Kleine hotelsWeer vandaag27°10°
7,8

We hebben een aantal aanbieders voor Landgoed Het Roode Koper voor je op een rij gezet:

48 reviews over Hotel Landgoed Het Roode Koper in het Nederlands

Een maand vakantie in slechts vijf dagen

E.L.M. Vissers
14-3-2011

Superlatieven schieten te kort voor een verblijf in de ontspannen sfeer die dit hotel biedt.

Gereisd Met partner in juni 2009

Luxe verwennerij

F van Doezelaar
2-3-2011

In Hotel het Roode Koper weten ze wat service, gastvrijheid en culinair verwennen betekent. Het is een prachtig gelegen landhuis met grandeur en allure. Mooie meubels, comfortabele kamers en zeer vriendelijk personeel. Hier voel je je nog echt gast. Het is HET uitje voor een romantisch ontspannen weekend. Maar neem hier niet je kinderen mee naar toe. Fijner voor iedereen, ook voor de kinderen (die zullen het saai noemen...). Het eten was subliem, soms een ietsie pietsie te zout. Maar dat is een kwestie van smaak. Jammer dat er geen muzakje wordt gedraaid. Het was nu wel heeeel erg stil in de eetruimte. We zijn er voor de vierde keer geweest en we komen zeker terug. Goedkoop is het niet, maar het is het dubbel en dwars waard!

Gereisd Met partner in februari 2011

Hemels genieten

Leonie
20-2-2011

Wat een verwennerij, zo'n weekendje Roode kooper! Mooie kamer (met eigen nespressoapparaat!), lekkere bedden en luxe sanitair. De ontvangst was hartelijk, en de bediening erg goed. We hebben genoten van een verrukkelijk, verrassend 5-gangendiner met heerlijk wijnarrangement. De sommelier wist waar hij het over had, en hij serveerde bijzondere wijnen met een verhaal. Ook het ontbijtbuffet was erg goed, veel keuze en alles van goede kwaliteit. De omgeving natuurlijk mooi, en de wandelroutes beginnen en eindigen bij het hotel. We hebben genoten!!

Gereisd Met partner in februari 2011

Perfecte plek voor een lang weekend.

michel_4
9-12-2010

Mooi in de bossen gelegen hotel met een enorm gastvrije ontvangst. Heerlijk eten en prima kamers. Ook prima uitrijmogelijkheden met je paard.

Gereisd Met partner in Tue Sep 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Schitterende plek!

Pascal & Corina
13-5-2010

Schitterende bruiloft gehad op het landgoed, waarbij de aanwezige kinderen zeker niet vergeten werden. De soms lekkere informele sfeer werd soms weer stijfjes (bediening) tijdens het eten, maar zeker niet storend. Eten was heerlijk, waarbij de uitleg voornamelijk op de wijn lag en minder op het heerlijke eten. Kamers super en van (meer dan) alle gemakken voorzien!

Gereisd Met vrienden in mei 2010

Uitmuntend hotel

Rogier en Marieke
9-2-2010

Geweldige ervaring gehad in dit hotel waar het je aan niets ontbreekt. Klantvriendelijkheid staat hier hoog in het vaandel. Wij hadden een culinair arrangement en het diner was meer dan voortreffelijk!

Gereisd Met partner in februari 2010

Een van de beste hotels van Nederland!

WEK
3-11-2009

Het Roode Koper is zeker een van de beste hotels van Nederland!De service onder leiding van de familie Sorensen en de keuken van het hotel zijn uitmuntend. Het is aan te raden het culinaire arrangement te boeken.

Gereisd Met partner in Thu Oct 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Fantastische plek

Ineke Huisman
8-7-2009

We zochten rust, natuur, luxe en lekker eten en we hebben het allemaal gevonden op dit prachtige landgoed. Een bijzondere plek om te verblijven met heerlijk eten en erg vriendelijk personeel. Hier willen we zeker terugkomen.

Gereisd Met partner in Wed Jul 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Plekje om nooit meer te vergeten!!!

Angelique Tijs
10-4-2009

Wij zijn hier ( stel van 25 en 27 jaar ) geweest op 29 maart en de goden waren ons zeer goed gezind. Een prachtig hotel op een zeer bijzondere locatie. Rust is hetgeen je hier kunt vinden, evenals hoog culinair eten en een perfecte bediening van het restaurant! De "Grande de Luxe" kamers zijn ruim van opzet en de badkamer is helemaal af. Tweepersoons bad gesitueerd in de erker, dus 's ochtends heerlijk genieten van het zonnetje met een perfect ontbijt en een krantje. Je kunt hier prachtige wandelingen maken, zonder dat je je druk hoeft te maken over de herrie van langrijdende auto's. Probeer ook eens de uitzonderlijke wijnen die het restaurant te bieden heeft. Wij komen hier in de zomer nog eens terug om het gehele feestje nogmaals over te doen.

Gereisd Met partner in maart 2009

Bijzonder Rood....

Anoniem
21-3-2009

De ambiance is bijzonder, enigszins authentiek en enigszins "sleets" maar toch erg aantrekkelijk met de haardvuren, sofa's, etc.. Wanneer je gevoelig bent voor "Residence"sferen, is dit zeker een aanrader! Bediening is uiterst behulpzaam en correct. In het restaurant is het prima eten, hoewel er tot onze verbazing in portiegrootte nauwelijks onderscheid tussen hoofd- en tussen- of voorgerecht wordt gemaakt. Daarentegen is het ontbijt uiterst karig en de aanvulling matig. Wat de kamers betreft, ietwat krap, prima bedden en het "privé buiten" weer ruim, schoonmaken mag zeer veel zorgvuldiger en het ontbreken van een douchegordijn is toch uiterst lastig. De kamers zijn ook behoorlijk gehorig en dat is wel jammer.

Zeker een aanrader, maar de minpuntjes zijn toch echt voor verbetering vatbaar!

Gereisd Met partner in maart 2009

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesConcierge, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Strijkservice, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hiken, Paardrijden
  • TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Landgoed Het Roode Koper in Ermelo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Landgoed Het Roode Koper zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.