Hotel Landgoed Het Roode Koper

7.8Goed

Hotel Info

• Kinderopvang
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Landgoed Het Roode Koper voor je op een rij gezet:

48 reviews over Hotel Landgoed Het Roode Koper

• 8Jeroen19-04-2011

Mooie locatie

Het Roode Koper is een mooi hotel op een prachtige locatie. Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. En het restaurant is uitstekend. Mooie gerechten en zeer mooie wijnen. Wij vonden de kamers wel enigszins gehorig, met name de deuren (wij zaten in het Koetshuis) en ook niet erg ruim. Overigens wel van alle gemakken voorzien, en uitstekend onderhouden. De prijs voor een weekendarrangement is zonder meer stevig. Waardoor de prijs / kwaliteit verhouding ons inziens wel wat onder druk staat.

• 8elineepie14-04-2011

Mooi

Het landgoed was prachtig. Dit werd vooral versterkt door het dikke pak sneeuw dat net was gevallen en de rokende schoorstenen. Het personeel was zeer vriendelijk en professioneel. De kamers vielen ons echter tegen. De ruimtes waren erg klein en de matrassen lagen niet comfortabel. Het eten 's avonds was luxe, mooi en heerlijk van smaak. Bietjes op 3 manier bereid en alle varianten waren even heerlijk. Wij hebben een aangenaam verblijf gehad, wij vonden de prijs/kwaliteit verhouding echter niet kloppend.

• 10E.L.M. Vissers14-03-2011

Een maand vakantie in slechts vijf dagen

Superlatieven schieten te kort voor een verblijf in de ontspannen sfeer die dit hotel biedt.

• 9F van Doezelaar02-03-2011

Luxe verwennerij

In Hotel het Roode Koper weten ze wat service, gastvrijheid en culinair verwennen betekent. Het is een prachtig gelegen landhuis met grandeur en allure. Mooie meubels, comfortabele kamers en zeer vriendelijk personeel. Hier voel je je nog echt gast. Het is HET uitje voor een romantisch ontspannen weekend. Maar neem hier niet je kinderen mee naar toe. Fijner voor iedereen, ook voor de kinderen (die zullen het saai noemen...). Het eten was subliem, soms een ietsie pietsie te zout. Maar dat is een kwestie van smaak. Jammer dat er geen muzakje wordt gedraaid. Het was nu wel heeeel erg stil in de eetruimte. We zijn er voor de vierde keer geweest en we komen zeker terug. Goedkoop is het niet, maar het is het dubbel en dwars waard!

• 8Leonie20-02-2011

Hemels genieten

Wat een verwennerij, zo'n weekendje Roode kooper! Mooie kamer (met eigen nespressoapparaat!), lekkere bedden en luxe sanitair. De ontvangst was hartelijk, en de bediening erg goed. We hebben genoten van een verrukkelijk, verrassend 5-gangendiner met heerlijk wijnarrangement. De sommelier wist waar hij het over had, en hij serveerde bijzondere wijnen met een verhaal. Ook het ontbijtbuffet was erg goed, veel keuze en alles van goede kwaliteit. De omgeving natuurlijk mooi, en de wandelroutes beginnen en eindigen bij het hotel. We hebben genoten!!

• 9michel_409-12-2010

Perfecte plek voor een lang weekend.

Mooi in de bossen gelegen hotel met een enorm gastvrije ontvangst. Heerlijk eten en prima kamers. Ook prima uitrijmogelijkheden met je paard.

• 10Rogier en Marieke09-02-2010

Uitmuntend hotel

Geweldige ervaring gehad in dit hotel waar het je aan niets ontbreekt. Klantvriendelijkheid staat hier hoog in het vaandel. Wij hadden een culinair arrangement en het diner was meer dan voortreffelijk!

• 9WEK03-11-2009

Een van de beste hotels van Nederland!

Het Roode Koper is zeker een van de beste hotels van Nederland!De service onder leiding van de familie Sorensen en de keuken van het hotel zijn uitmuntend. Het is aan te raden het culinaire arrangement te boeken.

• 10Ineke Huisman08-07-2009

Fantastische plek

We zochten rust, natuur, luxe en lekker eten en we hebben het allemaal gevonden op dit prachtige landgoed. Een bijzondere plek om te verblijven met heerlijk eten en erg vriendelijk personeel. Hier willen we zeker terugkomen.

• 10Angelique Tijs10-04-2009

Plekje om nooit meer te vergeten!!!

Wij zijn hier ( stel van 25 en 27 jaar ) geweest op 29 maart en de goden waren ons zeer goed gezind. Een prachtig hotel op een zeer bijzondere locatie. Rust is hetgeen je hier kunt vinden, evenals hoog culinair eten en een perfecte bediening van het restaurant! De "Grande de Luxe" kamers zijn ruim van opzet en de badkamer is helemaal af. Tweepersoons bad gesitueerd in de erker, dus 's ochtends heerlijk genieten van het zonnetje met een perfect ontbijt en een krantje. Je kunt hier prachtige wandelingen maken, zonder dat je je druk hoeft te maken over de herrie van langrijdende auto's. Probeer ook eens de uitzonderlijke wijnen die het restaurant te bieden heeft. Wij komen hier in de zomer nog eens terug om het gehele feestje nogmaals over te doen.

3 tips over Hotel Landgoed Het Roode Koper

• svrijn, 04-09-2012

Door de week veel zakenmensen, dus het weekend is geschikter met kinderen.

• meestox, 09-05-2012

Ga wandelen, het is fantastisch!

• Dennis Vaandrager, 29-07-2013

Maak gebruik van de fietsen of maak een wandeling. Vergeet vooral niet te genieten van het heerlijke eten en bijpassende wijnen. Zeer geschikt als je paard rijdt. Ze hebben stallen en rijbak op het landgoed!

0 vragen over Hotel Landgoed Het Roode Koper

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Terras, Tuin
    • Overige servicesConcierge, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Strijkservice, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hiken, Paardrijden