Hotel Landgoed Het Roode Koper

7.8Goed

Hotel Info

• Kinderopvang
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Landgoed Het Roode Koper voor je op een rij gezet:

48 reviews over Hotel Landgoed Het Roode Koper

• 8Colin25-02-2016

Niet mijn ding, maar wel prachtig!

De locatie en het verblijf zijn echt prachtig. Toen wij er waren lag er ook nog wat sneeuw en dat was een heel mooi plaatje. Ik weet niet precies welke kamer ik had, maar hij was ruim, netjes en heeft een heerlijk bed! Personeel was erg vriendelijk en eten was zeer smakelijk. Ik heb geen op- of aanmerkingen, maar privé zal ik hier niet zo snel naartoe gaan. Het is mij iets te chic allemaal. Doet verder niets af aan de kwaliteit van het Roode Koper!

Zakelijk

• 9Sander van lent31-05-2012

Wat een top plek!

Wederom een topweekend met het hele gezin gehad. Schitterend hotel, top kamers (meeste zijn pas nieuw), eten fantastisch. Kids kunnen in het zwembad, tennissen of "gewoon" in het bos spelen. Zeer gastvrij. Kortom, absolute aanrader.

• 10Markus Thiemermann31-05-2012

Sprookje in het bos

Zeer gastvrij management, unieke ligging, personeel uiterst behulpzaam, zorgzaam en vriendelijk, kamers zijn in uitmuntende staat. personeel zeer behulpzaam en zorgzaam richting onze kinderen (zelfs met voornaam toegesproken). Op zeker terugkomen!

• 9Julie02-05-2011

Het hotel ligt prachtig, heerlijk zwembad, mooie tuin, met kind prima, ze regelen een babyfoon en laten deze bij de receptie (indien gewenst) staan. Kamers waren wat klein, zeker met een kinderbad. Wel mooi en verzorgd. Ontbijt was ook goed en het terras was heerlijk.

• 10familie De Wilde16-02-2009

Wat een schitterende plek!!

heerlijk met de kinds een weekendje weg geweest. We hadden kamer 1. On-hollandse kamer, lekker hastensbed en een uitzicht over de tuinen. We lieten de kinderen vooraf eten en konden de babyfoon bij de receptie laten toen wij aan ons heerlijke (echt goed!) 5-gangen diner gingen. Bediening was hoffelijk en ook goed met de kinderen. Super plek, we komen terug als het zonniger is want we zien dat buitenzwembad wel zitten met die ligbedden!

• 8Rudolf M11-01-2009

Goed en luxe hotel

Mooi hotel, niet al te groot op fantastisch landgoed. kamers zeer verzorgd, maar niet al te groot. Erg goede service. Restaurant was goed, maar niet de topkwalitiet die we hadden verwacht. Al met al prima stek.

3 tips over Hotel Landgoed Het Roode Koper

• svrijn, 04-09-2012

Door de week veel zakenmensen, dus het weekend is geschikter met kinderen.

• meestox, 09-05-2012

Ga wandelen, het is fantastisch!

• Dennis Vaandrager, 29-07-2013

Maak gebruik van de fietsen of maak een wandeling. Vergeet vooral niet te genieten van het heerlijke eten en bijpassende wijnen. Zeer geschikt als je paard rijdt. Ze hebben stallen en rijbak op het landgoed!

0 vragen over Hotel Landgoed Het Roode Koper

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Terras, Tuin
    • Overige servicesConcierge, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Strijkservice, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hiken, Paardrijden