit gedrag uitermate onplezierig en daarom zullen wij helaas niet meer terug naar Drie gaan.

Echte natuurcamping

Wim en Monique de Rijk
    16-5-2016

Kleine camping met zeer ruime plaatsen. Rustige camping ook, waar je ook 1 of 2 nachten kunt boeken en niet verplicht wordt gelijk een "pinksterarrangement" van 5 nachten te nemen.

Erg mooi: de ligging. Het hele bos zingt, zoveel vogels zijn er te horen. Geen massavermaak met bingo- en karaokekantine, geen zwembad en speeltuin, je moet hier wel een beetje jezelf vermaken met wandelen, fietsen en genieten van de prachtige omgeving.

De camping is zeker kindvriendelijk want autovrij, op voorwaarde dat je kinderen zichzelf kunnen vermaken met andere kinderen. Die waren er genoeg tijdens ons verblijf. Je computer en je GSM kun je thuislaten want er is nauwelijks ontvangst. Heerlijk rustig vinden wij, misschien voor anderen dikke stress.

Sanitair simpel en redelijk schoon. De douche zou wat langer water moeten geven na een druk op de knop, dat is nu elke 10s nodig. Wel lekker warm en geen gezeik met muntjes, gewoon bij de prijs inbegrepen.

Wij komen hier zeker terug.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Natuurkampeerterrein Drie in Ermelo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Natuurkampeerterrein Drie zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.