Hotel Landgoed Het Roode Koper

8.8Zwembad
5Hygiëne

Hotel Info

• Kinderopvang

We hebben een aantal aanbieders voor Landgoed Het Roode Koper voor je op een rij gezet:

4 reviews over Hotel Landgoed Het Roode Koper in het Nederlands

• 9Te Winkel20-03-2008

Heerlijk hotel in een huiselijke sfeer, wat een warm welkom! Vriendelijke medewerkers die erg behulpzaam waren. Lange wandeling gemaakt in de omgeving waarbij het geen probleem was om kleine lunch mee te nemen. 's Avonds smakelijk gegeten met lekkere wijnen. Wij gaan zeker terugkomen.

9Eten
    10Kamers
    9Prijs/kwaliteit
    10Service

• 8Michel30-10-2007

Ontvangst was zeer goed. We werden op de parkeerplaats meteen ontvangen door een van de medewerkers. Verder fantastische kamer met uitzicht over de tuinen. Het diner was erg goed alles uiterst verfijnd en de borden waren warm. Een uiterst vriendelijke jongeman schonk een prima wijnarrangement en heeft de wijnen later nog voor ons opgeschreven. Het ontbijt was uitgebreid en alles vers. Kortom een heerlijk weekend rust en je laten verwennen.

8Eten
    8Kamers
    7Prijs/kwaliteit
    8Service

• 9wilma02-08-2007

Toen we daar kwamen mochten we eerst niets drinken, omdat er een bruilofsfeest bezig was, maar later toen ze wisten dat we er ook zouden overnachten mochten we wel wat gaan drinken. Voor de rest eten was goed, alleen die schalen op het eten hoeft van mij niet echt. Verder vind ik het wel prijzig! maar Het hotel is Super mooi!

9Eten
    10Kamers
    5Prijs/kwaliteit
    9Service
    9Ligging

• 9Ineke van der Vleuten15-06-2007

Wij hebben enkel lof over het hotel én het vriendelijke onthaal door Macha.Het hotel straalt een enorme rust uit waar het echt genieten is.Als belgen zijn wij verwend op vlak van eten maar vooral het ontbijt was op en top verzorgd.Mijn moeder en ik hebben genoten en prijzen het hotel zeker en vast aan.We hopen nog terug te komen.

8Eten
    9Kamers
    8Prijs/kwaliteit
    9Service

3 tips over Hotel Landgoed Het Roode Koper

• svrijn, 04-09-2012

Door de week veel zakenmensen, dus het weekend is geschikter met kinderen.

• meestox, 09-05-2012

Ga wandelen, het is fantastisch!

• Dennis Vaandrager, 29-07-2013

Maak gebruik van de fietsen of maak een wandeling. Vergeet vooral niet te genieten van het heerlijke eten en bijpassende wijnen. Zeer geschikt als je paard rijdt. Ze hebben stallen en rijbak op het landgoed!

0 vragen over Hotel Landgoed Het Roode Koper

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Terras, Tuin
    • Overige servicesConcierge, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Strijkservice, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hiken, Paardrijden