Kleine hotelsWeer vandaag17°
7,8

We hebben een aantal aanbieders voor Landgoed Het Roode Koper voor je op een rij gezet:

48 reviews over Hotel Landgoed Het Roode Koper in het Nederlands

Het ultieme weekendje weg.

svrijn
4-9-2012

Met of zonder kinderen is dit het perfecte hotel voor een weekend of midweek Veluwe. Middenin een eeuwenoud bos, waan je je in andere tijden. On Nederlands goede en attente bediening, zeer mooi onderhouden tuin met verwarmd zwembad. De mooist gelegen tennisbaan met nieuw kunstgras te bereiken door een tunnel van rododendrons middenin het bos. De kinderen kunnen zwemmen, eindeloos spelen in de tuin, voetballen op het gazon want ondanks de chique accommodatie, mogen de kinderen er veel. Fietsen, wandelen, hardlopen, alles in een prachtige omgeving. Een soort buitenland in Nederland.

Gereisd Met vrienden in Wed Aug 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Zaak met pretenties, die niet waargemaakt worden

Nicole
17-7-2012

Het landschap is prachtig, maar..

Ja, je betaalt hier ruim 100 euro persoon voor een diner, als ze dan de servetten vergeten en je ruim 3 uur laten zitten, omdat ze je vergeten zijn is toch niet mijn idee van kwaliteit. Ze doen ook geen enkele moeite om dit soort problemen op te lossen.

We hadden een ruime kamer (superior), maar ik sta er versteld van dat anno 2012 geen airco in een kamer van ruim 250 euro per nacht is, de kamer was ook niet gelucht bij aankomst en het duurde bijna twee dagen voor de mufheid verdwenen was. Te weinig opbergruimte in deze verder ruime kamer. De badkamer was prima. We waren overigens eerst in een verkeerde kamer gestopt omdat de receptionistes niet te vinden waren.

En dan..je wilt 's middags een drankje drinken op het terras. Daar waren toch minimaal vier mensen voor nodig om te beslissen of dat wel kon en waar we dan mochten gaan zitten

Al met al zal ik hier niet snel terugkomen...

Gereisd Met partner in mei 2012

Wat een top plek!

Sander van lent
31-5-2012

Wederom een topweekend met het hele gezin gehad. Schitterend hotel, top kamers (meeste zijn pas nieuw), eten fantastisch. Kids kunnen in het zwembad, tennissen of "gewoon" in het bos spelen. Zeer gastvrij. Kortom, absolute aanrader.

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2012

Sprookje in het bos

Markus Thiemermann
31-5-2012

Zeer gastvrij management, unieke ligging, personeel uiterst behulpzaam, zorgzaam en vriendelijk, kamers zijn in uitmuntende staat. personeel zeer behulpzaam en zorgzaam richting onze kinderen (zelfs met voornaam toegesproken). Op zeker terugkomen!

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2012

Mooie locatie,ruime kamer,vriendelijk personeel

meestox
9-5-2012

Om te beginnen een prachtig hotel om te zien midden in het bos. Geweldige wandelroutes, veel vogeltjes die fluiten. Het personeel uiterst vriendelijk en behulpzaam. Kamers zeer ruim met tv en een zitje. Wel erg muf. Deze geur komt denk ik doordat het een oud pand is. Deze geur zit in de vloer en in het behang en gordijnen. Mensen met astma, niet boeken, Het eten viel een beetje tegen. Alles was met kaas. Geitekaas, oude kaas, brie, jonge kaas, zelfs in de soep zat kaas. En ik lust geen kaas. Het hert was nog rauw. Het toetje was heerlijk. Ontbijt prima heerlijk vers brood. Mooie vergaderruimtes en gezellige lounge met bar.

Gereisd Met vrienden in Tue May 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Even lekker laten verwennen.

hinkoer
Sat Dec 03 2011 11:07:35 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Genoten van het herfst-wandel arrangement. Twee dagen prachtig weer gehad en dat in een fantastische omgeving. Hotel prima met een geweldige service. Alle medewerkers zijn zeer klantvriendelijk ingesteld. Keuken geweldig en klasse wijnen met een goed advies erbij. Het kost wat, maar dan heb je ook wat! Komen zeker terug.

Gereisd Met partner in januari 2011

Wat een geweldig grote kamer en mooie locatie

jennaatje80
10-7-2011

Vorige week een bruiloft gehad op het Roode Koper. We hadden een kamer met 2 verdiepingen. De kamers waren erg schoon en heel ruim. Badkamer met 2 wasbakken wat geweldig is als je met 3 vrouwen op een kamer slaapt. Het ontbijt vond ik een beetje tegenvallen. Kwaliteit was goed, maar heb wel eens uitgebreider mee gemaakt.

Gereisd Met vrienden in juli 2011

Julie
2-5-2011

Het hotel ligt prachtig, heerlijk zwembad, mooie tuin, met kind prima, ze regelen een babyfoon en laten deze bij de receptie (indien gewenst) staan. Kamers waren wat klein, zeker met een kinderbad. Wel mooi en verzorgd. Ontbijt was ook goed en het terras was heerlijk.

Gereisd Met jonge kinderen in Thu Jul 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Mooie locatie

Jeroen
19-4-2011

Het Roode Koper is een mooi hotel op een prachtige locatie. Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. En het restaurant is uitstekend. Mooie gerechten en zeer mooie wijnen. Wij vonden de kamers wel enigszins gehorig, met name de deuren (wij zaten in het Koetshuis) en ook niet erg ruim. Overigens wel van alle gemakken voorzien, en uitstekend onderhouden. De prijs voor een weekendarrangement is zonder meer stevig. Waardoor de prijs / kwaliteit verhouding ons inziens wel wat onder druk staat.

Gereisd Met partner in april 2011

Mooi

elineepie
14-4-2011

Het landgoed was prachtig. Dit werd vooral versterkt door het dikke pak sneeuw dat net was gevallen en de rokende schoorstenen. Het personeel was zeer vriendelijk en professioneel. De kamers vielen ons echter tegen. De ruimtes waren erg klein en de matrassen lagen niet comfortabel. Het eten 's avonds was luxe, mooi en heerlijk van smaak. Bietjes op 3 manier bereid en alle varianten waren even heerlijk. Wij hebben een aangenaam verblijf gehad, wij vonden de prijs/kwaliteit verhouding echter niet kloppend.

Gereisd Met partner in december 2010

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesConcierge, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Strijkservice, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hiken, Paardrijden
  • TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Landgoed Het Roode Koper in Ermelo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Landgoed Het Roode Koper zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.