NederlandGelderlandErmeloCampings ErmeloCamping Natuurkampeerterrein Drie

7.3GoedScore uit 16 reviews
  • 6Eetgelegenheden
  • 7.5Staat v/h sanitair

• Rolstoel toegankelijk
Meer camping infoTonen op kaart

16 Reviews over Natuurkampeerterrein Drie

• 9Marella Smits17-09-2019

Heerlijk ontspannen en genoten in de natuur

Heerlijke camping in wen prachtige natuur. Ruime plaatsen, prima verwarmd sanitair blok. 6 dagen hebben wij genoten van deze plek, heerlijk ontspannen. Echt een plek voor natuurliefhebbers. Veel wandelmogelijkheden in de directe omgeving . Vuurplaats is in weekend een samenkomst plek . Deze staat bij de entree, als je aan de andere kant van de camping staat is het niet storend. Vanaf de camping loop je O een prachtig bos in met veel wild en vogels. Boommarter langs de camping en in de nacht hoorde he de uilen roepen en zelfs een nacht trok een groep Zwijnen voorbij. Wij komen beslist terug.

• 10Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair
  • 6Penningh22-06-2018

Mooie camping een minder geweldige bevolking

Mooie camping in het bos in een mooi gebied. Wij waren hier eind mei/begin juni. Door de week echt rustig maar in het weekend druk. Er zijn dan ook veel mensen die het kamperen in de natuur niet begrijpen. Veel onrust, voetballende jongerengroepen en gelal in de vuurhut. Mensen die vinden dat de korset weg naar het toiletgebruik niet over de weg is maar dwars over het terrein terwijl daar mensen zijn die ongestoord willen ontbijten. Sanitair in het weekend vies. Voor mij hoeft dit niet meer.

• 5Eetgelegenheden
  • 10Michael05-06-2017

Fan-tas-tic

Couple of fathers, couple of kids - we had a lot of fun enjoying the spirit of adventure! The Fireplace (Vuurhut) is great. We brought our Barbecue there and enjoyed our food. Playground is the Nature! Splendid! Unbelievable, that it is less than an hour driving from Amsterdam to this wonderful ressort of silence. Getting awake by the sounds of the birds is a fantastic experience. We ALL loved the weekend! We will be back...

• 10Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair
  • 8peter fijnaart01-05-2017

Vreselijk

Blaffende honden , gillende baby's in tentjes, kinderen die overal opklimmen en door de koepels de douche in staan te kijken. De ouders staan er bij en lachen er bij. Ik kan me de ergernissen van de echte kampeerders goed voorstellen. We gingen jaren met veel plezier, maar helaas de aso's verpesten het . Staats bosbeheer neem toch eens maatregelen. Waarom dat groene boekje als de rust en regels toch niet gerespecteerd worden ?

• 8De Kallies17-10-2016

Fijn weekend.

Niet meer wat het geweest is. Ik kan mij wel vinden in de klachten van enkele beoordeelaars voor mij. Wij waren al 20 jaar niet meer geweest maar het publiek is aardig veranderd in die tijd en het zijn geen tokkies die dit gedrag uiten. Toch een heerlijk weekend gehad en bij het boshuis heerlijk wezen eten.

• 8Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair
  • 6Anja26-09-2016

Aso's overstemmen rust, onveilig door open vuur

De ligging is prachtig. De omgeving is heel erg mooi. Maar: ouders die te beroerd zijn op hun kinderen te letten, zodat die weinig anders doen dan gillen, schreeuwen. Een groep van maar liefst 12 lawaaiige mannen op een plek waar je maar met maximaal 6 mensen mag staan. Naaste buren met camper hebben ondanks vuurverbod kampvuur, waarvan de vlammen best hoog oplaaien. (hun hond blaft erg veel; die krijgen ze niet stil). Schuin tegenover willen ze (waarschijnlijk familie van die anderen) ook vuur. Hebben bijl (!!!) bij zich. Gelukkig kwam de boswachter er een opmerking over plaatsen. Later zijn deze buren (dus van beide vuurtjes) dronken, steken papieren zakjes aan (zo laveloos dat dat slecht lukt). Heel de nacht fel licht aan. Rookoverlast! Ik dacht dat hier rustzoekers kwamen, die zijn er voor het merendeel ook wel. Maar de egoistische tokkies overstemmen alles en brengen met hun vuurtjes anderen in gevaar. Wij hebben ons heel onveilig gevoeld. In je camper staan per slot van rekening gasflessen. Uit angst dus niet geslapen, want ik ben niet van plan in de camper door vuur te worden overvallen. 's Avonds gaan zeer veel tokkies bos na zonsondergang in: schijnwerpers, gekrijs en loslopende, achter wild aan hetzende honden. Komen laat blerend terug. Bah. Staatsbosbeheer, doe hier iets aan. Die tokkies hebben ongetwijfeld betaald voor een plek, maar ik toch ook en met mij ook die andere, wel rustige mensen.

