Hotel Landgoed Het Roode Koper

8.8Zwembad
5Hygiëne

Hotel Info

• Kinderopvang

We hebben een aantal aanbieders voor Landgoed Het Roode Koper voor je op een rij gezet:

48 reviews over Hotel Landgoed Het Roode Koper in het Nederlands

• 10familie De Wilde16-02-2009

Wat een schitterende plek!!

heerlijk met de kinds een weekendje weg geweest. We hadden kamer 1. On-hollandse kamer, lekker hastensbed en een uitzicht over de tuinen. We lieten de kinderen vooraf eten en konden de babyfoon bij de receptie laten toen wij aan ons heerlijke (echt goed!) 5-gangen diner gingen. Bediening was hoffelijk en ook goed met de kinderen. Super plek, we komen terug als het zonniger is want we zien dat buitenzwembad wel zitten met die ligbedden!

10Kamers

Met jonge kinderen

• 9GJ Platenkamp26-01-2009

Krap kamertje, maar fantastische liggeing

Veelbelovende site, midden in de bossen. Dan verwacht je ook een goede kamer. Helaas werden we weggestopt in kamer 9: nooit doen. Wel goede service, heerlijke menu's. Vonden de snelle boys van de bediening erg leuk. Entourage buiten is erg leuk: kaarsen, fakkels etc. Weet niet of we voor de herhaling gaan. Denk t niet. Ellen Platenkamp

6Kamers
    7Prijs/kwaliteit
    8Service

• 10Ries en Bé18-01-2009

Ultiem genieten!

Een fantastisch hotel op een schitterende plek! Wij hadden een romantisch arrangement geboekt en romantisch was het! Fakkels, vuurkorf en overal kaarslicht. Ontvangst met champagne en lekker hapjes. Onze grand luxe kamer was erg mooi. Het diner was heerlijk beide avonden. Het personeel is zeer gastvrij en vriendelijk. Wij komen hier zeker nog eens terug!

• 8Rudolf M11-01-2009

Goed en luxe hotel

Mooi hotel, niet al te groot op fantastisch landgoed. kamers zeer verzorgd, maar niet al te groot. Erg goede service. Restaurant was goed, maar niet de topkwalitiet die we hadden verwacht. Al met al prima stek.

7Eten
    7Kamers

Met jonge kinderen

• 9Ronald05-12-2008

Schitterend hotel op een prachtige plek

Mooie verrassing in de Veluwse bossen. Prachtige villa met zeer comfortabele kamers. Het restaurant is uitstekend. Ideale locatie voor een weekend weg uit de drukte.

• 9Leonie28-08-2008

Wat een prachtige plek!

Wat een plek! Echt letterlijk midden in het bos gelegen. We hebben er uitgebreid kunnen wandelen en fietsen, genoten van het heerlijke eten (een bijzonder goede keuken), vriendelijke en professionele bediening, prachtige ruime kamer, gezellige loungeruimtes. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Zeker voor herhaling vatbaar.

• 9Maria04-08-2008

Heerlijk!

Wat een heerlijk hotel, fantastische ligging en al het personeel is even vriendelijk. Het eten is inderdaad wat hoog geprijst, maar alles is even lekker. Al met al een weekend gehad om niet snel te vergeten.

8Kamers
    8Prijs/kwaliteit

• 9Meijer21-03-2008

Wij hebben een heerlijk verblijf gehad in Het Roode Koper. Mooi landgoed gelegen in de bossen, sfeervol ingerichte hotelkamer, heerlijke lounges om na een lange wandeling te kunnen genieten van een kop koffie of glas wijn, lekker eten en vriendelijk en behulpzaam personeel. Wij hebben genoten!

• 9Te Winkel20-03-2008

Heerlijk hotel in een huiselijke sfeer, wat een warm welkom! Vriendelijke medewerkers die erg behulpzaam waren. Lange wandeling gemaakt in de omgeving waarbij het geen probleem was om kleine lunch mee te nemen. 's Avonds smakelijk gegeten met lekkere wijnen. Wij gaan zeker terugkomen.

10Kamers

Familie

• 7Karin10-11-2007

Prijs-kwaliteit valt vies tegen. Allerduurste suite voor 2 nachten geboekt, maar om dan aan de ene kant uitzicht over en inkijk van de parkeerplaats, en van de andere kant uitzicht over en geluidsoverlast van de keukenafzuigkap vind ik niet passend. Geen reactie van personeel op klacht hierover. Inrichting kamer matig. Kokosvloerbedekking is niet prettig aan blote voeten, badkamer ziet er luxe uit, maar geeft overlast bij gebruik: hele vloer loopt onder bij gebruik douche, kleding volledig natgespetterd bij normaal gebruik wastafel. Eten is lekker maar zeker niet bijzonder. Beloofde champagne als welkomstdrankje blijkt prosecco te zijn. Tja, zo kan ik ook geld verdienen. Voordeel: restaurant is rookvrij. Nu graag ook nog 1 van de 3 loungekamers rookvrij, wij zijn van ellende terug naar de kamer gevlucht omdat de sigarenwalm in 2 ruimtes te erg was en de 3e in beslag werd genomen door luidruchtige familie met even luidruchtige baby.

7Eten
    7Kamers
    6Prijs/kwaliteit
    8Service

3 tips over Hotel Landgoed Het Roode Koper

• svrijn, 04-09-2012

Door de week veel zakenmensen, dus het weekend is geschikter met kinderen.

• meestox, 09-05-2012

Ga wandelen, het is fantastisch!

• Dennis Vaandrager, 29-07-2013

Maak gebruik van de fietsen of maak een wandeling. Vergeet vooral niet te genieten van het heerlijke eten en bijpassende wijnen. Zeer geschikt als je paard rijdt. Ze hebben stallen en rijbak op het landgoed!

0 vragen over Hotel Landgoed Het Roode Koper

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Terras, Tuin
    • Overige servicesConcierge, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Strijkservice, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hiken, Paardrijden