Hotel Landgoed Het Roode Koper

7.8Goed

Hotel Info

• Kinderopvang
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Landgoed Het Roode Koper voor je op een rij gezet:

48 reviews over Hotel Landgoed Het Roode Koper

• 2018
    6Familie de Groot31-07-2018

In het begin denk je TOP, maar toch......

Een familie traditie die zich voortzet om hier te verblijven. In eerste instantie denk je TOP, maar na een dag vallen je toch een aantal zaken op. Kamers zijn redelijk goed uitgerust maar missen toch enkele zaken zoals een minibar en een extra spiegeltje in de badkamer. Vriendelijk personeel maar bij het zwembad langzame bediening. Ook wordt er flink geroddeld onder het personeel over de gasten en dit is niet zo prettig. Ook hoeven wij als gast niet te zien dat er onder het personeel stelletjes zijn, de dame van het ontbijt met de heer van het het restaurant....niet erg professioneel. Het lijkt dus allemaal fantastisch maar je moet het wel in perspectief zien! Verder loopt er een door meneer rond die kwaliteitsverbetering wil namens de familie????? Hij gaat een rapport schrijven...ook erg professioneel op deze wijze.

• 2017
    10E Scholma21-11-2017

helemaal top

het was erg mooi, lekker eten, heerlijke lounges

• 10marijke25-10-2017

prachtige lokatie!

ik heb vooral erg genoten van de mooie omgeving en de geweldige service. echt even tot rust gekomen.

• Oude reviews

7Eef & inge26-09-2016

Prachtige romantische locatie

Met moeite een plaatsje aan het raam gekregen, terwijl we dit bij de reservering wel gevraagd hadden. Het eten was goed (8) maar de hoeveelheid was zeer karig (5) de service en de bediening vonden we ook niet helemaal bij een top restaurant passen (6). De discussie die we hadden over een reservering bij het restaurant en de uitspraak als u er op staat kunt u wel aan het raam zitten heeft ons wel doen besluiten om voor dit restaurant geen 100 km meer te rijden

• 8Greetje van Gelder-Jans03-07-2016

Fantastish

In 1963 op 3 juli zijn wij getrouwd en waren we onze eerste witte broodsdagen in het Roode Koper.Ik moet er nog veel aan terug denken.Daarna zijn we er nog verschillende keren geweest. Ook ben ik er met kinderen en kleinkinderen geweest ,toen we 50 jaar getrouwd zouden zijn (2013) .Helaas was mijn man toen al overleden.Wij hebben er toen gebruncht.Geweldig.Alleen maar goede berichten!

• 9bjdijk4418-02-2015

Perfect

2 overnachtingen op het landgoed gehad. Zeer prettige ontvangst en het personeel doet de hele tijd zijn uiterste best om het de gasten naar de zin te maken. Geweldig eten met lekkere wijnen. Op de kamer misten wij een kofferstandaard. Al met al: je krijgt wel waar voor je geld.

Anders

• 3Erwin02-05-2014

Waardeloos

Ik heb via een leverancier drie arrangementen gewonnen in dit hotel. Twee ervan heb ik aan collega 's cadeau gedaan. Het eerste arrangement was voor onszelf. Ik heb nog nooit een dergelijk ongastvrij en ongeïnteresseerd ontvangst gekregen. Ontvangst was zeer ongastvrij. Bediening in restaurant was hautain. Was blij dat ik dit gewonnen had, niet voor betaald had. Kregen niet de door de leverancier toegezegde kamer. Dit was voor betreffende leverancier erg belangrijk. Nooit, maar dan ook nooit ga ik hier ooit terug! Zag vanavond reclame op TV. Wat mij betreft: dit hotel verdient alle negatieve reclame mogelijk. Onze herinering aan Het Roode Koper zijn: ongastvrij, hautain, gedateerd, komen afspraken niet na! Nooit, maar dan ook nooit meer!

Jon-Ivar Sörensen, direkteur, 09-05-2014

geachte heer en/of mevrouw, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Wat een teleurstelling om te lezen van uw ervaring met ons. Graag heb ik contact met u, kunt u mij bellen op 0577-407393? Jon-Ivar Sörensen

• 10sven02-08-2013

Perfect and stylish getaway from the city

Reviewed July 30, 2013 NEW

If you are tired of the city and need some rest and luxury, go here! We stayed here in the weekend and enjoyed the beautiful and quiet environment. The rooms and service are just excellent. We were lucky with the weather so we could relax at the nice swimming pool. In the evening we had 5 course menu, which we definitely recommend.

• 9Dennis Vaandrager29-07-2013

Top Gastvrijheid met persoonlijke benadering

Op een van de mooiste plekken in Nederland ligt diep verscholen in de bossen bij ermelo dit sprookjesachtige landhuis. De familie Sorensen en hun gehele crew weten je volledig in de watten te leggen en nemen je mee in hun droomvlucht die bolstaat van gastvrijheid en perfectie. Vanaf het moment dat je aankomt voel je je welkom en kom je in een wereld die perfect is. Alle kamers hebben hun eigen thema die past bij de uitstraling van het landhuis. De keuken en de bediening weten je culinair te verrassen op ieder moment van de dag. Of het nu een kopje thee, lunch, borrel of diner is, iedere keer weer weten ze er iets speciaals van te maken. Ook voor kinderen en dieet wensen maken ze iets speciaals. Niks is gek genoeg! In de schitterend aangelegde en onderhouden tuin kan in alle jaargetijden genoten worden van de rust met leuke zitjes. De persoonlijke benadering geeft het gevoel dat je thuis komt. Na er getrouwd te zijn, zij we er alweer 2 keer terug geweest. Echt een aanrader

• 6Nicole17-07-2012

Zaak met pretenties, die niet waargemaakt worden

Het landschap is prachtig, maar..

Ja, je betaalt hier ruim 100 euro persoon voor een diner, als ze dan de servetten vergeten en je ruim 3 uur laten zitten, omdat ze je vergeten zijn is toch niet mijn idee van kwaliteit. Ze doen ook geen enkele moeite om dit soort problemen op te lossen.

We hadden een ruime kamer (superior), maar ik sta er versteld van dat anno 2012 geen airco in een kamer van ruim 250 euro per nacht is, de kamer was ook niet gelucht bij aankomst en het duurde bijna twee dagen voor de mufheid verdwenen was. Te weinig opbergruimte in deze verder ruime kamer. De badkamer was prima. We waren overigens eerst in een verkeerde kamer gestopt omdat de receptionistes niet te vinden waren.

En dan..je wilt 's middags een drankje drinken op het terras. Daar waren toch minimaal vier mensen voor nodig om te beslissen of dat wel kon en waar we dan mochten gaan zitten

Al met al zal ik hier niet snel terugkomen...

3 tips over Hotel Landgoed Het Roode Koper

• svrijn, 04-09-2012

Door de week veel zakenmensen, dus het weekend is geschikter met kinderen.

• meestox, 09-05-2012

Ga wandelen, het is fantastisch!

• Dennis Vaandrager, 29-07-2013

Maak gebruik van de fietsen of maak een wandeling. Vergeet vooral niet te genieten van het heerlijke eten en bijpassende wijnen. Zeer geschikt als je paard rijdt. Ze hebben stallen en rijbak op het landgoed!

0 vragen over Hotel Landgoed Het Roode Koper

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Terras, Tuin
    • Overige servicesConcierge, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Strijkservice, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hiken, Paardrijden