Kleine hotelsWeer vandaag18°
7,8

We hebben een aantal aanbieders voor Landgoed Het Roode Koper voor je op een rij gezet:

4 reviews over Hotel Landgoed Het Roode Koper in het Nederlands

Perfect

bjdijk44
18-2-2015

2 overnachtingen op het landgoed gehad. Zeer prettige ontvangst en het personeel doet de hele tijd zijn uiterste best om het de gasten naar de zin te maken. Geweldig eten met lekkere wijnen. Op de kamer misten wij een kofferstandaard. Al met al: je krijgt wel waar voor je geld.

Gereisd Anders in januari 2015
2006

We hebben 1 overnachting,5 gangen diner,ontbijt gehad van

willy
6-12-2006

We hebben 1 overnachting,5 gangen diner,ontbijt gehad van het bedrijf waar mijn man werkt. Uitstekend hotel, we hebben in kamer 12 geslapen, wat een luxe. badkamer met bad/douche,zeepje, lotion,schoenpoets,repareersetje,badschuim, alles was er. Groot bed, luxe koffiesetapparaat, er was tv een zitje met op de tafel wat fruit, netjes was alles. Het diner was uitstekend het personeel krijg van mij een 10, voor de uitstekende bediening. Het ontbijt was heel uitgebreid. Fruit, allerlei soorten brood, kaas, gebakken bacon zalm enz. voor mij mag dit nog een keer en als het kan een dag langer.

Gereisd Anders in Wed Dec 06 2006 20:50:43 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2005

Een fantastische ligging midden in het bos, prachtige Pas

Johan
23-8-2005

Een fantastische ligging midden in het bos, prachtige kamers, mooie tuin. Pas op echter schoonmaaksters, we kijken niet alleen naar de verwarming of er schoongemaakt is !

Gereisd Anders in augustus 2005

ik vond het een toppertje !!! heel smaakvol ingericht , ,

karin
8-5-2005

ik vond het een toppertje !!! heel smaakvol ingericht , sliepen in het koetshuis , midden in de bossen ,hond mee en goede keuken , ga er zeker nog eens heen !!!

Gereisd Anders in mei 2005

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesConcierge, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Strijkservice, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hiken, Paardrijden
  • TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Landgoed Het Roode Koper in Ermelo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Landgoed Het Roode Koper zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.