Hotel Landgoed Het Roode Koper

7.2Goed

Hotel Info

• Kinderopvang
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Landgoed Het Roode Koper voor je op een rij gezet:

48 reviews over Hotel Landgoed Het Roode Koper

• 10svrijn04-09-2012

Het ultieme weekendje weg.

Met of zonder kinderen is dit het perfecte hotel voor een weekend of midweek Veluwe. Middenin een eeuwenoud bos, waan je je in andere tijden. On Nederlands goede en attente bediening, zeer mooi onderhouden tuin met verwarmd zwembad. De mooist gelegen tennisbaan met nieuw kunstgras te bereiken door een tunnel van rododendrons middenin het bos. De kinderen kunnen zwemmen, eindeloos spelen in de tuin, voetballen op het gazon want ondanks de chique accommodatie, mogen de kinderen er veel. Fietsen, wandelen, hardlopen, alles in een prachtige omgeving. Een soort buitenland in Nederland.

• 9Sander van lent31-05-2012

Wat een top plek!

Wederom een topweekend met het hele gezin gehad. Schitterend hotel, top kamers (meeste zijn pas nieuw), eten fantastisch. Kids kunnen in het zwembad, tennissen of "gewoon" in het bos spelen. Zeer gastvrij. Kortom, absolute aanrader.

• 10Markus Thiemermann31-05-2012

Sprookje in het bos

Zeer gastvrij management, unieke ligging, personeel uiterst behulpzaam, zorgzaam en vriendelijk, kamers zijn in uitmuntende staat. personeel zeer behulpzaam en zorgzaam richting onze kinderen (zelfs met voornaam toegesproken). Op zeker terugkomen!

• 8meestox09-05-2012

Mooie locatie,ruime kamer,vriendelijk personeel

Om te beginnen een prachtig hotel om te zien midden in het bos. Geweldige wandelroutes, veel vogeltjes die fluiten. Het personeel uiterst vriendelijk en behulpzaam. Kamers zeer ruim met tv en een zitje. Wel erg muf. Deze geur komt denk ik doordat het een oud pand is. Deze geur zit in de vloer en in het behang en gordijnen. Mensen met astma, niet boeken, Het eten viel een beetje tegen. Alles was met kaas. Geitekaas, oude kaas, brie, jonge kaas, zelfs in de soep zat kaas. En ik lust geen kaas. Het hert was nog rauw. Het toetje was heerlijk. Ontbijt prima heerlijk vers brood. Mooie vergaderruimtes en gezellige lounge met bar.

• 9jennaatje8010-07-2011

Wat een geweldig grote kamer en mooie locatie

Vorige week een bruiloft gehad op het Roode Koper. We hadden een kamer met 2 verdiepingen. De kamers waren erg schoon en heel ruim. Badkamer met 2 wasbakken wat geweldig is als je met 3 vrouwen op een kamer slaapt. Het ontbijt vond ik een beetje tegenvallen. Kwaliteit was goed, maar heb wel eens uitgebreider mee gemaakt.

• 9Julie02-05-2011

Het hotel ligt prachtig, heerlijk zwembad, mooie tuin, met kind prima, ze regelen een babyfoon en laten deze bij de receptie (indien gewenst) staan. Kamers waren wat klein, zeker met een kinderbad. Wel mooi en verzorgd. Ontbijt was ook goed en het terras was heerlijk.

• 8Pascal & Corina13-05-2010

Schitterende plek!

Schitterende bruiloft gehad op het landgoed, waarbij de aanwezige kinderen zeker niet vergeten werden. De soms lekkere informele sfeer werd soms weer stijfjes (bediening) tijdens het eten, maar zeker niet storend. Eten was heerlijk, waarbij de uitleg voornamelijk op de wijn lag en minder op het heerlijke eten. Kamers super en van (meer dan) alle gemakken voorzien!

• 10familie De Wilde16-02-2009

Wat een schitterende plek!!

heerlijk met de kinds een weekendje weg geweest. We hadden kamer 1. On-hollandse kamer, lekker hastensbed en een uitzicht over de tuinen. We lieten de kinderen vooraf eten en konden de babyfoon bij de receptie laten toen wij aan ons heerlijke (echt goed!) 5-gangen diner gingen. Bediening was hoffelijk en ook goed met de kinderen. Super plek, we komen terug als het zonniger is want we zien dat buitenzwembad wel zitten met die ligbedden!

• 8Rudolf M11-01-2009

Goed en luxe hotel

Mooi hotel, niet al te groot op fantastisch landgoed. kamers zeer verzorgd, maar niet al te groot. Erg goede service. Restaurant was goed, maar niet de topkwalitiet die we hadden verwacht. Al met al prima stek.

3 tips over Hotel Landgoed Het Roode Koper

• svrijn, 04-09-2012

Door de week veel zakenmensen, dus het weekend is geschikter met kinderen.

• meestox, 09-05-2012

Ga wandelen, het is fantastisch!

• Dennis Vaandrager, 29-07-2013

Maak gebruik van de fietsen of maak een wandeling. Vergeet vooral niet te genieten van het heerlijke eten en bijpassende wijnen. Zeer geschikt als je paard rijdt. Ze hebben stallen en rijbak op het landgoed!

0 vragen over Hotel Landgoed Het Roode Koper

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Terras, Tuin
    • Overige servicesConcierge, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Strijkservice, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hiken, Paardrijden