• 4David04-08-2016

Niks geen rust

De natuur was prachtig, maar de rust op het terrein was ver te zoeken, gillende baby's in tentjes blaffende honden, ge gooi met irritante schuifdeuren van de busjes / campers. Kampeerders die je de hele dag zitten te observeren omdat ze niks te doen hebben waarschijnlijk. De boswachter is een mensenschuwe onaardige man. Bij klachten of problemen daar ben je op je zelf aangewezen. Het aso gehalte is behoorlijk hoog aan het worden daar heel jammer. Voor ons geen drie meer. Ik begrijp die mensen ook niet dat ze naar een rust camping komen om kabaal te maken. VRESELIJK !!!!! 14 dagen ergernis !!!!

• 1Eetgelegenheden
    • 3Staat v/h sanitair
  • 7maschahartog27-06-2016

Fijne plek, met wat nadelen

Mooie camping in the middle of nowhere, helaas wel meer opgedeeld in veldjes dan ik gehoopt had. Het weer zat niet erg mee, maar de omgeving is geweldig voor wandelen direct vanaf de camping (tip: wikiloc app). Onzinnig dat de vuurplaats pas na 1800 aan zou mogen, gelukkig waren er meer mensen aanwezig die niet roomer dan de paus waren en hem gewoon fijn eerder aandeden tijdens dit koude weekend. Sanitair prima. Erg zompig werd het wel met de regen. Officieel mag je ook niet met kolen bbqen wat wij niet wisten, dus dat hebben we wel gedaan, bij gebrek aan een electrisch apparaat en ik zie ook geen reden warom dat niet zou moeten kunnen , tenzij in het midden van een dry spell. Kinderen heerlijk gespeel, helaas weinig dieren gezien. Waarom een dergelijk terrein echter zo prijzig is gezien het volledige gebrek aan faciliteiten, begrijp ik niet. Prima voor onze kids van 10 en 12 jaar die heerlijk geravot hebben. 0 bereik, lastig als je buienradar echt wil checken.

• 9Staat v/h sanitair
  • 6Patrick26-06-2016

Mooie plek alleen jammer van dat volk

We boeken bewust op een natuur camping om groepsactiviteiten te ontlopen..afgelopen weekend werden we gek van luidruchtige mede kampeerders.. gillende kinderen schreeuwende dronkenlappen in de vuurhut blaffende honden.. ik vind als je niet stil kunt of wil zijn ga dan naar een camping waar dit normaal is. Staatsbosbeheer moet hier strenger op controleren. Meerdere rustzoekers zijn dit soort volk spuugzat.. misschien een 24 uur aanwezige beheerder kan dit probleem oplossen.

• 1Eetgelegenheden
  • 6daphne_326-06-2016

Mooi plekje, met toch wel wat nadelen

Mooie plek in het bos, lekker groen. Prima sanitair. Een heerlijk weekend gehad eigenlijk. Toch zijn er wat nadelen, die wij in elk geval niet verwacht hadden. De telefoonverbinding was ronduit slecht, best lastig als je met meer gezinnen komt (en je wilt bellen waar ze zijn en zo). Vuurtje stoken mag alleen 's avonds, dus marsmellos boven het vuurtje roosteren eind van de middag, gaat niet. Bbq mag niet met houtskool (wel gas). En onze kinderen konden niet zonder ouders lekker in het bos spelen, daarvoor was het gewoon echt te ver weg (stonden op plaats 10). Je moet dan als ouders steeds mee. Dat laatste vond ik vooral heel jammer voor een natuurcamping. Verder stond op de website een prijs van zo'n 25 euro voor 2 nachten, bij de zuil moest ik 54 euro afrekenen (met elektra). Blijkt dat de prijs op de website alleen voor de plek is, niet voor de mensen! Ik huur toch geen campingplek zonder kampeerders! Slechte info op de website dus. Wel voor de kinderen een grote zandhoop om in te spelen, vonden ze heerlijk!

• 7Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair