Hotel Landgoed Het Roode Koper

7.2Goed

Hotel Info

• Kinderopvang
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Landgoed Het Roode Koper voor je op een rij gezet:

48 reviews over Hotel Landgoed Het Roode Koper

• 8Anoniem21-03-2009

Bijzonder Rood....

De ambiance is bijzonder, enigszins authentiek en enigszins "sleets" maar toch erg aantrekkelijk met de haardvuren, sofa's, etc.. Wanneer je gevoelig bent voor "Residence"sferen, is dit zeker een aanrader! Bediening is uiterst behulpzaam en correct. In het restaurant is het prima eten, hoewel er tot onze verbazing in portiegrootte nauwelijks onderscheid tussen hoofd- en tussen- of voorgerecht wordt gemaakt. Daarentegen is het ontbijt uiterst karig en de aanvulling matig. Wat de kamers betreft, ietwat krap, prima bedden en het "privé buiten" weer ruim, schoonmaken mag zeer veel zorgvuldiger en het ontbreken van een douchegordijn is toch uiterst lastig. De kamers zijn ook behoorlijk gehorig en dat is wel jammer.

Zeker een aanrader, maar de minpuntjes zijn toch echt voor verbetering vatbaar!

• 9GJ Platenkamp26-01-2009

Krap kamertje, maar fantastische liggeing

Veelbelovende site, midden in de bossen. Dan verwacht je ook een goede kamer. Helaas werden we weggestopt in kamer 9: nooit doen. Wel goede service, heerlijke menu's. Vonden de snelle boys van de bediening erg leuk. Entourage buiten is erg leuk: kaarsen, fakkels etc. Weet niet of we voor de herhaling gaan. Denk t niet. Ellen Platenkamp

• 10Ries en Bé18-01-2009

Ultiem genieten!

Een fantastisch hotel op een schitterende plek! Wij hadden een romantisch arrangement geboekt en romantisch was het! Fakkels, vuurkorf en overal kaarslicht. Ontvangst met champagne en lekker hapjes. Onze grand luxe kamer was erg mooi. Het diner was heerlijk beide avonden. Het personeel is zeer gastvrij en vriendelijk. Wij komen hier zeker nog eens terug!

• 9Ronald05-12-2008

Schitterend hotel op een prachtige plek

Mooie verrassing in de Veluwse bossen. Prachtige villa met zeer comfortabele kamers. Het restaurant is uitstekend. Ideale locatie voor een weekend weg uit de drukte.

• 9Leonie28-08-2008

Wat een prachtige plek!

Wat een plek! Echt letterlijk midden in het bos gelegen. We hebben er uitgebreid kunnen wandelen en fietsen, genoten van het heerlijke eten (een bijzonder goede keuken), vriendelijke en professionele bediening, prachtige ruime kamer, gezellige loungeruimtes. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Zeker voor herhaling vatbaar.

• 9Maria04-08-2008

Heerlijk!

Wat een heerlijk hotel, fantastische ligging en al het personeel is even vriendelijk. Het eten is inderdaad wat hoog geprijst, maar alles is even lekker. Al met al een weekend gehad om niet snel te vergeten.

• 9Meijer21-03-2008

Wij hebben een heerlijk verblijf gehad in Het Roode Koper. Mooi landgoed gelegen in de bossen, sfeervol ingerichte hotelkamer, heerlijke lounges om na een lange wandeling te kunnen genieten van een kop koffie of glas wijn, lekker eten en vriendelijk en behulpzaam personeel. Wij hebben genoten!

• 7Karin10-11-2007

Prijs-kwaliteit valt vies tegen. Allerduurste suite voor 2 nachten geboekt, maar om dan aan de ene kant uitzicht over en inkijk van de parkeerplaats, en van de andere kant uitzicht over en geluidsoverlast van de keukenafzuigkap vind ik niet passend. Geen reactie van personeel op klacht hierover. Inrichting kamer matig. Kokosvloerbedekking is niet prettig aan blote voeten, badkamer ziet er luxe uit, maar geeft overlast bij gebruik: hele vloer loopt onder bij gebruik douche, kleding volledig natgespetterd bij normaal gebruik wastafel. Eten is lekker maar zeker niet bijzonder. Beloofde champagne als welkomstdrankje blijkt prosecco te zijn. Tja, zo kan ik ook geld verdienen. Voordeel: restaurant is rookvrij. Nu graag ook nog 1 van de 3 loungekamers rookvrij, wij zijn van ellende terug naar de kamer gevlucht omdat de sigarenwalm in 2 ruimtes te erg was en de 3e in beslag werd genomen door luidruchtige familie met even luidruchtige baby.

• 6Roberta06-08-2007

Wij vonden prijs-kwaliteit verhouding niet kloppen om de volgende redenen. Kamer was erg klein en het was er zeer gehorig. Toen wij daar aankwamen was een rumoerig verjaardagsfeestje aan de gang. Wij hadden aan de balie geklaagd dat er kinderen de hele middag langs de receptie aan het rennen waren hetgeen je in de kamer hoorde door de houten planken. Bij uitchecken werd hier niet op terugkomen. Bij Diner werd wijnarrangement gebracht terwijl wij zeiden dat we losse glazen wilden bestellen. Kan op zich een vergissing zijn, maar is toch slordig. Hebben het maar zo gelaten maar maakte het nog veel duurder. Diner was vrij flauw en eenvoudig, maar ook niet slecht. Kortom wij vonden het het geld niet waard. De locatie en de tuin was wel erg mooi. Ik kon op de kamer ook geen enquete vinden. Meeste 4 sterrenhotels die kwaliteit belangrijk vinden hebben dit wel.We vonden het een teleurstelling.

• 8K. van den Broek26-03-2007

Een prachtig gelegen hotel in de bossen bij Ermelo. Luxe suite geboekt om m'n vrouw te verassen. 2 krappe kamertjes met een gammel koffietafeltje. Netjes ingericht weliswaar maar maakte de pretenties en de prijs niet waar. Bij aankomst bleef het beloofde welkomstdrankje achterwege. Hetzelfde arrogante jongmens was er wel als de kippen bij om een extra glas wijn bij het wijnarrangement 's avond door te berekenen. Bij vertrek gemeld dat ik niet echt tevreden was. GEEN REACTIE!!

3 tips over Hotel Landgoed Het Roode Koper

• svrijn, 04-09-2012

Door de week veel zakenmensen, dus het weekend is geschikter met kinderen.

• meestox, 09-05-2012

Ga wandelen, het is fantastisch!

• Dennis Vaandrager, 29-07-2013

Maak gebruik van de fietsen of maak een wandeling. Vergeet vooral niet te genieten van het heerlijke eten en bijpassende wijnen. Zeer geschikt als je paard rijdt. Ze hebben stallen en rijbak op het landgoed!

0 vragen over Hotel Landgoed Het Roode Koper

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Terras, Tuin
    • Overige servicesConcierge, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Strijkservice, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hiken, Paardrijden