Kleine hotelsWeer vandaag18°
7,8

We hebben een aantal aanbieders voor Landgoed Het Roode Koper voor je op een rij gezet:

4 reviews over Hotel Landgoed Het Roode Koper in het Nederlands

Het ultieme weekendje weg.

svrijn
4-9-2012

Met of zonder kinderen is dit het perfecte hotel voor een weekend of midweek Veluwe. Middenin een eeuwenoud bos, waan je je in andere tijden. On Nederlands goede en attente bediening, zeer mooi onderhouden tuin met verwarmd zwembad. De mooist gelegen tennisbaan met nieuw kunstgras te bereiken door een tunnel van rododendrons middenin het bos. De kinderen kunnen zwemmen, eindeloos spelen in de tuin, voetballen op het gazon want ondanks de chique accommodatie, mogen de kinderen er veel. Fietsen, wandelen, hardlopen, alles in een prachtige omgeving. Een soort buitenland in Nederland.

Gereisd Met vrienden in Wed Aug 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Mooie locatie,ruime kamer,vriendelijk personeel

meestox
9-5-2012

Om te beginnen een prachtig hotel om te zien midden in het bos. Geweldige wandelroutes, veel vogeltjes die fluiten. Het personeel uiterst vriendelijk en behulpzaam. Kamers zeer ruim met tv en een zitje. Wel erg muf. Deze geur komt denk ik doordat het een oud pand is. Deze geur zit in de vloer en in het behang en gordijnen. Mensen met astma, niet boeken, Het eten viel een beetje tegen. Alles was met kaas. Geitekaas, oude kaas, brie, jonge kaas, zelfs in de soep zat kaas. En ik lust geen kaas. Het hert was nog rauw. Het toetje was heerlijk. Ontbijt prima heerlijk vers brood. Mooie vergaderruimtes en gezellige lounge met bar.

Gereisd Met vrienden in Tue May 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Wat een geweldig grote kamer en mooie locatie

jennaatje80
10-7-2011

Vorige week een bruiloft gehad op het Roode Koper. We hadden een kamer met 2 verdiepingen. De kamers waren erg schoon en heel ruim. Badkamer met 2 wasbakken wat geweldig is als je met 3 vrouwen op een kamer slaapt. Het ontbijt vond ik een beetje tegenvallen. Kwaliteit was goed, maar heb wel eens uitgebreider mee gemaakt.

Gereisd Met vrienden in juli 2011

Schitterende plek!

Pascal & Corina
13-5-2010

Schitterende bruiloft gehad op het landgoed, waarbij de aanwezige kinderen zeker niet vergeten werden. De soms lekkere informele sfeer werd soms weer stijfjes (bediening) tijdens het eten, maar zeker niet storend. Eten was heerlijk, waarbij de uitleg voornamelijk op de wijn lag en minder op het heerlijke eten. Kamers super en van (meer dan) alle gemakken voorzien!

Gereisd Met vrienden in mei 2010

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesConcierge, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Strijkservice, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hiken, Paardrijden
  • TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Landgoed Het Roode Koper in Ermelo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Landgoed Het Roode Koper zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.