Hotel Landgoed Het Roode Koper

Hotel Landgoed Het Roode Koperstersterster

6.5Voldoende

Nederland, Gelderland, Ermelo

6.5Voldoende

We hebben een aantal aanbieders voor Landgoed Het Roode Koper voor je op een rij gezet:

• Kinderopvang

48 reviews over Hotel Landgoed Het Roode Koper

• 10Markus Thiemermann31-05-2012

Sprookje in het bos

Zeer gastvrij management, unieke ligging, personeel uiterst behulpzaam, zorgzaam en vriendelijk, kamers zijn in uitmuntende staat. personeel zeer behulpzaam en zorgzaam richting onze kinderen (zelfs met voornaam toegesproken). Op zeker terugkomen!

Gereisd met jonge kinderen in mei 2012

• 0hinkoer03-12-2011

Even lekker laten verwennen.

Genoten van het herfst-wandel arrangement. Twee dagen prachtig weer gehad en dat in een fantastische omgeving. Hotel prima met een geweldige service. Alle medewerkers zijn zeer klantvriendelijk ingesteld. Keuken geweldig en klasse wijnen met een goed advies erbij. Het kost wat, maar dan heb je ook wat! Komen zeker terug.

Gereisd met partner in januari 2011

• 9Julie02-05-2011

Het hotel ligt prachtig, heerlijk zwembad, mooie tuin, met kind prima, ze regelen een babyfoon en laten deze bij de receptie (indien gewenst) staan. Kamers waren wat klein, zeker met een kinderbad. Wel mooi en verzorgd. Ontbijt was ook goed en het terras was heerlijk.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2010

• 8Jeroen19-04-2011

Mooie locatie

Het Roode Koper is een mooi hotel op een prachtige locatie. Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. En het restaurant is uitstekend. Mooie gerechten en zeer mooie wijnen. Wij vonden de kamers wel enigszins gehorig, met name de deuren (wij zaten in het Koetshuis) en ook niet erg ruim. Overigens wel van alle gemakken voorzien, en uitstekend onderhouden. De prijs voor een weekendarrangement is zonder meer stevig. Waardoor de prijs / kwaliteit verhouding ons inziens wel wat onder druk staat.

Gereisd met partner in april 2011

• 8elineepie14-04-2011

Mooi

Het landgoed was prachtig. Dit werd vooral versterkt door het dikke pak sneeuw dat net was gevallen en de rokende schoorstenen. Het personeel was zeer vriendelijk en professioneel. De kamers vielen ons echter tegen. De ruimtes waren erg klein en de matrassen lagen niet comfortabel. Het eten 's avonds was luxe, mooi en heerlijk van smaak. Bietjes op 3 manier bereid en alle varianten waren even heerlijk. Wij hebben een aangenaam verblijf gehad, wij vonden de prijs/kwaliteit verhouding echter niet kloppend.

Gereisd met partner in december 2010

• 10E.L.M. Vissers14-03-2011

Een maand vakantie in slechts vijf dagen

Superlatieven schieten te kort voor een verblijf in de ontspannen sfeer die dit hotel biedt.

Gereisd met partner in juni 2009

• 9F van Doezelaar02-03-2011

Luxe verwennerij

In Hotel het Roode Koper weten ze wat service, gastvrijheid en culinair verwennen betekent. Het is een prachtig gelegen landhuis met grandeur en allure. Mooie meubels, comfortabele kamers en zeer vriendelijk personeel. Hier voel je je nog echt gast. Het is HET uitje voor een romantisch ontspannen weekend. Maar neem hier niet je kinderen mee naar toe. Fijner voor iedereen, ook voor de kinderen (die zullen het saai noemen...). Het eten was subliem, soms een ietsie pietsie te zout. Maar dat is een kwestie van smaak. Jammer dat er geen muzakje wordt gedraaid. Het was nu wel heeeel erg stil in de eetruimte. We zijn er voor de vierde keer geweest en we komen zeker terug. Goedkoop is het niet, maar het is het dubbel en dwars waard!

Gereisd met partner in februari 2011

• 8Leonie20-02-2011

Hemels genieten

Wat een verwennerij, zo'n weekendje Roode kooper! Mooie kamer (met eigen nespressoapparaat!), lekkere bedden en luxe sanitair. De ontvangst was hartelijk, en de bediening erg goed. We hebben genoten van een verrukkelijk, verrassend 5-gangendiner met heerlijk wijnarrangement. De sommelier wist waar hij het over had, en hij serveerde bijzondere wijnen met een verhaal. Ook het ontbijtbuffet was erg goed, veel keuze en alles van goede kwaliteit. De omgeving natuurlijk mooi, en de wandelroutes beginnen en eindigen bij het hotel. We hebben genoten!!

Gereisd met partner in februari 2011

• 9michel_409-12-2010

Perfecte plek voor een lang weekend.

Mooi in de bossen gelegen hotel met een enorm gastvrije ontvangst. Heerlijk eten en prima kamers. Ook prima uitrijmogelijkheden met je paard.

Gereisd met partner in september 2009

• 10Rogier en Marieke09-02-2010

Uitmuntend hotel

Geweldige ervaring gehad in dit hotel waar het je aan niets ontbreekt. Klantvriendelijkheid staat hier hoog in het vaandel. Wij hadden een culinair arrangement en het diner was meer dan voortreffelijk!

Gereisd met partner in februari 2010

3 tips over Hotel Landgoed Het Roode Koper

• svrijn, 04-09-2012

Door de week veel zakenmensen, dus het weekend is geschikter met kinderen.

• meestox, 09-05-2012

Ga wandelen, het is fantastisch!

• Dennis Vaandrager, 29-07-2013

Maak gebruik van de fietsen of maak een wandeling. Vergeet vooral niet te genieten van het heerlijke eten en bijpassende wijnen. Zeer geschikt als je paard rijdt. Ze hebben stallen en rijbak op het landgoed!

0 vragen over Hotel Landgoed Het Roode Koper

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Terras, Tuin
    • Overige servicesConcierge, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Strijkservice, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hiken, Paardrijden