Kleine hotelsWeer vandaag16°
7,8

We hebben een aantal aanbieders voor Landgoed Het Roode Koper voor je op een rij gezet:

5 reviews over Hotel Landgoed Het Roode Koper in het Nederlands

Wat een top plek!

Sander van lent
31-5-2012

Wederom een topweekend met het hele gezin gehad. Schitterend hotel, top kamers (meeste zijn pas nieuw), eten fantastisch. Kids kunnen in het zwembad, tennissen of "gewoon" in het bos spelen. Zeer gastvrij. Kortom, absolute aanrader.

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2012

Sprookje in het bos

Markus Thiemermann
31-5-2012

Zeer gastvrij management, unieke ligging, personeel uiterst behulpzaam, zorgzaam en vriendelijk, kamers zijn in uitmuntende staat. personeel zeer behulpzaam en zorgzaam richting onze kinderen (zelfs met voornaam toegesproken). Op zeker terugkomen!

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2012

Julie
2-5-2011

Het hotel ligt prachtig, heerlijk zwembad, mooie tuin, met kind prima, ze regelen een babyfoon en laten deze bij de receptie (indien gewenst) staan. Kamers waren wat klein, zeker met een kinderbad. Wel mooi en verzorgd. Ontbijt was ook goed en het terras was heerlijk.

Gereisd Met jonge kinderen in Thu Jul 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Wat een schitterende plek!!

familie De Wilde
16-2-2009

heerlijk met de kinds een weekendje weg geweest. We hadden kamer 1. On-hollandse kamer, lekker hastensbed en een uitzicht over de tuinen. We lieten de kinderen vooraf eten en konden de babyfoon bij de receptie laten toen wij aan ons heerlijke (echt goed!) 5-gangen diner gingen. Bediening was hoffelijk en ook goed met de kinderen. Super plek, we komen terug als het zonniger is want we zien dat buitenzwembad wel zitten met die ligbedden!

Gereisd Met jonge kinderen in februari 2009

Goed en luxe hotel

Rudolf M
11-1-2009

Mooi hotel, niet al te groot op fantastisch landgoed. kamers zeer verzorgd, maar niet al te groot. Erg goede service. Restaurant was goed, maar niet de topkwalitiet die we hadden verwacht. Al met al prima stek.

Gereisd Met jonge kinderen in Thu Jan 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesConcierge, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Strijkservice, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hiken, Paardrijden
  • TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Landgoed Het Roode Koper in Ermelo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Landgoed Het Roode Koper zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.