Hotel Landgoed Het Roode Koper

7.8Goed

Hotel Info

• Kinderopvang
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Landgoed Het Roode Koper voor je op een rij gezet:

48 reviews over Hotel Landgoed Het Roode Koper

• 9Sander van lent31-05-2012

Wat een top plek!

Wederom een topweekend met het hele gezin gehad. Schitterend hotel, top kamers (meeste zijn pas nieuw), eten fantastisch. Kids kunnen in het zwembad, tennissen of "gewoon" in het bos spelen. Zeer gastvrij. Kortom, absolute aanrader.

• 10Markus Thiemermann31-05-2012

Sprookje in het bos

Zeer gastvrij management, unieke ligging, personeel uiterst behulpzaam, zorgzaam en vriendelijk, kamers zijn in uitmuntende staat. personeel zeer behulpzaam en zorgzaam richting onze kinderen (zelfs met voornaam toegesproken). Op zeker terugkomen!

• 9Julie02-05-2011

Het hotel ligt prachtig, heerlijk zwembad, mooie tuin, met kind prima, ze regelen een babyfoon en laten deze bij de receptie (indien gewenst) staan. Kamers waren wat klein, zeker met een kinderbad. Wel mooi en verzorgd. Ontbijt was ook goed en het terras was heerlijk.

• 10familie De Wilde16-02-2009

Wat een schitterende plek!!

heerlijk met de kinds een weekendje weg geweest. We hadden kamer 1. On-hollandse kamer, lekker hastensbed en een uitzicht over de tuinen. We lieten de kinderen vooraf eten en konden de babyfoon bij de receptie laten toen wij aan ons heerlijke (echt goed!) 5-gangen diner gingen. Bediening was hoffelijk en ook goed met de kinderen. Super plek, we komen terug als het zonniger is want we zien dat buitenzwembad wel zitten met die ligbedden!

• 8Rudolf M11-01-2009

Goed en luxe hotel

Mooi hotel, niet al te groot op fantastisch landgoed. kamers zeer verzorgd, maar niet al te groot. Erg goede service. Restaurant was goed, maar niet de topkwalitiet die we hadden verwacht. Al met al prima stek.

• 9Te Winkel20-03-2008

Heerlijk hotel in een huiselijke sfeer, wat een warm welkom! Vriendelijke medewerkers die erg behulpzaam waren. Lange wandeling gemaakt in de omgeving waarbij het geen probleem was om kleine lunch mee te nemen. 's Avonds smakelijk gegeten met lekkere wijnen. Wij gaan zeker terugkomen.

• 8Michel30-10-2007

Ontvangst was zeer goed. We werden op de parkeerplaats meteen ontvangen door een van de medewerkers. Verder fantastische kamer met uitzicht over de tuinen. Het diner was erg goed alles uiterst verfijnd en de borden waren warm. Een uiterst vriendelijke jongeman schonk een prima wijnarrangement en heeft de wijnen later nog voor ons opgeschreven. Het ontbijt was uitgebreid en alles vers. Kortom een heerlijk weekend rust en je laten verwennen.

• 9wilma02-08-2007

Toen we daar kwamen mochten we eerst niets drinken, omdat er een bruilofsfeest bezig was, maar later toen ze wisten dat we er ook zouden overnachten mochten we wel wat gaan drinken. Voor de rest eten was goed, alleen die schalen op het eten hoeft van mij niet echt. Verder vind ik het wel prijzig! maar Het hotel is Super mooi!

• 9Ineke van der Vleuten15-06-2007

Wij hebben enkel lof over het hotel én het vriendelijke onthaal door Macha.Het hotel straalt een enorme rust uit waar het echt genieten is.Als belgen zijn wij verwend op vlak van eten maar vooral het ontbijt was op en top verzorgd.Mijn moeder en ik hebben genoten en prijzen het hotel zeker en vast aan.We hopen nog terug te komen.

3 tips over Hotel Landgoed Het Roode Koper

• svrijn, 04-09-2012

Door de week veel zakenmensen, dus het weekend is geschikter met kinderen.

• meestox, 09-05-2012

Ga wandelen, het is fantastisch!

• Dennis Vaandrager, 29-07-2013

Maak gebruik van de fietsen of maak een wandeling. Vergeet vooral niet te genieten van het heerlijke eten en bijpassende wijnen. Zeer geschikt als je paard rijdt. Ze hebben stallen en rijbak op het landgoed!

0 vragen over Hotel Landgoed Het Roode Koper

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Terras, Tuin
    • Overige servicesConcierge, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Strijkservice, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hiken, Paardrijden